Duidelijk alarmsysteem vakkundig geïnstalleerd!

Alarmsysteem vakkundig geïnstalleerd door ervaren monteur. Gaf hierbij duidelijke uitleg en was ook later bereid om goede aanvullende informatie te verstrekken. De verkoopadviseur was vriendelijk en had globale en redelijke kennis van het systeem maar was niet zo technisch op de hoogte als de monteur. Ook verdere contactmomenten met het bedrijf Enwij waren goed.

• Nazorg en Garantie

Beste, Hartelijk dank voor de mooie en duidelijke beoordeling. Wij zullen het in behandeling nemen om zo onze dienstverlening te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, team Enwij

Fijn bedrijf, korte lijnen en vakkundig

Korte lijnen, vakkundige medewerkers en flexibel. Fijn bedrijf om mee samen te werken.

• Nazorg en Garantie

Beste relatie, Wat een mooie beoordeling. Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Enwij Beveiligingen B.V.

Enwij is voor ons een betrouwbare partner .

Enwij is al 26 jaar onze partner als het om alarmsystemen en inbraakpreventie gaat. Zij komen afspraken m.b.t. onderhoud altijd keurig na en geven pragmatische adviezen als er zich een situatie voordoet die om handelen vraagt. Prettige, deskundige en integere medewerkers.

• Nazorg en Garantie

Beste, Wat een geweldige beoordeling. Daar zijn wij enorm blij mee. Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, team Enwij

Zeer tevreden!

Zeer tevreden lijkt mij voldoende!

• Nazorg en Garantie

Beste, Wat goed om te horen. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, team Enwij

alles word netjes opgelost

• Nazorg en Garantie

Beste, Wat een mooie beoordeling. Hartelijk dank hiervoor! Met vriendelijke groet, team Enwij

prettig bedrijf die zijn afspraken nakomt.

Al jaren Zakelijk en prive een zeer tevreden klant

• Nazorg en Garantie

Beste, Wat een geweldige beoordeling! Hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, team Enwij

Een keurig net bedrijf met kennis van zaken.

Een keurig net bedrijf met kennis van zaken.

• Nazorg en Garantie

Beste, Hartelijk dank voor de enorm mooie beoordeling. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, team Enwij

betrouwbaar, prettig, deskundig

Een betrouwbaar bedrijf met prettige en deskundige mensen!

• Nazorg en Garantie

Beste, Wat een mooie beoordeling. Hier doen we het voor! Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, team Enwij

Altijd direct reageren! komt afspraak altijd na, kortom Top!

Altijd direct reageren! komt afspraak altijd na, kortom Top!

• Nazorg en Garantie

Beste, Hartelijk dank voor de enorm mooie beoordeling! Daar zijn wij erg blij mee. Met vriendelijke groet, team Enwij

reageren goed, snel en adequaat

Hebben het goed voor elkaar. Overleggen en regelen naar afspraak en lossen eventuele problemen goed op.

als altijd betrouwbaar!

kort zakelijk en meedenkend overleg voor afspraak. komen altijd op tijd en weten met de menselijke maat de zaken goed te regelen.

• Nazorg en Garantie

Beste, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Enwij

Goed, snel en professioneel

Klantgericht meedenken

• Nazorg en Garantie

Beste, Wat een mooie beoordeling! Hartelijk dank daarvoor. Met vriendelijke groet, Team Enwij

tevreden

tevreden klant

• Nazorg en Garantie

Beste, Hartelijk dank voor de mooie Beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Enwij

Altijd behulpzaam, correct en gelijk klaar staan

• Nazorg en Garantie

Goede apparatuur geinstalleerd in mijn huis

Geen klachten over het niet werken van de appartuur

• Nazorg en Garantie

Beste, Hartelijk dank voor de geweldige beoordeling! Daar zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet, Team Enwij

Vakkundig en snel.

Zie boven.

• Nazorg en Garantie

Prima maar snel reageren op vragen, mail was in het verleden beter

Tevreden, monteurs prettig en duidelijk. Ik vond in het verleden reageren op mails sneller en beter. Nu 2 jaar gehad dat ik zelf moest vragen of ik mocht betalen voor het abonnement bij de alarmcentrale en dan krijg je weer een hele late reactie. Beetje absurd dat je er achteraan moet om te mogen betalen. Enkele weken geleden heb ik het gebruik van deze dienst (aangesloten zijn bij alarmcentrale) opgezegd. Hier werd wel snel op gereageerd.

• Nazorg en Garantie

Geachte heer de Jong, Naar aanleiding van ons telefonische contact willen wij u hierbij nogmaals danken voor uw beoordeling. Zoals besproken nemen wij dit erg serieus en zullen wij er alles aan doen dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Enwij

Normaal 1 maal per jaar controle van het systeem in zomermaanden; in 2019 nog geen controle gehad.

• Nazorg en Garantie

Geachte heer Giesen, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! En nogmaals onze excuses wat betreft het onderhoud; gelukkig hebben wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Team Enwij

Vriendelijk, deskundig en staan altijd voor je klaar

Woning voorzien van alarminsallatie

• Nazorg en Garantie

Beste, Hartelijk dank voor de geweldige beoordeling! Daar zijn wij erg blij mee. Met vriendelijke groet, Team Enwij

Net voldoende om niet te vertrekken

Duurt lang voor dat een afspraak ook daadwerkelijk plaatsvindt en afspraken worden niet altijd nagekomen. Deskundigheid is niet bij alle medewerkers voldoende.

• Nazorg en Garantie

Prima, storing direct verholpen verder geen problemen

Zie tekst hierboven

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Mooi bedrijf, zijn vriendelijk en hebben de juiste (vak)kennis

Vriendelijke monteurs en verstaan hun werk.

Kwalitatieve en betrouwbare firma

De totale installatie is tot mij volle tevredenheid aangelegd en sindsdien onderhouden.9>

Uitmuntend

Goed advies, communicatie en vlotte installatie

zeer tevreden.

gewoon goed.

• Nazorg en Garantie

Over Enwij Beveiligingen B.V.

ENWIJ beveiligingen is een gespecialiseerd beveiligingsbedrijf dat vanuit Apeldoorn alarm-, brand- en inbraakpreventiesystemen installeert bij zowel particulieren als bedrijven, instellingen en organisaties. Al sinds 1984 zijn wij specialist als het om de beveiliging van uw woonhuis of bedrijfspand gaat. Hierbij leveren, installeren en onderhouden wij gespecialiseerde beveiligingssystemen voor klanten in Apeldoorn en omgeving.

Over Techniek Nederland