Filters

10

prima bedrijf

zeer betrouw baar

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

voel me genaaid

Schrap me maar uit jullie systeem!! Jullie zijn ********** rekenen geen voorrijkosten maar naaien op een andere manier.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
5

Onjuiste urenverantwoording

Onmiddellijk na onderstaande recensie heeft Janssen Beugen B.V. contact met gezocht en de situatie uitgelegd. Een situatie die het bedrijf vóór verlening opdracht uit hadden moeten uitleggen en ook de monteur had kunnen toelichten. Voor onderhoud van de ketel staat een vastbedrag van € 203,50 inclusief reistijd en zonder materiaalkosten. Het uurloon kan dan zelf berekend worden. Kortom: Excuses zijn door het bedrijf aangeboden maar helaas niets gecompenseerd. Oorspronkelijke recensie. De monteur brengt een halfuur langer in rekening dan hij werkelijk bezig geweest is inclusief reiskosten. Daarnaast heeft hij door diverse externe telefoontjes een halfuur langer gedaan over het onderhoud van de CV-ketel dan gebruikelijk. Over mijn opmerking dat hij teveel uren declareert, zegt hij dat ik dan maar een ander installatiebedrijf kan inschakelen. Op mijn klacht over de teveel in rekening gebrachte uren bij [email protected], wordt niet gereageerd. Kortom; hoge kosten en klantonvriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima, deskundig bedrijf

Duidelijke afspraken, goed overleg, vriendelijk en deskundig personeel. Geven duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goede afspraken-uitleg-service

Na telefonisch contact werd precies uitgelegd, wanneer monteur kon komen en wat de standaard en extra kosten waren. Extra kosten waren voor een onderhoudsbeurt. Monteur was precies volgens afspraak bij ons op het huisadres

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Betrouwbaar en meedenken

Keurig netjes de opdracht uitgevoerd. Ook erg fijn dat er werd meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
4

Technische oplossing goed, nota zeer hoog

Omdat 5 jaar terug Gebr.Janssen mij erg goed geholpen had, nu hen weer gebeld. Het oplossen kon nog niet gelijk en moest 2 dagen wachten. Op zich was dit te doen. De hulp ter plekke was goed. Het is opgelost waarvoor mijn dank! De nota echter was in mijn ogen extreem hoog en buiten alle proporties met een half uur werk. Ik ging akkoord met 15min reistijd erbij aldus werd dat 45minuten, maar ik krijg twee uurtarieven voor mijn kiezen (2 man: leerling en ervaren man) en daarnaast losse vaste tarieven voor hulpmiddelen. Hier was vooraf niet over geïnformeerd naar de klant toe. Als een toekomstige klant belt, zou ik hen goed inlichten over hoge doorbelasting. Ik heb reeds een klacht naar de administratie gestuurd met het verzoek dit te corrigeren. De doorbelastingsmethodiek van kosten zal echt anders moeten bij de administratie. Zulke extreme hoge nota zullen de Gebr. Janssen uit de markt gaan prijzen!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Goed werk

prima werk geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Snelle en correcte uitvoering

Werk is snel en goed uitgevoerd, zowel binnen als buiten. Alleen het uurloon van 86 euro ex. BTW vind ik schandalig!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

altijd tevreden

zoals ik al schreef altijd tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Bijzonder tevreden over renovatie badkamer

Onze badkamer is gerenoveerd en vanaf de ontvangst in de showroom in Beugen tot het maken van afspraken en daadwerkelijke uitvoering zijn wij bijzonder tevreden. Snelle reactie op vragen van offerte etc. in het voortraject. Uitvoering door zeer beleefde en deskundige monteurs. Vooraf alles afdekken en tijdens de klus alles schoon houden tot precies werken en inventief als het net iets anders is dan gedacht. Kortom, wij zijn bijzonder tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

prima service; hoog uurloon

Keurig afgewerkt met advies hoe een nieuwe verstopping te voorkomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Prima en snelle service

Afspraak ruim binnen de afgesproken tijd. Goede communicatie met de monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Onaangenaam verrast

Tijdens het maken van de onderhoudsafspraak werd ik geconfronteerd met het feit dat ik geen OGO abonnement meer had en dus "gewoon" moest betalen (of geen onderhoud laten plegen). Hier was mij niets van bekend en ik heb ook op geen enkele wijze daar een bericht of informatie over gehad! Een slechte zaak waarbij geen alternatief werd geboden. De vraag of ik niet gezien had dat de OGO-afschrijving op mijn bankrekening niet meer gebeurde heb ik afgedaan met de opmerking dat ik die niet iedere dag bekijk maar dat ik wel een bericht van Janssen had verwacht over de beëindiging van het abonnement, het waarom en eventueel een alternatief. Ben benieuwd naar een reactie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
4

Kan beter

De monteur is lang bezig om een toilet, die door blijft lopen te repareren. Mbt het uurloon van 99,50 EURO exclusief BTW geen enkele transparantie vooraf. In eerste instantie bijna 400 euro voor een kleine reparatie. Na een reactie wordt de factuur aangepast naar 300 euro is. Is nog steeds veel geld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Betrouwbaar, deskundig, vakwerk, vriendelijk, duidelijke afspraken en men denkt met je mee.

Vanaf de eerste afspraak tot de opleveringscontrole ben ik zeer te spreken over de deskundigheid van de medewerkers en de vriendelijke benadering. Het werk aan de de badkamer werd zeer vakkundig, zorgvuldig en in in goed overleg uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden met het resultaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Deskundig, klantvriendelijk een punctueel.

Of ik nu problemen heb met CV, sanitair of een lekkage, jullie monteurs lossen het deskundig en vriendelijk op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

probleem prima en snel opgelost

Mijn ontstopping is professioneel en snel opgelost dus zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Prima

Vriendelijk,kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

geweldig

Jullie hebben de klus geweldig geklaard. Mijn platdak met betuumlaag kan er weer jaren tegen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Vriendelijk en adequaat advies

Uiteindelijk werkzaamheden netjes en adequaat Uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snelle reactie.

Lekkage lijkt niet aan het dak te liggen, maar aan afvoer verwarmingsketel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

ben goed geholpen ,en zeer tevreden

dat ze mij goed geholpen hebben ,en de reparaties goed hebben uitgevoerd .Ik ben tevreden over dit bedrijf. alleen ,voor de afspraak heb ik meerdere keren moeten bellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Zeer vakkundig en prima afwerking

Op aanraden van een kennis hebben we voor Janssen gekozen. .prima werk geleverd. Gelukkig weinig graaf en breekwerk dankzij fantastische apparatuur. Geen gezoek naar waar de buizen liggen. En heel vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Hagelkruisstraat 6

5835 BD Beugen

485369621

[email protected]

Over Installatiebedrijf Gebr. Janssen B.V.

Gebr. Janssen is een gerenommeerd bedrijf in sanitair, dakbedekking, riool- en installatietechniek. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan we voor. Dag in, dag uit, al meer dan 125 jaar. Of we nu in de badkamer, op het dak of ondergronds werken. Voor bedrijven en particulieren. Innovatief of 'gewoon' degelijk, Janssen Beugen maakt het. Gebr. Janssen in Beugen kent een aantal vakgebieden. Gestart als dakdekker, uitgegroeid tot specialist op het gebied van sanitair, riool en installatietechniek. Omdat het een meestal gepaard gaat met het ander en wij graag compleet werk leveren. Zoals echte vakmannen betaamt. Contact: https://www.janssenbeugen.nl/Contactformulier.html

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.