Filters

10

goed advies en snelle installatie

Nadat een medewerker bij mij was komen kijken voor een offerte voor een nieuwe cv ketel had ik de offerte snel in de mail. Nadat ik op maandag de offerte opgedragen had, hield mijn oude ketel er woensdagavond mee op! Ik heb meteen gemaild en gevraagd wanneer er een mogelijkheid was om de nieuwe ketel te installeren. En dat was al op vrijdag!! Dus ik was heel blij met de snelle service. Het werk is goed uitgevoerd en ik kan weer jaren vooruit!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

keurig werk

Mijn werkzaamheden waren het ontstoppen van de keuken afvoer. De werkzaamheden waren binnen 15 minuten opgelost echter op de werkbon werd 1 uur werktijd ingevuld. Dat vind ik niet fijn mede ook omdat ik hiervoor totaal €140.98 moest betalen. ik Gun iedereen winst maar dit is toch een beetje woekerprijs. Mijn advies is Hoe het realistisch en maak het niet te bond. groetjes. Peter Konings Hoogstraat 3 Boxmeer

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Vakmanschap

Vakmanschap

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima service.

In de strenge winterweek van afgelopen februari belde ik voor een storing aan mijn verwarmingsketel. Ik was geen klant van Gebr. Janssen. "We hebben het ontzettend druk", werd mij verteld. Ik ben Gebr. Janssen ontzettend dankbaar, dat ze mij nog in diezelfde week hebben kunnen helpen. Gebr. Janssen heeft er tevreden klant bij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Uitstekende service

Prima service. Bij problemen meteen geholpen door vriendelijk en vakkundig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Daadkrachtig, snel een afspraak kunnen maken.

Zeer positief! Denkend in oplossingen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Meedenken en oplossen

Gemakkelijk in ondersteunen, advies en kwaliteitsmaterialen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Perfecte service

Duidelijke afspraken. Bij storingen, snelle reparatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goed en snel

Komen afspraken na

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Garantie en nazorg zijn uitstekend!

Na 6 jaar hebben we een beroep gedaan op de garantie voor de wastafel en een verwarming. Niet alles viel onder de garantie. Janssen heeft dit netjes behandeld en we hebben goede afspraken gemaakt over de verdeling van de kosten. Tijdens de werkzaamheden ging de kraan nog kapot en ook die werd meteen gratis vervangen. Wij zijn nog steeds erg blij met onze badkamer van Janssen. En nu ook met de service en nazorg:)

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Geweldig

Heel goed en vriendelijk te woord gestaan en goed mee gedacht. Ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Snel en correct

Snel en correct geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Goed en correct gehandeld.

Snelle en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
5

Onderhoud goed, kwaliteit medewerker goed, kosten sterk gestegen.

Complimenten inzake het gedane onderhoud en de onderhoudsmedewerker. De kosten van de onderhoudsbeurt zijn in 2 jaar gestegen met 50%, dat vind ik erg veel. De firma heeft mij wel netjes van te voren geïnformeerd wat de kosten zouden zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Vakwerk, zeer klantvriendelijk, geeft uitleg en lost het probll

Vakman, professionel in z'n aanpak, vriendelijk, werkt secuur en lost het probleem heel goed op

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Prima geregeld en gepland (vooral in Coronatijd)

De samenwerking was prima en werklui enthousiast. Natuurlijk blijven er altijd kleine dingen welke binnen een bouwtolerantie vallen. Dit is in overleg prima opgelost en ook op korte termijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima ervaring

De heer Hopman is echt een vakman.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Fijn bedrijf met een uitstekende service

Zie voorgaande

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goede service.

Heeft de de corona crisis lang geduurd voor dat ze contact opnamen, en kwamen. Maar eenmaal hier is alles vakkundig gemaakt, zover ik nu kan beoordelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Snel en professioneel

Ik had een lekkage en werd -gelukkig- snel geholpen. Vakkundig personeel en de klus wordt niet ff snel snel gedaan. Ook nog tijd voor de dakgoten schoon te maken terwijl ik dat voordien niet besproken had. Wel veel geld, maar ja. Ik ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Snelle levering

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Heel goede monteur

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Nvt

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goede service.

Kwaliteit is goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Afspraak is afspraak

Wat afgesproken word komt men na. Keurig net en kundig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Hagelkruisstraat 6

5835 BD Beugen

485369621

[email protected]

Over Installatiebedrijf Gebr. Janssen B.V.

Gebr. Janssen is een gerenommeerd bedrijf in sanitair, dakbedekking, riool- en installatietechniek. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan we voor. Dag in, dag uit, al meer dan 125 jaar. Of we nu in de badkamer, op het dak of ondergronds werken. Voor bedrijven en particulieren. Innovatief of 'gewoon' degelijk, Janssen Beugen maakt het. Gebr. Janssen in Beugen kent een aantal vakgebieden. Gestart als dakdekker, uitgegroeid tot specialist op het gebied van sanitair, riool en installatietechniek. Omdat het een meestal gepaard gaat met het ander en wij graag compleet werk leveren. Zoals echte vakmannen betaamt. Contact: https://www.janssenbeugen.nl/Contactformulier.html

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.