Wel betalen maar geen rapport

Belabberd. Zo komen afspraak niet na. Negeren alle berichten. De positieve recensies leidden me naar hen. Ik vroeg thuis professioneel advies voor mijn verwarmingssysteem. Iemand kwam langs en onderzocht mijn huis. Ik zou een volledig rapport krijgen plus een offerte om radiatoren te vervangen. Er gebeurde niets. Ik moest vele malen mailen en het enige wat ik kreeg was een factuur. Ze beloofden het rapport te sturen, dus ik betaalde. Vier weken later nog steeds geen rapport. Niet reageren is een slecht teken. Wegblijven dus.

Vakbekwaam, betrouwbaar, punctueel, vriendelijk

Eerste telefonische contact was prettig. Monteurs precies op tijd voor eerste check en onderhoud. Complimenten voor Luca! Een echte vakman. Spontaan en je kan zien dat hij zijn werk met plezier doet en vooral weet wat hij doet. Vertelt wat hij doet, heb dit nog niet eerder meegemaakt. Zowel hij als Bo bijzonder prettig in de omgang. Uiterst tevreden!

Zeer aan te bevelen!

Onze CV-monteur en loodgieter hield er spijtig genoeg mee op. Hij had er echter wel voor gezorgd dat wij naadloos konden overstappen naar een ander bedrijf. En dat is de firma GUNST Warmtetechniek. Inmiddels zijn zij een aantal keren bij ons thuis geweest. Op een heel plezierige manier hebben wij onze wensen kunnen bespreken en daarover overleg plegen en daar kwam vervolgens een zorgvuldig opgestelde offerte uit voort. Inmiddels is er bij ons thuis een nieuwe CV-ketel geplaatst en zijn wij in afwachting van een elektrische boiler en op een termijn een warmtepomp. Ook is er een slim verwarmingssysteem in ons huis geïnstalleerd. Onze ervaringen met dit bedrijf en zijn medewerkers zijn heel goed. Kwaliteit staat altijd voorop. Deskundige medewerkers met hart voor hun vak, plezierig in de omgang en altijd bereid iets uit te leggen. De communicatie is verder heel laagdrempelig. Het is ook altijd gezellig als ze er zijn. Kortom: we zijn blij met deze firma GUNST.

Real professionals!

I usually don’t write reviews, but I'm happy to make an exception for this company. In the fall of 2019, our old central heating boiler broke down. We found this company in our neighborhood and have been happy with them ever since. Every time we have a heating problem, they try to help us as soon as possible. The team, especially their technician Luca, installed a new boiler, connected the smart thermostatic valves in our heating system and fixed the incorrectly connected heating pipes. They also provide regular maintenance of the heating system. Real professionals!

Eindelijk warm in huis!

Sinds 2 jaar wonen we in dit huis en hebben het nu eindelijk warm boven. Na een zeer prettig en deskundig adviesgesprek is geadviseerd om een inregelventiel te plaatsen. Er wordt je geen nieuwe ketel "aangesmeerd". Dat is al heel prettig. Gister was het zo ver, het inregel-ventiel is geplaatst. Het heeft perfect geholpen. Wat een service en het werd ook snel ingepland. Erg blij met Gunst Warmtetechniek. Deze firma is voor ons een echte aanrader.

• Nazorg en Garantie

Gisteren en vandaag 5/6 augustus 2021 een nieuwe cv ketel laten plaatsen door de firma Gunst. Ook de rookgasafvoerkanaal laten vernieuwen volgens de nieuwe wettelijke richtlijnen. Niets dan lof voor de 2 medewerkers. Werken netjes, lieten geen rommel achter en hebben verstand van zaken. En geduld……ze leggen alles uit wat je ook vraagt en het was ook nog heel gezellig. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen!

• Nazorg en Garantie

Prima bedrijf met klantvriendelijk en deskundig personeel

Na een negatieve ervaring met het onderhoud van mijn ketel bij Eneco ben ik op zoek gegaan naar een andere Installateur. Kwam terecht bij Gunst Warmtetechniek. Was met zijn offerte niet de goedkoopste maar kwam wel heel flexibel en kwalitatief goed over. Kleinschalig bedrijf met heel veel service en deskundig personeel.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Marg. van Hennebergweg 61 2552 BD

Over Techniek Nederland