Filters

9

serieuze en adequate reactie na oproep

wij hadden een plotselinge storing in het verwarmingssysteem. Na telefonische oproep zeer snelle reactie. Helaas bleken onderdelen niet op voorraad, deze zijn echter enkele dagen nadien alsnog geplaatst. Verwarmingsketel heeft gedurende de tussenliggende dagen in een soort van "noodloop" gefunctioneerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

hele goede service en zeer klantvriendelijk, voor mij een dikke 10

vakmanschap en deskundigheid van de medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Zeer klantvriendelijk

Na een telefoontje werd zo snel als mogelijk een monteur naar mij toegestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

uitstekend

heb totaal geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

Jaarlijkse controle garagedak is een dure aangelegenheid

Voor minder dan een half uurtje werk wordt ruim 75 euro in rekening gebracht. Vorig jaar zat de medewerker ca. 20 minuten in zijn servicewagen na 10 minuutjes werk. Hij zei toen dat dit jaar (2020) het voegwerk van het lood in de muur zou worden vernieuwd. In plaats daarvan ben ik verwezen naar een voegerbedrijf. Dus behalve dat het voegwerk niet is uitgevoerd (in tegenstelling tot wat vorig jaar werd verteld), krijg ik extra kosten en moet ik waarschijnlijk wachten tot eind dit jaar voordat het klaar is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Alles netjes volgens afspraak gemaakt

Onze eerste ervaring met gebroeders Janssen is positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Perfect

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
4

Een prijsverhoging van 80% t.o.v. vorig jaar lijkt me nogal fors

Andere jaren was de monteur ongeveer 1 uur bezig en dan betaalde ik 80 euro. Dit jaar was de monteur ongeveer een 1/2 uur bezig en nu krijg ik een rekening van € 135. Misschien bij jullie monteurs, maar ik kan me niet herinneren dat mijn salaris dit jaar met ongeveer 80% is gestegen. Het volgend jaar kan ik beter een monteur per uur inhuren dan ben ik veel goedkoper uit. Hoor graag van jullie. 06 51119430

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

voortreffelijk

De zakelijke benadering bij offerte aanvraag en de correcte installatie van onze nieuwe cv ketel bevestigde nogmaals onze eerdere indrukken. Natuurlijk moet de aftersales nog worden afgewacht maar daarin hebben we alle vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

goed

prima ze kwamen gelukkig snel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

aFSPRAKEN WORDEN NAGEKOMEN, PRIMA SERVICE

Ondanks de grote afstand tussen bedrijf en woning klant, komt de servicemonteur altijd op tijd met goed humeur

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Conform afspraken zijn nieuwe badkamer en toilet uitstekend afgeleverd

Wij hadden een planning om in april te beginnen met de renovatie van de badkamer en een toilet, vier weken zou alles duren. Dit was in het begin van het corona en wij durfden het niet aan om in deze ongewisse tijd dit te laten doorgaan. Gebeld met Edwin Weerts en hij had hier direct begrip voor en stelde alles uit tot juni. De verbouwing is verder goed verlopen en dit verdiend zeker een compliment aan de medewerkers die het werk moeten doen. Iedereen was er aan gelegen om ons, als klant, tevreden te stellen. Bij de oplevering kwam een puntje van kritiek naar voren maar ook dit werd direct opgelost. Wij zijn dus zeer tevreden en zullen andere in onze kenniskring hier zeker van op de hoogte brengen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snel,heel effectief geholpen door een zeer ervaren persoon

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

zeer goed

zeer tevreden over de werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Alle werkzaamheden zijn in nauw overleg met ons vakkundig uitgevoerd.

Onder leiding van John Egelmeers en Toon Bulder hebben Twan Matijssen en Jeroen Janssen een ingewikkelde vervanging van ons rioolsysteem en 2 toiletten deskundig uitgevoerd!! De communicatie tussen beide monteurs verliep soepel en vakkundig. In de voorbereiding werden wij wel verrast door 'een wisseling van de wacht' en uitstel van de uitvoering van de werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Snelle en vakkundige service.

