kut bedrijf

ik woon in een huurflatje van Weller. Helaas woon ik boven de collective cv en warmte levering . Het piept en ruist . We kunnen er niks aan doen. Vervolgens kwamen de genien op het idiee de pomp lager te zetten, ging goed . Tot paar weken , okay gaan we de pomp vervangen in samen spraak met Weller(de woning vereniging) , einedlijk rust kwa geluid daarna vervolgens gekut en en met als hoogepunt zaterdag nacht , leek wel een vliegtuig die in mijn flat 24 uur per dag land, bel ik ze wel om 3 uur in de nacht ik moest maar de woning vereniging bellen en , slaaploze nacht , en de woningvereniging om 8 .00 uur gebeld, en ja hoor een lek in de het cv hok geen warm water in de het hele complex , BEDANKT HAJNADI

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Waardeloos bedrijf

Dit bedrijf komt afspraken niet na, ze laten je gewoon zitten met een kapotte ketel. E-mails/klachten worden niet bevestigd noch beantwoord. Ongenoegen melden via telefoon, wordt er gewoon opgehangen. Personeel zeer onvriendelijk. Dit bedrijf is NIET aan te bevelen.

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid