Super service!

Al jaren tevreden klant bij Kras, ze zijn altijd netjes op tijd en komen afspraken na.

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Waardeloos

Prijsopgave gevraagd voor reparatie kraan toilet fontein. We werden gebeld en er werd verteld dat de reparatie zeker goedkoper was als nieuwe kraan. Ze maken prijsopgaven aan de hand van een foto die ze van de kraan maken met een tablet. Ik had nog gevraagd moet je de kraan niet uit elkaar halen voor een juiste diagnose maar dat was niet nodig. Nu het met het monteren ontzettend tegenzit en er 1 .5 uur mee bezig zijn om het orderdeel Erin te Krijgen Vinden zij het normaal om die kosten gewoon aan ons door te berekenen zodat wij meer kwijt zijn als aanschaf nieuwe kraan inclusief montage!! Raar toch?? Na een nette mail te hebben verstuurd werd er ons verzocht zo snel mogelijk te betalen anders Gaan de kosten behoorlijk hoger wooden!!! Dus dit bedrijf Komi er bij ons Niet meer in!! Gr. Fam Dobbelsteen

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Beste mevrouw Dobbelsteen, Tijdens ons telefonisch contact hebben wij u doorgegeven wat het desbetreffende onderdeel kost, exclusief montage. Het kan bij de montage ervan weleens tegenzitten, zo ook bij uw kraan. Uw kraan had behoorlijk gelekt, dit was de reden waarom het onderdeel zich niet gemakkelijk liet verwijderen. Dat de rekening achteraf tegenvalt kan ik me goed voorstellen, maar het betrof hier geen werk waar een vaste prijs voor was afgesproken. Ik heb over deze zaak ook uitvoerig telefonisch contact met u gehad, waarin u ook aangaf onze kant van het verhaal te begrijpen, ook de diverse mails hierna heb ik beleefd beantwoord. Rest mij te zeggen dat ik het jammer vind dat het zo gelopen is. Toch wens ik u en uw nieuwe bedrijf heel veel succes in de toekomst!

Heiligenweg 21

5324 JP Ammerzoden