Een aantal lampen opgehangen in een seniorenappartement. Volkomen ontzorgd; alle lampen mooi en vakkundig opgehangen; ik ben er erg blij mee!

• Nazorg en Garantie

Cobus kwam met zijn 2e monteur op tijd. En er werd Fantastisch gewerkt. Netjes en snel. Een goede ervaring en mocht het nodig zijn bel ik hem weer.

Staaltje vakmanschap

Om in een huis uit 1895 orde te scheppen in een door de jaren heen ontstane electriciteitsleidingen chaos en alles up-to-date te maken vereist vakmanschap. Het werk werd snel, vakkundig en in prettig overleg tot stand gebracht.

Professioneel en behulpzaam

Cobus heeft bij ons naar volle tevredenheid een badkamerventilator geinstalleerd en uitleg gegeven over de werking. Bij vragen achteraf heeft hij ons prettig geholpen.

• Nazorg en Garantie

het kost wat, maar dan krijg je ook wat!

Ben ons 25 jaar oude huis aan het verduurzamen. Zonnedakpannen laten leggen en de oude meterkast is door E&Z vervangen door een op de toekomst ( warmtepomp? huisaccu? electrisch rijden? ) voorbereide verdelerkast. Zo fraai gemonteerd dat het eigenlijk jammer is dat ie niet in het zicht is!

Vakkundig, betrouwbaar en meedenkend

Cobus en Jari zijn beiden zeer vakkundig en professioneel. Ze werken hard en netjes, leggen ook uit en denken mee. Ze luisteren goed naar wat er gevraagd wordt en geven advies over zaken waar je nog niet over nagedacht hebt. Beiden heel vriendelijk en betrouwbaar. We hebben al een aantal klussen door Cobus en Jari laten uitvoeren, we zijn zeer tevreden, er zullen nog meerdere volgen!

Zeer goede ervaring.

Zeer vakkundig en professioneel en een prettige benadering. Een absolute aanrader

• Nazorg en Garantie

Professioneel geholpen en perfect geadviseerd

Alles bij Electra & Zo ademt vakmanschap en aandacht. We zijn goed geholpen bij de storing in onze tuin en kregen nog bakken met gratis advies erbij. De communicatie per mail en WhatsApp is vlot, de offertes helder en betaalbaar en als je snel betaalt krijg je 5% korting. Aanrader!

• Nazorg en Garantie

vakwerk , snelle levering en montage in een woord super

ze werken keihard en maken de klus zeer vakkundig en professioneel en zijn heel vriendelijk een echte aanrader

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Uitstekend geholpen bij aansluiting sauna!

Voor onze nieuwe sauna hadden we een nieuwe 3 fasen groepenkast nodig en moest er een kabel van zo'n 40m door ons jaren 30 huis worden getrokken. Electra * Zo heeft deze klus zeer deskundig en op plezierige wijze uitgevoerd, en dacht ook steeds goed mee over de beste oplossingen voor problemen die zich aandienden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelle oplossing van spanning op de aardedraad

Na het plaatsen van een aarde aansluiting door de netbeheerder werd er een aardfout ondekt in mijn installatie. Hierop heb ik ‘Electra & zo’ gebeld en gevraagd om deze storing te verhelpen. Ze waren flexibel in het maken van een afspraak. Dit kon op erg korte termijn. Cobus komt rustig en vakbekwaam over. De afspraak duurde 1,75u waarbij ze de storing vonden (in TL verlichting op zolder) en oplosten. Hierna was er duidelijk uitleg over wat het probleem was en hoe ze dit hebben opgelost.

Helemaal prima

Communicatie vooraf per mail was heel goed, snelle reacties, afspraak maken ging goed. Het werk zelf: snel, probleem werd opgelost, goede en vriendelijke service.

Snel, goede service, vakkundig

Snelle, goede en vakkundige service. Vriendelijk naar de klant, denkt mee naar oplossingen. Iedereen aan te raden!

Goede communicatie, helder verhaal. Vakwerk

Zie hierboven. Goede en snelle communicatie, heldere offerte. Alles conform afspraken. Aanrader.

Vriendelijk, accuraat en deskundig

als boven

Vakkundig en behulpzaam!

