Uitstekend geholpen bij aansluiting sauna!

Voor onze nieuwe sauna hadden we een nieuwe 3 fasen groepenkast nodig en moest er een kabel van zo'n 40m door ons jaren 30 huis worden getrokken. Electra * Zo heeft deze klus zeer deskundig en op plezierige wijze uitgevoerd, en dacht ook steeds goed mee over de beste oplossingen voor problemen die zich aandienden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelle oplossing van spanning op de aardedraad

Na het plaatsen van een aarde aansluiting door de netbeheerder werd er een aardfout ondekt in mijn installatie. Hierop heb ik ‘Electra & zo’ gebeld en gevraagd om deze storing te verhelpen. Ze waren flexibel in het maken van een afspraak. Dit kon op erg korte termijn. Cobus komt rustig en vakbekwaam over. De afspraak duurde 1,75u waarbij ze de storing vonden (in TL verlichting op zolder) en oplosten. Hierna was er duidelijk uitleg over wat het probleem was en hoe ze dit hebben opgelost.

Helemaal prima

Communicatie vooraf per mail was heel goed, snelle reacties, afspraak maken ging goed. Het werk zelf: snel, probleem werd opgelost, goede en vriendelijke service.

Snel, goede service, vakkundig

Snelle, goede en vakkundige service. Vriendelijk naar de klant, denkt mee naar oplossingen. Iedereen aan te raden!

Goede communicatie, helder verhaal. Vakwerk

Zie hierboven. Goede en snelle communicatie, heldere offerte. Alles conform afspraken. Aanrader.

Vriendelijk, accuraat en deskundig

als boven

Vakkundig en behulpzaam!

Goede ervaring waarin werd gedaan wat gevraagd was maar daarnaast ook extra werk en advies.

Snel geholpen

Ik had app-contact op zondag. Ik voelde betrokkenheid bij mijn probleem en kreeg pro-actief advies om bepaalde zaken ivm veiligheid even te checken. Direct op maandag geholpen, duidelijke communicatie, goede prijs

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Komt afspraken goed na en deskundig

We hebben bij een niet standaard situatie een goed advies gekregen voor het plaatsen van een HVK.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Behulpzaam, deskundig en vriendelijk.

Cobus heeft na mijn verhuizing verschillende lampen aangepast aan de situatie in de nieuwe woning. Hij bedacht creatieve oplossingen waar ik zelf niet opgekomen was en zorgde voor de technische realisatie van deze. Toen er een dag later nog een onverwacht probleempje bleek te zijn, kwam hij nog dezelfde ochtend om het op te lossen. Ik ben in alle opzichten zeer tevreden over het uitgevoerde werk!

Snelle en goede service

Alles binnen een week perfect gefixt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Fijne mensen met verstand en liefde voor hun vak.

Het was de lange wachttijd waard! Dank Cobus en Jari voor de gezellige ochtend waar jullie topwerk hebben afgeleverd! Alles in goed overleg, netjes vakwerk afgeleverd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vriendelijke, snelle en vakkundige hulp

Kobus en collega zijn in mijn ogen ervaren vakmensen.

Helemaal tevreden

S’ochtends gebeld en binnen een paar uurtjes geholpen. Goede kennis van zaken en legt alles netjes uit! Daarnaast zeer vriendelijk en goede prijs-kwaliteitsverhouding. Mochten we t.z.t. weer een elektromonteur nodig hebben, bellen we weer!

professioneel en vak bekwaam

Electra & ZO is een bedrijf wat zich aan hun afspraken houd en levert wat je met ze af spreekt. De eigenaar Cobus is vriendelijk, denkt met je mee en wat ze ook sterk maakt is dat ze netjes en op tijd hun werkzaamheden afronden en vooral controleren dat alles goed is werking is. Kortom zeker een aanrader!!

Werken goed en efficiënt

Er wordt hard gewerkt en er wordt goed meegedacht over oplossingen. Ze gaan makkelijk om met een onverwachte situatie en dit hebben ze bij mij goed opgelost. Je merkt dat ze professioneel zijn waarbij ze netjes werken en bij de installatie goed rekening houden met de veiligheid voor de woonsituatie.

• Nazorg en Garantie

We zijn snel en vakkundig geholpen door twee vriendelijke heren. Kortom: top!

Correct

Snel, correct accuraat. Goede professionele service!

Snel en goed

Na de storingsmelding dezelfde middag geholpen. Cobus weet wat hij doet én legt dat ook helder uit, zodat wij ook weer wat wijzer zijn. Prima prijs-kwaliteit-verhouding.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vaklui.... verstand van zaken en puik werk!

Wat fijn om met Electra en Zo te werken. Verstand van zaken, maken alles voor je in een vloek en een zucht klaar. Werken netjes en adviseren bij problemen of ontstane situaties. Echt superfijne vaklui!

Vriendelijke, vakkundige professional

Enthousiaste, vakkundige en vriendelijke monteurs. Gedreven in z'n werk. Afspraken werden soms verzet vanwege drukte of wijzigingen in de planning, maar werd gecommuniceerd en nieuwe afspraken werden snel gemaakt. Legt goed uit waarom keuzes worden gemaakt. 1 onderdeel was niet netjes aangelegd, leek alsof het snel afgehandeld was. Hierover contact opgenomen en is snel verholpen. De tuinverlichting ligt er prachtig bij.

prima ervaring

Cobus en Henk zijn goede vakmannen en Cobus denkt goed mee over de beste oplossingen voor de situatie.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Klasse, uitstekend werk, goed advies

Electra & Zo verricht uitstekend werk, ze werken goed door, geven graag uitleg over het hoe en waarom. Ze geven aan waar nog zwak(ker)e punten in het elektriciteitsnet zitten en waarom dat vervangen moet worden. Bovendien zijn het gezellige lui!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

ben zeer tevreden echte vakmensen goede prijs kwaliteit verhouding helemaal top.

• Nazorg en Garantie

Zeer professioneel en prettig bedrijf.

Wij zijn zeer tevreden over de uitgevoerde renovatiewerkzaamheden die Cobus heeft uitgevoerd in onze woning.

Over Techniek Nederland