Goede kwaliteit

Van offerte tot montage verliep alles perfect.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Ik ben plezierig en vakkundig geholpen.

vakkundige en plezierige mensen om mee te werken.

Kundig, snel, vriendelijk

Er is vakkundig werk geleverd door zeer vriendelijk personeel, en met de juiste prijs kwaliteit verhouding.

Goed geholpen

Super gegaan, even een tussendoor klus. En daar was ik enorm mee geholpen

• Nazorg en Garantie

Goede uitleg, goede motivatie meedenkend gewoon geweldig

Na ons telefoongesprek mail gestuurd met de gevraagde foto’s zijn we terug gebeld of kon komen kijken want er klopte iets niet, bij kijken bleek dat er iets anders raadzaam was en beter kon. Echt fijn mensen die mee denken.

• Nazorg en Garantie

E 2000 een vertrouwde firma, lokaal, bereidwillig en bereid ook op minder geslaagde zaken te kijken

Zonneenergie is niet zo eenvoudig als het lijkt. Het vraagt kennis van de lokale situatie en kan dan verrassend zijn. Hoewel de oplossing voor de hand kan liggen als je alles weet blijkt die toch in de praktijk minder snel beschikbaar. Het advies wat ik leer uit deze ervaring: 1) meet de teruglevercapaciteit adhv weerstand. kabel mm2 en gemeten waarden bij belasting van het net (tijdelijke gebruikers plaatsen en spanningsval registeren). 2) Wijs klanten op het zwakke net in Beemster Door ingesprektoon te blijven komen de oplossingen en gezien de teruglever beperkingen voor particulieren de komende jaren zal dit advies steeds belangrijker worden, om het rendement op peil te houden.

• Nazorg en Garantie

Een vriendelijke en nette monteur. Deed bij binnenkomst meteen zijn schoenen uit. Heel netjes.

TOP!!!!

electra probleem snel en vakkundig opgelost

• Nazorg en Garantie

Een net bedrijf die zijn afspraken nakomt.

Van te voren duidelijke afspraken, denken met je me. Ruimen het gemaakte afval op. Plezierige mensen om mee samen te werken.

• Nazorg en Garantie

De klus is naar wens geklaard

Werk naar behoren verricht

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede samenwerking tot nog toe

Kwaliteit wordt er geleverd door alle personeel leden

We zijn zeer tevreden over Electro 2000

Bij ons zijn zonnepanelen geplaatst en centrale ventilatieunit. Dit tot volle tevredenheid. De monteurs waren vakkundig en klantbewust en hebben bovendien de zaak netjes achtergelaten (opgeruimd). Kortom: vakwerk!

Uitstekende vakmensen

Aanleg van zonnepanelen vlekkeloos verlopen. Uitstekende vakmensen, die met je meedenken.

Mooie, sfeervolle verlichting.

Vriendelijke monteur en goed advies. Woonkamer en keuken voorzien van led-verlichting. Helemaal naar wens!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Ervaren monteur loste de storing goed op.

Monteur kwam dezelfde dag. Heel fijn

Over Techniek Nederland