Filters

6

**

Deskundig , uurtarief veel te hoog

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

Snelle service

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Geweldig

Geweldig bedankt voor de snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snelle service en vriendelijk presoneel

Op de dag dat ik gebeld heb stond er in de middag de al de monteur op de stoep.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Probleem opgelost

Verstopping netjes opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Prima service

N/a

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Prima

Juiste probleemanalyse: adequate reparatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

onbeschoft personeel

Als personeel aan privé spullen van klant zitten ;zomaar deuren openen en vragen stellen die niets met de opdracht te maken hebben is dat zeer slechte reclame voor de firma Janssen: Ik betaal deze factuur omdat er nog mensen zijn die normen en waarden mee gekregen hebben: Mijn inziens is er niet gewerkt zeer lomp omgesprongen met ander mans spullen:

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Het ziet er heel goed uit

Het werk ziet er vakkundig uit en heb er vertrouwen in dat het ook zo is. Ben er erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
5

In de communicatie is nog heel veel te verbeteren.

Wij willen graag het verloop van dit project bij jullie onder de aandacht brengen. Op dinsdag 20 april gestart met de renovatie van onze badkamer. Week 16, 17 en 18 verliepen naar wens. Maar 12 mei bij het afmonteren ging er veel mis. -verkeerde radiator - spiegel beschadigd - geen rooster afzuigkanaal - afwerking plafond bij deur niet netjes - ontbreken spotje - geen zuignopjes of haakje douche 14-5 Lekkage afvoer beide wasbakken. Alles wat ik beschreven stond blijft van toepassing. Alleen vrijdag 15-10 hebben we nog een gesprek gehad met de projectleider. Het was een prettig gesprek waarin hij ook toegaf dat er in de afwerking het nodige mis is gegaan. Hebben hem no g een suggestie gedaan voor verbetering in de communicatie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goede ervaring

Wij hebben een goede ervaring met jullie. Fijn dat jullie ons er ook aan herinneren dat er onderhoud aan de ketel nodig is. Dit wordt dan ook prima uitgevoerd. Dank hiervoor

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

verstopping prima opgelost, netjes opgeruimd

vrij snel een afspraak kunnen maken, werd gebeld dat het een half uurtje later werd, goed opgeloste verstopping en weer netjes opgeruimd. dus heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima!

Goede service , nette prijs voor onderhoud

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Kundig personeel

Kundig en aardig personeel!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Heel tevreden.

Vlot en deskundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

klantgerichtheid ver te zoeken

omdat de eerste keer de verstopping niet verholpen bleek na een paar dagen, moest er een 2e bezoek komen. enige coulance had ik wel verwacht bij het factureren van het 2e bezoek. Na een telefonisch contact heeft Gebr. Janssen B.V. een naar tevredenheid zijnde regeling getroffen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goed

Tevreden over de geleverde ketel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Keurig volgens afspraak,vriendelijk en verstand van zaken!

Volgende keer maken we daar zeker een tweede afspraak!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snelle en goede service

Onze CV ketel zeer snel gerepareerd door een vakman.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

Prima service met pittige prijsrekening.

Afspraak maken en nakomen soepel en betrouwbaar. De rekening vind ik aan hoge kant, met name het gebruik van de attributen, gereedschap vind ik hoog.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Goed werk, vakkundige en betrouwbare medewerkers

Nieuw dak op dakkapel. Op korte termijn gerealiseerd. Netjes gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Volgens afspraak gekomen vanwege klacht.

Ik hoorde een hevig en langdurig gerommel in het afvoerputje van de douche wat overging in een overstroming. Dit gerommel was ook duidelijk hoorbaar op het aangrenzende toilet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
6

Normaal tevreden. Deze keer echt minder.

Zoals gezegd ben ik vaste klant en heb regelmatig met jullie te doen. Deze keer voor het verwijderen van 4 radiatoren (juni) en nu weer ophangen en vullen I.v.m. stucadoren. Juni erg tevreden. Monteur werkte hard door en maakte al voorbereidingen dat monteur bij ophangen sneller klaar zou zijn. Het verwijderen duurde 3 uur (incl rijtijd) .Water moest eraf etc. Was er vanuit gegaan dat het terugplaatsen zeer zeker niet langer zou duren dan 3 uur. Echter in totaal 4,5 uur. I.p.v. om 7.30 uur kwam monteur om7.45 en de reden was dat hij de bus moest vullen en overleggen met eerste monteur hoe terug te plaatsen. Vind het vreemd dat de klant dit ook moet betalen. Daarna is hij dus bijna 4 uur bezig geweest om 4 radiatoren terug te plaatsen. En dan kom ik er na 3 kwartier achter dat er boven een lekkage is omdat hij een ontluchtingsventiel niet heeft dichtgedraaid. Gelukkig op tijd moet er niet aan denken dat dit door plafond was gekomen. Als ik dit mensen vertel vinden ze het ook wel een zeer lange tijd en vroegen of dit een echt loodgietersbedrijf is. Ik heb er geen verstand van maar wil dit wel melden . Aanbevelen normaal gesproken wel maar deze keer heb ik mijn twijfels. Daarom vind ik het lastig om onderstaande in te vullen. Gaat het om deze keer of over het algemeen. Zal het als laatste invullen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snelle reactie. Vriendelijk personeel

Na gebeld te hebben voor een kleine lekkage. Kwamen ze dezelfde dag nog. Monteur Twan, een zeer vriendelijke, vakbekwame man heeft alles naar behoren opgelost. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
6

Goede reparatie

Ondanks een goede reparatie en geen voorrijkosten is toch 45 minuten (minder dan 25 minuten werk geleverd) en een aanzienlijk bedrag voor de “materialen” in rekening gebracht! Kosten vooraf duidelijker communiceren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Hagelkruisstraat 6

5835 BD Beugen

485369621

[email protected]

Over Installatiebedrijf Gebr. Janssen B.V.

Gebr. Janssen is een gerenommeerd bedrijf in sanitair, dakbedekking, riool- en installatietechniek. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan we voor. Dag in, dag uit, al meer dan 125 jaar. Of we nu in de badkamer, op het dak of ondergronds werken. Voor bedrijven en particulieren. Innovatief of 'gewoon' degelijk, Janssen Beugen maakt het. Gebr. Janssen in Beugen kent een aantal vakgebieden. Gestart als dakdekker, uitgegroeid tot specialist op het gebied van sanitair, riool en installatietechniek. Omdat het een meestal gepaard gaat met het ander en wij graag compleet werk leveren. Zoals echte vakmannen betaamt. Contact: https://www.janssenbeugen.nl/Contactformulier.html

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.