Filters

10

Uitstekend meedenken in oplossingen

Alles wordt in goed overleg en zo snel mogelijk gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Snel gereageerd, afspraken nagekomen en vakwerk geleverd.

Bij het zinkwerk van de dakgoten waren er solderingen gescheurd. Na contact te hebben opgenomen werd ik direct teruggebeld voor een afspraak een wk later. Een vakman van Gebr. Janssen uit Beugen klaarde de klus geheel naar wens: snel en vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Super Service

Gedegen advies, snelle planning en vakkundige afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snel ter plekke en vakkundig geholpen.

Probleem prima opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Heel erg netjes en goed geholpen

Netjes en snel geholpen. Goede en vriendelijke monteur. Heeft alles goed uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Heel tevreden met het geleverde werk

Zeer goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Snelle correcte service

Snelle correcte service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
4

Veel te laat arriveren en vervolgens heel snel weer weg

Mijn afspraak stond om 11 uur 's morgens gepland. Om 12.15 uur arriveerde de monteur. Toen ik hem in de voordeur zei dat ik net op het punt stond om te bellen of er misschien iets was mis gegaan in de afspraak, kreeg ik een onvriendelijke reactie dat het druk was. Na een half uurtje werk aan mijn ketel was hij klaar. Voorgaande jaren had de monteur ongeveer een uur werk aan mijn ketel. Normaal gesproken bied ik iedere werker in mijn huis koffie aan, maar kon de vraag nu niet over mijn lippen krijgen. En dit alles voor een bedrag van €137,50! Volgend jaar geen Janssen Beugen meer voor mijn ketel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
2

Na 17 jaar in de kou gezet

We hebben al 17 jaar een onderhoudscontract en van de ene op de andere dag laten ze weten dat ze geen onderhoud meer willen doen. Ze geven aan dat van Benthum het over zal gaan nemen, maar als ik van Benthum bel, weten zij nergens van en geven zij aan helemaal geen onderhoud te doen aan ons type gaskachel. Dus nu de kans te groot wordt dat we een keer een beroep moeten gaan doen op ons contract, omdat de gaskachel wat ouder wordt, wordt namens gebr. Janssen het contract gewoon beëindigd zonder een werkelijk alternatief te bieden. Nadat ik contact heb opgenomen, geven ze zelfs aan dat ze ons al meerdere keren op de hoogte zouden hebben gebracht, terwijl dit absoluut niet zo is. Ik zou zeggen beoordeel zelf of dit klantvriendelijk is of niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Wij hebben veel vertrouwen in Gebr Janssen

Goede service en er word kwaliteits werk geleverd door deskundig en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Super monteur rustig, vriendelijk en oplossingsgericht

Goede ervaring. Deskundige monteurs. Goed advies bij het uitzoeken van de radiatoren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Expertise en deugdelijkheid

Gebr. Janssen heeft ons uitstekend geholpen met onze dakverbouwing. Expertise, heldere afspraken en vriendelijke benadering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
6

**

Deskundig , uurtarief veel te hoog

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

Snelle service

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Geweldig

Geweldig bedankt voor de snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snelle service en vriendelijk presoneel

Op de dag dat ik gebeld heb stond er in de middag de al de monteur op de stoep.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Probleem opgelost

Verstopping netjes opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Prima service

N/a

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Prima

Juiste probleemanalyse: adequate reparatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

onbeschoft personeel

Als personeel aan privé spullen van klant zitten ;zomaar deuren openen en vragen stellen die niets met de opdracht te maken hebben is dat zeer slechte reclame voor de firma Janssen: Ik betaal deze factuur omdat er nog mensen zijn die normen en waarden mee gekregen hebben: Mijn inziens is er niet gewerkt zeer lomp omgesprongen met ander mans spullen:

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Het ziet er heel goed uit

Het werk ziet er vakkundig uit en heb er vertrouwen in dat het ook zo is. Ben er erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
5

In de communicatie is nog heel veel te verbeteren.

Wij willen graag het verloop van dit project bij jullie onder de aandacht brengen. Op dinsdag 20 april gestart met de renovatie van onze badkamer. Week 16, 17 en 18 verliepen naar wens. Maar 12 mei bij het afmonteren ging er veel mis. -verkeerde radiator - spiegel beschadigd - geen rooster afzuigkanaal - afwerking plafond bij deur niet netjes - ontbreken spotje - geen zuignopjes of haakje douche 14-5 Lekkage afvoer beide wasbakken. Alles wat ik beschreven stond blijft van toepassing. Alleen vrijdag 15-10 hebben we nog een gesprek gehad met de projectleider. Het was een prettig gesprek waarin hij ook toegaf dat er in de afwerking het nodige mis is gegaan. Hebben hem no g een suggestie gedaan voor verbe****** in de communicatie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goede ervaring

Wij hebben een goede ervaring met jullie. Fijn dat jullie ons er ook aan herinneren dat er onderhoud aan de ketel nodig is. Dit wordt dan ook prima uitgevoerd. Dank hiervoor

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

verstopping prima opgelost, netjes opgeruimd

vrij snel een afspraak kunnen maken, werd gebeld dat het een half uurtje later werd, goed opgeloste verstopping en weer netjes opgeruimd. dus heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima!

Goede service , nette prijs voor onderhoud

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Hagelkruisstraat 6

5835 BD Beugen

485369621

[email protected]

Over Installatiebedrijf Gebr. Janssen B.V.

Gebr. Janssen is een gerenommeerd bedrijf in sanitair, dakbedekking, riool- en installatietechniek. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan we voor. Dag in, dag uit, al meer dan 125 jaar. Of we nu in de badkamer, op het dak of ondergronds werken. Voor bedrijven en particulieren. Innovatief of 'gewoon' degelijk, Janssen Beugen maakt het. Gebr. Janssen in Beugen kent een aantal vakgebieden. Gestart als dakdekker, uitgegroeid tot specialist op het gebied van sanitair, riool en installatietechniek. Omdat het een meestal gepaard gaat met het ander en wij graag compleet werk leveren. Zoals echte vakmannen betaamt. Contact: https://www.janssenbeugen.nl/Contactformulier.html

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.