Deskundig, betrouwbaar, prettig

Een installateur met energie, maar ook met een inhoudelijke aanpak en een duidelijke uitleg over wat hij doet en waarom. Waar voor je geld.

Deskundig en vakman

Gert-Jan Janssen is een vakbekwame installateur die weet wat hij doet. Komt zeer betrouwbaar over en werkt heel netjes. Alles wordt tot in de kleinste puntjes afgewerkt. Laat de werkplak schoon en opgeruimd achter.

Helemaal prima

Had een probleem en reageerde heel snel. Kon ook snel komen, ondanks dat hij mij niet kende. Vakkundig en vriendelijk. Heeft me echt geholpen.

Top installateur

Gert-Jan is een harde werker. Werkt schoon en met veel kennis van zaken.

Snelle service

Gert-Jan heeft mij ondanks zijn drukke agenda toch super snel kunnen helpen. Ik ben zo blij met zijn werkzaamheden en raad hem zeker aan. Herhaling vatbaar!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prettige, accurate en zorgvuldige technicus.

Onze uitbreiding van de elektra-meterkast is naar wens uitgevoerd. Deskundige aanpak, vriendelijk in contact, flexibel en netjes gewerkt. Erg prettig dat Gert-Jan zowel de elektra als gasleiding tegelijk kon aanpakken (terwijl dit niet vooraf duidelijk was)! En extra stopcontact erbij was geen probleem. Dat voorkomt het van het kastje naar de muur doorverwijzen. De integrale aanpak die Gert-Arjan kan bieden voor gas/water/licht is een absolute pré!

• Nazorg en Garantie

Vriendelijk, snel en behulpzaam!

Erg fijne ervaring!

Een deskundige installateur

Gert-Jan geeft goed advies en uitleg. Zoekt naar oplossingen. Werkt rustig en netjes. Ruimt de rommel op.

Een sociale vakman.

Gert-Jan luisterde goed naar mijn wensen en gaf goed advies. Heeft eerder geholpen met water en elektra tbv nieuwe badkamer. Later weer gevraagd voor onderhoud en reparatie cv. Vakman die de dingen oplost. Een puntje van verbetering vergeet soms iets, maar hierdoor loopt het werk geen ernstige vertraging op. Hij pakt dan zijn verantwoordelijkheid door excuses te erkennen en op te lossen.

• Nazorg en Garantie

Een kennisbank met kwaliteiten.

Gert Jan is, na onze verhuizing in 2020,waar een grote verbouwing aan vast zat, onze vaste elektricien en installateur. Hij is zo bezeten van zijn vak dat hij ook een enorme kennis ontwikkeld heeft en op de hoogte is van de nieuwste technieken. Als iemand je goed advies kan geven over de mogelijkheden, maar de keuze verder wél bij jou als klant laat, is het Gert Jan. Onder onze CV lag nu soms wat water en hij moest een onderhoudsbeurt hebben en je merkt aan Gert Jan dat hij dan ook echt alles doet om erachter te komen waar dat vocht vandaan komt. En het oplost! Hij is vriendelijk, betrouwbaar en werkt netjes.

I love this guy

Vakman, weet waar hij het over heeft en denkt mee!

Altijd naar tevredenheid

Gert-jan is al voor meer dan 10 jaar onze vaste installateur. Altijd netjes en vakkundig met kennis over de laatste ontwikkelingen zoals laadpalen en waterpompen.

Goed werk geleverd

Gert-Jan denkt mee en levert prima werk.

Deskundig, vriendelijk

Gert-Jan is deskundig, vriendelijk, legt goed uit en deelt zelfs locatiegegevens wanneer hij onderweg is. De rekening is wat er vooraf is afgesproken en geen vreemde kosten.

Topper!!

Komt zijn afspraken na en werkt netjes, echt een aanrader.

heel vakkundig installatiebedrijf.

bij een grote waterlekkage in onze keuken hebben wij van deze installateur een deskundig hersteladvies gekregen , dat door hem zeer vakkundig is afgewerkt. Prima ervaring !!

Vriendelijk, netjes en deskundig

Gert-Jan is een uitzonderlijke installateur. Zeer deskundig en praktisch, maar ook heel vriendelijk en voorkomend. Een plezier om hem op bezoek te hebben.

Betrouwbaar

* Prima vakman * Deskundig, * Geduldig * Netjes * Prettig in de omgang * Meedenkend

Netjes en deskundig

Gert Jan werkt zeer netjes en deskundig! Straalt rust en vertrouwen uit en weet wat hij doet!!

• Nazorg en Garantie

Top monteur die afspraken nakomt.

Binnen 1 dag komt hij langs voor een spoedje. Is betrouwbaar, netjes, eerlijk en rekent een goede prijs.

vakman

Super blij met Gert Jan, hij denkt mee, past evt. dingen aan als dit toch beter is. super netjes gewerkt.

heel prettig

fijne vakman, keurig werk, geeft duidelijke uitleg,

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Gert-Jan levert kwaliteit en is betrouwbaar tot en met. Wij steken onze hand in het vuur voor hem.

Gert- Jan levert kwaliteit en hij doet wat ie zegt.

• Nazorg en Garantie

Betrouwbaar en prima resultaat.

Vervanging en uitbreiding van de groepenkast. Duidelijke afspraken vooraf, nette all-in prijs, kwalitatief en goed resultaat. Vakwerk!

• Nazorg en Garantie

Altijd prima en volgens afspraak nog nooit zo,n vakman gehad

Altijd volgens afspraak en super netjes.

Zevenbladstraat 21 6841 KV Arnhem

Over Techniek Nederland