Goede snelle betrouwbare service

🔝

belabberd

De servicebeurt van de pas 4 jaar oude verw.installatie was in het verleden binnen 3/4 uur gefikst. Thans duurde het anderhalf uur. Op mijn verzoek om ook de luchtafzuigventilator te reinigen kwam een verhaal over het in dysbalans raken van de ventilator bij het schoonmaken, maar werd deze toch m.b.v. een tandenborstel en water gereinigd.(achteraf blijkt de ventilator nu meer herrie te maken als voorheen) Op een gegeven moment kwam er vanuit de installatie een hinderlijk fluitend geluid dat volgens de monteur ook mogelijk van de boven-of onderburen zou komen. Na onderzoek/navraag aldaar werd niets ontdekt. Na het sluiten van de kap op de installatie werd echter geen geluid meer vernomen. Aangezien ik in het verleden ook eens niet tevreden was over het werk van een monteur, heb ik vooraf gevraagd naar de service-monteur van het vorig jaar. Deze bleek niet meer in dienst te zijn maar er zou getracht worden om Ivo voor deze onderhoudsbeurt in te plannen. Met de huidige beurt was de monteur zo,n anderhalf uur bezig? en werd een bedrag van 104,50 euro in rekening gebracht, terwijl een normale beurt 79,50 euro kost. Dit vind ik niet correct en ik twijfel aan de kwaliteit van de monteur en vraag mij af of ik voor het onderhoud van de installatie in de toekomst niet naar een ander bedrijf moet overstappen.

Supersnelle en correcte service

Mijn boiler was defect ik belde woensdag middag om 13.00 uur naar de Gasservice Er zou dadelijk iemand langs komen om naar de boiler te kijken,ik vroeg hoe laat; het antwoord was over kwartier. De boiler moest vervangen worden Het zou mogelijk zijn binnen 2 dagen een nieuwe combiketel te plaatsen. Ik kreeg eind van de middag de offerte .Bij goedkeuring van de offerte zou de nieuwe verwarmingsketel voor t weekend geplaatst worden Op vrijdagmorgen stonden ze om 8.00 uur opde stoep voor t plaatsen van deverwarmingsketel.Dat is ook allemaal prima verlopen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Onze ervaring met de Gasservice is zeer goed. Wij zijn al jaren klant, ieder jaar krijgen wij een telefoontje voor de onderhoud van de ketel. Dit is zeer attent, omdat wij dan zelf er niet aan moeten denken, als er een storing is aan de ketel hoeven we maar te bellen, en er komt dan gelijk een monteur (of het nu met de feestdagen is, geen probleem voor de Gasservice). Dus met andere woorden, wij zijn zeer tevreden.

Vakkundig

Wij zijn tevreden met de service en de afspraken

• Nazorg en Garantie

Goede servies komt afspraak naar en eerlijk en goed advies

Snel, vriendelijk en betrouwbaar

Gasservice heeft mij snel, vakkundig en voor een faire prijs geholpen.

prettig, duidelijk, goede uitleg

prettig, duidelijk, goede uitleg

2 goed op elkaar ingespeelde techneuten, zorgvuldig en efficient

Efficiente aanpak van de klus door 2 ervaren monteurs, die mekaar uitstekend aanvoelden. Iedere greep zat meteen. Daar waar nodig werd even overleg gepleegd. Daarnaast vertelden ze ook het e.e.a. over het product. Had ik een vraag dan werd die prompt beantwoord. Wij hebben al geruime tijd positieve ervaring met Gasservice ook wat betreft het onderhoud van de installatie.

• Nazorg en Garantie

De monteur was deskundig en behulpzaam

De monteur was er op de afgesproken tijd. Hij was deskundig en werkte netjes.

Ben heel tevreden

Vriendelijke monteur die mij heel fijn alles kon uitleggen.

Kundig en vriendelijk

Netjes nakomen van afspraken en flexibel als er iets bijzonders is .

• Nazorg en Garantie

Vriendelijk netjes en een goede service

Vriendelijk netjes en een zeer goede service

• Nazorg en Garantie

Vakmanschap oke, administratie blijft ver achter!

Gebeld. Telefoon opgenomen. Wordt dezelfde dag teruggebeld (wordt beloofd) 4 dagen later gebeld voor afspraak. Op de dag geen monteur. Einde van de dag mededeling dat monteur ziek is. Nieuwe afspraak. Monteur komt 1 uur te laat. Verontschuldigt zich. Komt dag later terug voor montage vulkraan. Bijna 1 uur te laat. Verontschuldigt zich! Heb in totaal een Dag vrij moeten nemen voor 75 minuten werk. Nu maar hopen dat de kraan goed gemonteerd is. Slechte performance.

Prima en snelle service

Dezelfde dag werd mankement verholpen en servicebeurt werd gelijktijdig gedaan ondanks het late tijdstip op vrijdag.

Is goed.

De monteurs doen hun werk goed.

• Nazorg en Garantie

Zeer tevreden, al jarenlang trouwe klant

Zeer tevreden, al jarenlang trouwe klant.

Gewoon goede service

Staan altijd klaar voor een passende oplossing

Alles goed.ben te vrede.

Goeie service, nette monteur

Ik werd netjes en professioneel geholpen. Monteur had een representatief voorkomen en was stipt op tijd en heeft nog advies gegeven voor een smart thermostaat. Geen negatieve punten om te noemen!

Prima werk geleverd

Vriendelijke monteurs. Correct gewerkt en geen rommel achtergelaten. Helaas geen uitleg gegeven over werking thermostaat, maar dat kon ook niet omdat deze geen verbinding kon maken met wifi. Hebben de monteurs gemeld bij gasservice. Teruggebeld door gasservice om thermostaat te stellen. Hoefde niet meer, is opgelost door derden (vriend van mij), zodat u hiervoor niet extra hoefde te komen. Alles werkt, tot nu toe, prima! Ik zal gasservice-Venlo zeer zeker bij anderen aanbevelen. Nazorg en garantie heb ik nog geen ervaring mee, maar ik heb ook hier in het volste vertrouwen. Hartelijk dank voor de correcte behandeling. Met vriendelijke groet, Jan Haenen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima, zij voldeed geheel aan mijn verwachtingen

Zie bovenstaande samenvatting.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Gasservice komt de afspraken na en werkt deze degelijk af.

Gasservice komt de afspraken na en werkt deze degelijk af.

• Nazorg en Garantie

Netjes en met aandacht gewerkt.

De onderhoudsmonteur heeft netjes en schoon gewerkt. Prima uiteg gegeven.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Ik ben heel goed en snel geholpen geworden!

Ik ben heel goed en snel geholpen geworden door de monteur.

Over Techniek Nederland