Vakkundige en betrouwbare professionals

Wij hebben onze woning laten verbouwen door een aannemersbedrijf, Van Dijk heeft de elektra- en waterwerkzaamheden verzorgd. Dit hebben zij zeer vakkundig gedaan, ze hebben veel aanpassingen moeten doen. Kwaliteit staat bij hen voorop, het werk is pas klaar als wij tevreden zijn. Tevens hebben ze behalve deze werkzaamheden ook het sanitair gemonteerd, ook dit hebben ze zeer vakkundig gedaan. Als er iemand van Van Dijk bij ons binnenkomt heb ik het gevoel dat er een professional binnen is die weet waar hij het over heeft. Nogmaals een betrouwbaar en vakkundig bedrijf. Ik kan iedereen aanbevelen om Van Dijk in te huren.

Bijzonder betrouwbare mannen!

Via onze aannemer hebben wij de mannen van Van Dijk uit Made tijdens onze lange verbouwing (8 maanden) alle loodgieters werkzaamheden + elektriciteit laten uitvoeren. De woorden die wij hieraan willen geven: ze zijn professioneel, ze weten het werk - van groot tot klein - te overzien en goed uit te voeren, ze reageren snel en zijn snel inzetbaar, ze lossen problemen op. Stuk voor stuk zijn de mannen van Van Dijk ook netjes en aardig. Voor ons blijft Van Dijk ons vaste bedrijf voor installatie en elektriciteitswerkzaamheden.

Uitstekend bedrijf

Ze hebben bij mij een nieuwe cv ketel gehangen. Vakkundig personeel en fijn in communicatie. Ik ben een tevreden klant!

• Nazorg en Garantie

Van Dijk heeft ons ontzorgd en met ons meegedacht gedurende het gehele proces.

Van Dijk heeft ons tijdens het gehele bouwproces van onze nieuwbouwwoning ontzorgd. De wet-en regelgeving en geldende normen hebben wij ons niet druk over hoeven maken: dat ligt bij hen in goede handen. Ze maken waar ze achter staan en zijn daar transparant in. Een huis bouwen brengt ook onverwachte situaties met zich mee en ook daar hadden we een goede partij aan Van Dijk: zodra je belt komen ze !!

• Nazorg en Garantie

Simpelweg een fijne firma!

Van Dijk is verschillende keren voor uiteenlopende werkzaamheden langs geweest. En iedere keer, goed werk door vriendelijk personeel.

• Nazorg en Garantie

Van Dijk staat voor kwaliteit en klantgerichtheid

We hebben de firma van Dijk ingeschakeld voor de rioleringswerkzaamheden en de elektrotechnische- en verwarmingsinstallatie en mechanische ventilatie voor ons nieuwbouwhuis in Oosterhout. Overall zijn we zeer tevreden over het verloop van het hele traject; van offerte, tot overeenkomst en uitvoering van de werkzaamheden. Wij hebben de medewerkers ervaren als zeer bekwaam, flexibel, persoonlijk en klantgericht. Zelfs na de oplevering kunnen wij van Dijk bellen als er vragen zijn, en wordt er direct en adequaat gereageerd. Onze bouw heeft plaatsgevonden in de eerste golf van corona (maart - mei) en hebben gezien hoe zorgvuldig van Dijk in deze periode te werk is gegaan. Wij raden de firma van Dijk absoluut aan!

• Nazorg en Garantie

Vervanging warmtepomp uitstekend planmatig uitgevoerd

Vanwege hoge ingeschatte reparatiekosten aan onze 12 jaar oude Techneco Toros TRD hebben mijn vrouw en ik begin oktober besloten om deze te vervangen door een nieuwe. De Techneco Toros wordt ook niet meer gebouwd door Remeha met risico dat op termijn ook geen onderdelen meer verkrijgbaar zijn. Tijdens bezoek van bedrijfsleider dhr Pieterse jr van de fa. van Dijk uit Made zijn de mogelijkheden helder en eerlijk besproken. De gesubsidieerde Nibe F1255-6 PC water/water warmtepomp met extra 100L buffervat UKV100 en nieuwe naregeling van Uponor is geadviseerd om zijn uitstekende kwaliteit cq prestaties. Nibe is wereld-marktleider o.g.v. warmtepompen en van Dijk heeft er goede ervaringen mee. Ze kunnen snel en goed schakelen met Nibe mede omdat ze in Oosterhout (vlakbij Made) hun hoofdkantoor hebben voor Nederland. Dhr Pieterse liet ons zelf de keuze en was niet opdringerig. Een duidelijk gespecificeerde offerte lag de volgende dag op de mat. Heb zelf marktonderzoek gedaan wat een vergelijkbare prijzen liet zien. Installatie is een week na akkoord uitgevoerd door twee vakbekwame nette monteurs in twee dagen tijd. Het leidingwerk is strak aangesloten op de bestaande bronleidingen, in 1 keer goed, geen lekkage met voldoende tussenruimte voor de isolatie. De Armaflex isolatie is een week later keurig aangelegd door isolatiebedrijf fa Hanenberg uit Waalwijk i.o.v. fa van Dijk Made. Belangrijk in het hele proces was de frequente heldere communicatie met dhr Pieterse over keuze, voortgang, vragen, etc. Altijd binnen 24 uur een oplossende respons op een vraag. Hij beschikt ook over een team met serieuze nette vakbekwame monteurs die een uitstekende totale klus bij ons hebben geklaard. Als klant willen we dat het snel en goed gebeurd, omdat je niet lang zonder warm water en vloerverwarming wil en kan zitten m.n. tijdens koude dagen. Het is fijn dat je dan kan bouwen op dit bedrijf met uitstekend gemotiveerde professionals die zich terecht in onze ogen totaalinstallateur noemt.

Brieltjenspolder 3

4921 PK Made