TOP

De monteurs stonden op de afgesproken dag aan de voordeur , dan begint het al heel goed , daarna zij ze begonnen met de werkzaamheden. Ze hebben de c.v ketel vakkundig en netjes geplaatst , ik kreeg daarna nog een uitleg hoe het allemaal werkt. Ik ben heel tevreden over de nieuwe c.v ketel , alles werkt prima. Mijn eerste ervaring met installatiebedrijf Sars is heel goed , ik ben normaal niet zo snel in het geven van een 10 , maar ik kan er even niets anders van maken , ik geef Sars een 10

Jammer slecht

Ik had gebeld of iemand kon komen kijken naar een lekkage in de kelder van een en het ging om asbest. De medewerker kwam en gaf aan dat het asbest was en dat zij niets mochten doen. Toen ik vroeg waarom dat mij aan de telefoon niet was gezegd, vond hij dit ook vreemd.(dit was begin september) Ik heb toen een andere loodgieter gebeld en deze hielp mij verder en gaf mij de informatie waar ik wel hulp kon krijgen. ( Dit is ook goed gelukt) Half okt. Kreeg ik een rekening van meer dan 70 euro van de firma Sars. Voorrijkosten en een half uur werk. Ik heb toen gebeld met de firma Sars ivm met de rekening. Mij werd verteld na mijn verhaal dat ik terug gebeld zou worden want het was druk drie weken later ben ik zelf weer gaan bellen. Weer mijn verhaal gedaan en toen werd gezegd dat een nieuwe medewerkster die info over asbest niet gegeven had omdat ze nieuw was. Ik vroeg toen of ik op moest draaien voor de fout die was gemaakt? Daarop kreeg ik als antwoord,: "Wie betaald ons anders dat half uur". Uiteindelijk gaf ze aan dat de rekening vernietigd zou worden. Ik vroeg om een bevestiging via mail hiervan. Deze zou die zelfde dag en anders de dag erna gestuurd worden, want het was druk Twee dagen later weer gebeld. Weer iemand anders aan de telefoon.(die wel op de hoogte was) ze zou het doorgeven aan haar collega en die zou mij terugbellen. Twee weken later weer gebeld en die dag kreeg ik eindelijk (29 nov) De mail dat de rekening niet betaald hoefde te worden. Dit is niet klantvriendelijk of klantgericht

Ervaring niet goed-niet aanbevelen

Ik belde ze om de spoeling in het toilet te repareren. Probleem zag eruit alsof het was opgelost. Na een week was het probleem er weer en ik belde ze terug en bracht me weer in rekening. Probleem nog steeds niet opgelost

Gehaast en onzolgvuldig

CV-installatie bijgevult. Hierbij gebruik gemaakt van de wasmachine-aanvoer. De wasmachineslang daarna er niet goed opgedraaid. Het is dat ik het zelf nog controleerde anders had mijn keuken blank gestaan.. Verder de vulslang dusdanig strak opgerold dat er een knik in de slang is ontstaan

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Siecht

5x Gebeld Houden zich niet aan de afspraken bellen niet terug .Waardeloos bedrijf in combinatie met Volta Limburg

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Tevreden klant

Zoals ik eerder ook al op jullie website heb laten weten, zijn wij zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden mbt de nieuwe cv ketel van Volta. Volgens afspraak meldden beide monteurs zich rond de klok van 8 en begonnen hun werkzaamheden. Volgens eigen zeggen zou e.e.a. rond 12 uur afgerond zijn. Door enige tegenslag, niet alle noodzakelijke materialen waren voorhanden en moesten in Roermond worden opgehaald, liep e.e.a. iets uit. Graag wil ik met name uw medewerker Jelle noemen. Super hoe deze man het begrip klantvriendelijk tot uiting wist te brengen. Sars, ben trots op deze medewerker die de naam van Sars met gedrevenheid uitdraagt. Niets is hem teveel en zelfs als e.e.a. qua tijd uitloopt en nog een volgende klus op hem wacht, is hij bereid om goede uitleg te geven. Mensen die op deze manier werken worden -helaas- zeldzaam!! Compliment. Met vriendelijke groeten, M.Jansen

Klantvriendelijk

Zeer goed. Zeer klantvriendelijk

Goede service en vriendelijk personeel

Goede service en vriendelijk personeel

Goede en snelle service

Bellen, bestellen, installeren en klaar!

Alles volgens afspraak

Prima voorgesprek met bijbehorende offerte. Alle mogelijkheden besproken, goed advies en ruimschoots de tijd genomen.

Noordhoven 8

6042 NW Roermond