We zijn al vele jaren klant bij Gebr Janssen, zowel dak, riool als sanitair. Nooit klopten we vergeefs aan om hulp. Onze ervaring is dat de medewerkers met ons meedenken, creatief en oplossingsgericht zijn en tot dusver altijd iedere klus perfect wisten af te ronden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Snelle reactie en puik werk!

Naar aanleiding van een mankement gebeld en een afspraak geregeld op zeer korte termijn. De klus perfect geklaard!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

formidabel

vrijdag"s terug gekomen van vakantie was het in de woonkamer 27,5 graden terwijl de thermostaat op 17 graden stond. zaterdagochtend gebeld vervolgengs is er een monteur gekomen die het probleem verholpen heeft door een nieuwe 3 weg klep te monteren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goed, vriendelijk en afspraak nakomen.

Zie bovenstaand. Wel een behoorlijk uurtarief

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima.

In de overeenkomst /werkopdracht waren in eerste instantie 4 dakdoorvoer kanalen berekend. Op ons verzoek is 1 ( een) dak doorvoer kanaal behouden ( niet vervangen in verband met airco systeem). Een andere dakdoorvoer is niet meer geplaatst op aanwijzing van Uw montage monteurs ( het kanaal deed geen dienst meer ,na keuken verbouwing ). Ik had verwacht, dat U misschien 1 (een) dakdoorvoer kanaal in mindering zou brengen. Mvg Fam Coppens debiteur 41030 08-10-2020 Dit is na contact naar alle tevredenheid aangepast. J coppens Boxmeer

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Nacalculatie op offerte

Ik heb begrepen dat van 7.30 uur tot 1200 uur werk is geleverd maw 4,5 uur maal 2 is 9 uur. De offerte was gebaseerd op 12 uur. Daarnaast is 2 uur reistijd berekend. Ik zou dan toch een lagere factuur verwachten op basis van korte arbeidstijd. Montage van regenpijpen ziet er professioneel uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Uitstekend!

Goede analyses, nog betere oplossingen. En snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Alles conform afspraak

Alles volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

Dit keer geen goede communicaties met de dakdekker

De dakdekker zou bellen en in overleg langs komen. Op 30-09-2020 heeft de dakdekker gebeld, ik was op mijn werk dus tel. zat in de tas. Hij heeft toch thuis aangebeld, zonder overleg met mij, mijn zoon was wel thuis, maar wist weinig van het probleem af. Het ging om de vorige reparatie (natte plek aan buitenzijde onder de schoorsteen). Maar de dakdekker begon ergens midden op het dak een dakpan goed te leggen. Het ging mij om de dakpannen onder de schoorsteen. Mijn zoon heeft toen duidelijk gemaakt dat het probleem om en rondom de schoorsteen lag. Heel jammer dit, als hij mij had gesproken(in overleg zoals mij van tevoren was verteld) en dan langs was gekomen had dit wellicht extra tijd en kosten kunnen schelen voor mij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Gebr. Janssen B.V. laat zien hoe het moet!

Na een eerdere teleurstellende ervaring met een dakdekkersbedrijf was het een verademing om met Gebr. Janssen te werken. Snelle reactie op vragen. Snelle actie na opdracht. Keurige en vriendelijke vakmensen. En voor zover ik het als leuk kan beoordelen prima vakmanschap.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Hagelkruisstraat 6

5835 BD Beugen

485369621

[email protected]

Over Installatiebedrijf Gebr. Janssen B.V.

Gebr. Janssen is een gerenommeerd bedrijf in sanitair, dakbedekking, riool- en installatietechniek. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan we voor. Dag in, dag uit, al meer dan 125 jaar. Of we nu in de badkamer, op het dak of ondergronds werken. Voor bedrijven en particulieren. Innovatief of 'gewoon' degelijk, Janssen Beugen maakt het. Gebr. Janssen in Beugen kent een aantal vakgebieden. Gestart als dakdekker, uitgegroeid tot specialist op het gebied van sanitair, riool en installatietechniek. Omdat het een meestal gepaard gaat met het ander en wij graag compleet werk leveren. Zoals echte vakmannen betaamt. Contact: https://www.janssenbeugen.nl/Contactformulier.html

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.