vriendelijk, correct en deskundig

Onder druk van de verzekeringsbedrijven is het tegenwoordig verplicht om eens in de zoveel jaar een keuring uit te laten voeren voor het elektrische gedeelte. Via mijn verzekeringsagent kwam ik bij ETF terecht. Dit was een kleinschalig bedrijf die zich heeft gespecialiseerd in dit soort keuringen. Mede vanwege de kleinschaligheid en dat het bedrijf hier in de buurt is gevestigd heb ik hiervoor gekozen. De eigenaar van het bedrijf heeft de keuring goed uitgevoerd en na afloop duidelijk gecommuniceerd over zijn bevindingen en dit verwerkt in een rapport die ik een dag later in mijn e-mail box zat. Goed en correct uitgevoerd. Zeer tevreden MvrGR Jeroen Tijdink

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima vakwerk en prettige samenwerking

Van te voren is een offerte uitgebracht voor een elektrische aansluiting voor een elektrisch fornuis met inductie, omdat daarvoor een apart stopcontact en stroomgroep nodig waren. De werkzaamheden zijn keurig en in goed overleg uitgevoerd. De samenwerking is altijd erg prettig en ik heb zowel in vakmanschap als informatie door het bedrijf veel vertrouwen.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Prettig personeel en vakmanschap en goede service

Prettig personeel en vakmanschap en goede service