alles geweldig
Voortreffelijke info van aanbieding tot realisatie.
Prima werk geleverd. Offerte gevraagd op dag reparatie nog niet geleverd.
Klasse!
Zie hierboven
Over de jaarlijkse controle van de verwarmingsketel, als de verkoop van een nieuwe verwarmingsketel, als het plaatsen van de nieuwe verwarmingsketel zijn wij dik tevreden.
Na melding snel gekomen.
Niet veel woorden maar aanpakken.
Lekkage aan dakgoot snel verholpen
De monteur wilde niet helpen omdat onze cv ketel 28 jaar oud was. Hij keek 5 minuten en komt met de foute diagnose; Luchtdruk schakelaar defect. Een ander bedrijf gevraagd die heeft keurig geholpen en bleek dat de schakelaar keurig werkte. Een regelrechte wan prestatie en ook nog een factuur sturen voor 45 minuten werk. Gelukkig is er wel een creditnota verstrekt na telefonisch contact. Ondertussen wel een moderne ketel een dag erna gemonteerd ivm te veel koolmonoxide uitstoot.
Originele beoordeling
De monteur wilde niet helpen. Keek 5 minuten en komt met de foute diagnose. Luchtdruk schakelaar defect. Een ander bedrijf gevraagd die heeft keurig geholpen en bleek dat de schakelaar keurig werkte. Een regelrechte wan prestatie en ook nog een factuur sturen voor 45 minuten werk.
Meteen actie ondernomen, uitstekend personeel, goed georganiseerd!! ook in Horst werden wij top geholpen!!
Nadat mijn vorig installatie is gestopt met particuliere klanten, moesten wij op zoek naar een nieuw bedrijf. Na 1 telefoontje was alles geregeld. Afspraken worden correct en stipt nagekomen. Onze eerste indrukken zijn zeer positief.
na een belletje was er snel een afspraak gemaakt en kwam de medewerker van firma Janssen op de aangegeven tijd. Snel en vlot werk.
Verstopping, bah, maar gelukkig was de monteur van gebr. Janssen er snel en werd het vakkundig en netjes opgelost. Top werk geleverd
prettig dat de rekening meteen betaald kan worden met I-deal
Goed werk afgeleverd.
Tevreden over klantbenadering
gebeld voor storing super snel reactie , na 1/2 uur was het al gemaakt mijn dank
Alle keren dat we gebruik gemaakt hebben van de rioolreiniging en de camera controle waren we zeer tevreden met het resultaat op Alfridahof
Het werk is prima opgeleverd, voor de volle 100% tevredenheid. Alles perfect dus ? Nou nee, 1 puntje kan beter: Er wordt een offerte opgemaakt in september met uitgebreide werkomschrijving, inclusief foto's en gespecificeerde prijzen. Deze wordt positief beoordeeld en volgens afspraak zouden werkzaamheden november/december worden uitgevoerd. Maar er komt niemand, ook geen bericht hierover. Toen er in februari werd gebeld of de klus nog doorging (offerte was 2 maanden geldig) is wederom een afspraak gemaakt (eind maart) en deze is tot in de puntjes uitgevoerd, tegen dezelfde voorwaarden. PS beoordeling nazorg en garantie is nvt ingevuld, want werk is pas een week oud. Garantie wordt gegeven (in offerte), maar hebben (gelukkig) nog geen aanspraak op hoeven te maken.
Prima geregeld.
Ik ben er zeer tevreden over. Ze zijn de afspraken na gekomen.
Goed materiaal, prima service. Klantvriendelijk
De monteur heeft alles vakkundig voor zover mogelijk opgelost. Ik hoop dat het vervolg onderzoek en vervolg herstel binnenkort wordt aangepakt en dat ik hier niet zolang op hoef te wachten.
Klant 31703 Echter ontving een aanmaning wegens een niet betaalde factuur. Deze was digitaal gestuurd naar een oud E-mail adres. Dit komt in onze regio 9 LvC0 meer voor wegens overgang naar een glasvezel kabelaar ipv Ziggo. Laat de onderhoudsmonteur checken of het E-mail adres nog correct is. Vervolgens: Ik bezit een al jaren ( sinds failliet van Kuenen Sambeek) een onderhoudscontract bij jullie. Nog nooit een oproep gehad wegens een storing. Kosten abonnement circa € 120,- per jaar nagenoeg gelijk aan een onderhoudsbeurt bij Kuenen . Terwijl bij Kuenen tevens wel de afvoerpijp werd doorgespoeld om aangekoekte afvoer van vaste posten te verwijderen / doorspoeld. Dit is een oorzaak als gevolgd van de CV ketel. Ik vind het jammer als een jaren lange klant zonder extra kosten te hebben veroorzaakt deze eerste tot nu essentiële voor het onderhoudscontract bij de CV ketel geen onderhoud van het onderhoudscontract een onderdeel vanuit maakt
Hagelkruisstraat 6
5835 BD Beugen
Gebr. Janssen is een gerenommeerd bedrijf in sanitair, dakbedekking, riool- en installatietechniek. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan we voor. Dag in, dag uit, al meer dan 125 jaar. Of we nu in de badkamer, op het dak of ondergronds werken. Voor bedrijven en particulieren. Innovatief of 'gewoon' degelijk, Janssen Beugen maakt het. Gebr. Janssen in Beugen kent een aantal vakgebieden. Gestart als dakdekker, uitgegroeid tot specialist op het gebied van sanitair, riool en installatietechniek. Omdat het een meestal gepaard gaat met het ander en wij graag compleet werk leveren. Zoals echte vakmannen betaamt. Contact: https://www.janssenbeugen.nl/Contactformulier.html
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.