Knappe eigenaar en correct personeel

Ik vind het fijn om samen te werken met de familie mertens, het bedrijf heeft een professionele uitstraling met een focus op het oplossen van het probleem

• Nazorg en Garantie

Zeer fijn bedrijf om mee te werken

De jongens welke in opdracht van mij lopen (Max en Wesley) zeer fijne gasten die meedenken en weten wat het werk inhoud.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Meedenkend en oplossingsgericht installatiebedrijf

Installatiebedrijf Mertens is al jaren onze 'huis' elektricien en dit naar volle tevredenheid. Ze zijn flexibel, concurrerend en hebben verstand van zaken op diverse vlakken.

• Nazorg en Garantie

Over Techniek Nederland