Goede ervaring waarin werd gedaan wat gevraagd was maar daarnaast ook extra werk en advies.

Snel geholpen

Ik had app-contact op zondag. Ik voelde betrokkenheid bij mijn probleem en kreeg pro-actief advies om bepaalde zaken ivm veiligheid even te checken. Direct op maandag geholpen, duidelijke communicatie, goede prijs

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Komt afspraken goed na en deskundig

We hebben bij een niet standaard situatie een goed advies gekregen voor het plaatsen van een HVK.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Behulpzaam, deskundig en vriendelijk.

Cobus heeft na mijn verhuizing verschillende lampen aangepast aan de situatie in de nieuwe woning. Hij bedacht creatieve oplossingen waar ik zelf niet opgekomen was en zorgde voor de technische realisatie van deze. Toen er een dag later nog een onverwacht probleempje bleek te zijn, kwam hij nog dezelfde ochtend om het op te lossen. Ik ben in alle opzichten zeer tevreden over het uitgevoerde werk!

Snelle en goede service

Alles binnen een week perfect gefixt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Fijne mensen met verstand en liefde voor hun vak.

Het was de lange wachttijd waard! Dank Cobus en Jari voor de gezellige ochtend waar jullie topwerk hebben afgeleverd! Alles in goed overleg, netjes vakwerk afgeleverd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vriendelijke, snelle en vakkundige hulp

Kobus en collega zijn in mijn ogen ervaren vakmensen.

Helemaal tevreden

S’ochtends gebeld en binnen een paar uurtjes geholpen. Goede kennis van zaken en legt alles netjes uit! Daarnaast zeer vriendelijk en goede prijs-kwaliteitsverhouding. Mochten we t.z.t. weer een elektromonteur nodig hebben, bellen we weer!

professioneel en vak bekwaam

Electra & ZO is een bedrijf wat zich aan hun afspraken houd en levert wat je met ze af spreekt. De eigenaar Cobus is vriendelijk, denkt met je mee en wat ze ook sterk maakt is dat ze netjes en op tijd hun werkzaamheden afronden en vooral controleren dat alles goed is werking is. Kortom zeker een aanrader!!

Werken goed en efficiënt

Er wordt hard gewerkt en er wordt goed meegedacht over oplossingen. Ze gaan makkelijk om met een onverwachte situatie en dit hebben ze bij mij goed opgelost. Je merkt dat ze professioneel zijn waarbij ze netjes werken en bij de installatie goed rekening houden met de veiligheid voor de woonsituatie.

• Nazorg en Garantie

Over Electra & Zo E.T.I.B.

Elektrotechniek is een veelzijdige vakgebied waar veiligheid, duurzaamheid en energiebesparing hoog in het vaandel staat!​ Wij hebben een breed pakket aan diensten in huis zodat wij voor u de juiste partner in maatwerk kunnen zijn. Of het nu om bestaande-, renovatie- o​​f nieuwbouw gaat. Kleinschalig werk of grotere projecten voor binnen of buiten. Uitbreidingen of demontage. Keuren of inspecteren. Regelen of meten. Ontwerpen, tekenen of calculeren. Beheren, besparen of verduurzamen. Verlichten of schakelen. Onderhouden of vervangen. Een veilig, duurzaam, en betrouwbare installatie begint bij Electra&Zo die wij vanuit een idee met u vakkundig en professioneel kunnen realiseren. Elektrotechnisch advies vereist vakkennis, inventiviteit en duurzaamheid om een veilige, energiezuinige en tevens flexibele installatie te realiseren op basis van maatwerk en lef. ​Behalve bij nieuwbouw geldt dat mogelijk nog meer voor het inspecteren, wijzigen, uitbreiden en of renoveren van uw bestaande elektrische installatie, groepenkasten en of vervanging van uw verlichting. Een goed advies is hierin van groot belang. Wij bieden vele alternatieven voor veilige, duurzame en energiebesparende oplossingen. Laat u inspireren door ons wat de mogelijkheden zijn op dit gebied. Wilt u contact met ons? Vul ons contactformulier in en we nemen spoedig contact met u.

Over Techniek Nederland