Filters

8

Goede service en uitvoering

Komen afspraken na en leveren goed werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Zeer klantvriendelijk

Vakkundig bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima service en vakmanschap

Jaarlijks contact omdat ik een onderhoudscontract heb. Dit verloopt altijd prima. Er wordt gebeld om een afspraak te maken en men biedt goede service en vakmanschap.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

Minpunt: Service en communicatie

Werkzaamheden zijn verder prima uitgevoerd. De kraan op het toilet was helaas wel erg groot voor zo’n klein wasbakje, afgesproken dat er een wat kleinere zou worden geplaatst. Niets meer van gehoord. Na twee keer mailen, dan telefoon. Men wist daar kennelijk van niks, (hadden we maar naar de zaak moeten komen om kranen uit te kiezen, de monteur heeft maar één type bij zich). Voor het plaatsen van een andere kraan zou dus ook weer extra werktijd worden gerekend. Gemeld dat op de factuur sowieso al een uur meer stond. De factuur is betaald, maar verder niets meer vernomen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Blij en zeer tevreden, mooi resultaat

Wij zijn zeer tevreden over de renovatie van onze badkamer. Alles was goed voorbereid in werkschema’s en dat verliep heel voorspoedig. Ook werd er heel netjes gewerkt en was het personeel zeer vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goed fijn bedrijf wel duur

Je kunt op rekenen dat ze komen .wij hebben een goeie ervaring mee .

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

Vakkundig werk geleverd maar communicatie is slecht

Na een constatering dat een verkeerde kleur dakbedekking is gebruikt (helft van het werk was al klaar) was er op geen enkele manier een gesprek of enige coulance mogelijk. Er was sprake van een tamelijk arrogante en absoluut geen klantvriendelijke houding. Elke vorm van communicatie moest vanuit de klant komen. Hier is nog heel verl te leren en te verbeteren. De werklui in het veld heen goed werk verricht. Wel wat rommelig achter gelaten (teervlekken op de oprit) en geen woord bij vertrek en afronding. Dus ook geen oplevering van het werk plaatsgevonden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snelle en goede service

Onze cv ketel was op vrijdagavond stuk. Zaterdagmorgen naar Janssen toe en dezelfde morgen kwam de verkoper kijken en prijs doorgeven voor een nieuwe ketel. 3 dagen later is de nieuwe ketel vakkundig opgehangen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

goed bedrijf

fijne mensen die de klant zeer goed behandelen, en heel vriendelijk zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goede en snelle service

Zoals wij al gewend zijn van Gebr. Janssen ook nu weer bij vervanging kraan wasbak en douche een goede en snelle service. Aanrader!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Subliem

Eerste contact direct goed met telefoniste. Werd snel terug gebeld en mogelijkheden werden bekeken. Afspraak snel gemaakt. 7.20 uur was Bonnie de monteur er al. Wat een echte vakman. Werkelijk zeer ervaren man en prettig en sociaal. Kortom subliem!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

we zijn tevreden over het geleverde werk.

Behulpzame mensen, die correct werk geleverd hebben

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Geweldig, van het uitzoeken tot realiseren.

We hebben nu een een schitterende badkamer. Er is goed naar onze wensen geluisterd,meegedacht, en gekeken naar de mogelijkheden. Ook in deze rare corona tijd. Ook onze vorige badkamer was door Gebr. Janssen gemaakt. Service en garantie staat bij ons hoog in het vaandel staat. Kortom, top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Duur!

Binnen 20 minuten was de vakman weer weg, alleen d.m.v. het apparaat met rook gekeken of er ergens een lek in het rioolleringstelsel zit. Ik vindt €156,09 best veel geld voor deze werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Altijd volgens afspraak en zeer correct

Gebr. Janssen werkt altijd volgens afspraak. Prima adviezen, ook als zij er niets aan verdienen. Fantastisch bedrijf. Blijf zo door gaan! Voor mij al pakweg 50 jaar een begrip.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

snel geholpen

riool verstopt om 8.00uur gebeld voor 12.00uur opgelost vriendelijke persoon (richart)deskundig opgepakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Ondanks de vakantieperiode snel en vakkundig geholpen

Ondanks de vakantieperiode snel en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

Had beter gekund...

Afspraken met Allan zijn goed verlopen. Ook in de onderhandeling mbt de offerte zijn we tot een voor beide partijen goed/tevreden akkoord gekomen. Medewerkers waren niet op elkaar ingespeeld, kenden de toe te passen isolatie ook niet. Hebben wel hun best gedaan. Aandachtspunten zijn wel om sigarettenpeuken in de daarvoor bestemde asbakken te deponeren. Ook het laten vallen van schroeven, panhaken e.d. laat te wensen over. Ik heb er heel veel opgeraapt in het gras op de oprit tussen struiken enz.. Ondervorst was/is niet goed gemonteerd, samen met Marcel Schaminee hier een herstel aan uitgevoerd. Is echter niet optimaal wat ventilatie onder de pannen betreft Een oplevering na gereed werkzaamheden zou standaard moeten zijn!! Ik heb hierom gevraagd maar begrepen dat dit niet gebruikelijk is ? Oplevering is dus na mijn verzoek wel gedaan... Beoordeling: Steigerbouwer op 1 asbest saneerder op 2 dakdekker op 3. Wat aanbevelen betreft toch een Ja, maar wel met wat de uitvoering dakdekker betreft betere afspraken vooraf maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Helemaal top.

Herstelwerkzaamheden na een waterschade. Van schade opname tot en met het schilderen geweldig uitgevoerd. Echte professionals. Bedankt!! Grtz Marco

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
5

`Uurloon

Ik ben me rot geschrokken,Het uurloon in een jaar tijd met 22% verhoogd

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Altijd goede ervaringen

Prima service, zeer tevreden. Wel aan de prijzige kant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Prima service

Komen de afspraken na. Denken mee. Werken netjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
4

Schrikbarend veel duurder dan driekwart jaar geleden

Kwalitatief prima, maar het vaste tarief van 135 euro is erg hoog voor 3 kwartier werk. Een vast tarief bestraft klanten waarvan de CV-ketel geen bijzonderheden of mankementen vertoont. In het verleden was dit veel eerlijker.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Super goede service!

Aardige mijnheer, die het probleem deskundig heeft opgelost. Heel erg blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Top’

Geweldige service en kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Hagelkruisstraat 6

5835 BD Beugen

485369621

[email protected]

Over Installatiebedrijf Gebr. Janssen B.V.

Gebr. Janssen is een gerenommeerd bedrijf in sanitair, dakbedekking, riool- en installatietechniek. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan we voor. Dag in, dag uit, al meer dan 125 jaar. Of we nu in de badkamer, op het dak of ondergronds werken. Voor bedrijven en particulieren. Innovatief of 'gewoon' degelijk, Janssen Beugen maakt het. Gebr. Janssen in Beugen kent een aantal vakgebieden. Gestart als dakdekker, uitgegroeid tot specialist op het gebied van sanitair, riool en installatietechniek. Omdat het een meestal gepaard gaat met het ander en wij graag compleet werk leveren. Zoals echte vakmannen betaamt. Contact: https://www.janssenbeugen.nl/Contactformulier.html

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.