Filters

1

Ballenbedrijf

Den Helder 01-04-2021 Na een F10 (NTC) Storing op 8 feb jongstleden van de AWB CV installatie begon de drama pas echt. Ja sorry meneer pomp is stuk, hebben we niet op voorraad. Zal de pomp enigszins oplappen dan kunt u tijdelijk verder. Duurt een weekje. Wij nemen contact met u op. 1 1/2 week later we zullen zelf maar eens bellen. Sorry, we komen zo snel mogelijk naar u toe. Na anderhalf uur aan het werk, bleek ook een print kapot. Hebben we niet op voorraad, anderhalve week verder. Nieuwe print, dat was het dus ook niet, wel een waterlekkage op zolder, water langs de muren, afvoerpijp plotseling lek. Heeft u een emmer dan kunt u deze onder de druppelende pijp zetten. denk toch dat de afvoer sensor stuk is. Hebben we helaas niet op voorraad. Week verder, zelf maar gebeld. We komen eraan. Monteur naar de zolder, Potjandorie, verkeerde temperatuur sensor. Dit is de temperatuur aanvoer sensor. je raad het al, niet op voorraad. Ondertussen steeds de zolder op om de installatie te resetten. Verwarming thermostaat op 10 graden, maar de ketel gaat verwarmen tot wel 25 graden. Maakt nu al plof geluiden, met bijbehorende codes F10, F05, F01. Heb de stekker er maar uitgetrokken. Dus nu afwachten wanneer ze nu komen, is alweer 4 dagen geleden. Er is geen communicatie onderling. Elke monteur en we hebben er al 5 aan de deur gehad vraagt steevast, wat is het probleem? Nou het probleem is ESNW............................Aanbevelen, ABSOLUUT niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Zeer slechte organisatie (niet mee in zee gaan)

De organisatie heeft geen duidelijke werkorder en weten van elkaar niet af. De monteurs zijn zeer laag geschoold en ze komen de afspraken niet na. Bovendien geeft leidinggevende de klant de schuld. Het is een heel vermoeiend bedrijf om zaken mee te doen. Bij dit bedrijf is de klant duidelijk geen koning.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
2

Zeer amateuristisch

Ik heb een warmte pomp van 7 jaar oud, monteur moest komen om de de buiten unit bevroor en daarna niet geheel ontdooide. Alle technische gegevens van de unit doorgegeven. Monteur komt s’avonds, ziet de installatie en zegt dat hij deze nog nooit gezien heeft en is met 5 minuten weer vertrokken (kost €130,-) daarna foto’s gestuurd met de hoop dat ze dan wel je juiste monteur sturen. Helaas de tweede monteur wist ook van niks. Derde monteur komt dit was wel een goede monteur want hij vond al snel het probleem maar kon dit ook niet verhelpen omdat er een lek was in het koelsysteem. Het grootste probleem bij ESNW is dat ze niet met elkaar communiceren. Rekeningen versturen daar zijn ze wel goed in. Maar klachten afhandelen is dramatisch.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
2

Waardeloos

Wat een waardeloos bedrijf,ga hier alsjeblieft niet mee in zee. Onkundige monteurs die totaal niets weten. Cv ketel met een kleine storing heeft na 2 1/2 Sleutelen,zoveel storingen dat hij niet meer aangaat en vervangen moet worden.maar ons oorspronkelijke probleem nog niet opgelost. Totaal 5 monteurs langs geweest,nu gelukkig 1 monteur (in dit geval van woldhuis) die binnen 3 minuten het probleem gevonden heeft . De toe en afvoer zitten verkeerd om aangesloten op de ketel,daarom hoorden wij af en toe een vreselijk hard geluid. Nu het probleem eidelijk bekend is,kreeg ik een zeer onbeschofte medewerker aan de lijn die mij allerlei opdrachten wil geven,ipv van zich dood te schamen en meteen een monteur langs te sturen om het op te lossen. Kortom wil je een hoop frustratie en ellende voorkomen,ga alsjeblieft niet met deze partij in zee!! En de beoordelingen die op de site staan stellen uiteraard niets voor omdat ze doe zelf kunnen plaatsen of weigeren. Daarom hier een beoordelingen

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
4

van cv onderdelen geen verstand

2 keer geweest , de eerste keer geen onderdelen , moest besteld worden , duurde 2 weken , toen geweest maar ze hadden het verkeerde onderdeel , nu wachten wij nog steeds op een nieuwe afspraak ,

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

Uiterst bellaberde service en slecht werk

De ESNW is bij mij maar liefst vijf keer langs geweest voor het vervangen van een klep-motortje: drie keer voor een "schouw" omdat de monteur niet wist wat de vorige monteur had opgenomen aan werkzaamheden. Het leek op 'installatie-tourisme' bij ons: telkens weer een nieuwe monteur voor hetzelfde klusje. bijna 900 lichter heb ik een professionele installateur uit Haarlem in de hand genomen om de klus te klaren: in 1 bezoek gepiept. ESNW is werkelijk een slecht installatiebureau: ze bellen niet terug alse je een klacht hebt, registreren je klacht niet en de werkzaamheden zijn slecht uitgevoerd zonder het gewenste resultaat. Hun administratie is een zootje en de aantekeningen van een schouw worden niet gelogged in het systeem. Nooit zaken mee doen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

De Factorij 17

1689 AK Zwaag

[email protected]

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.