Erg kundig en meedenkend

Helder communicatie. Duidelijke prijzen. Drie stappen vooruit denken. En zeer betrouwbaar. En wat ie zegt komt ie ook na. En ook nadien helpt ie nog als er iets niet goed gaat. Ik zou hem zeker aanraden aan andere mensen! En hij doet alles volgens de NEN veiligheids voorschriften.

• Nazorg en Garantie

Uitstekend vakwerk en duidelijk communicatie

Cobus heeft uitstekend vakwerk geleverd voor de aanpassingen van electra voor onze nieuwe keuken. Hij denkt mee met mogelijke oplossingen, legt alles duidelijk uit en komt alle gemaakte afspraken na. Daarnaast is hij goed bereikbaar en kunnen zaken vlak voor de start nog worden aangepast.

• Nazorg en Garantie

Klachten naar tevredenheid verholpen op klantvriendelijke manier

Erg vriendelijke monteur die vakbekwaam mijn problemen kon oplossen. leverde schoon werk af.

Erg goed

Electra & zo heeft bij mij een stopcontact vervangen door een inbouwstopcontact met een aardedraad. Dit hebben ze zeer vlot en goed gedaan, zeker een goede elektricien. Prijs/kwaliteit verhouding is super.

Kundig en vriendelijk

Electra moet veilig zijn en dat kun je aan hem toevertrouwen. Cobus legt graag ook goed uit wat hij doet en waarom, als je daar zoals ik interesse in hebt.

Zorgvuldig, klantenvriendelijk

Afspraken worden nagekomen. Je merkt dat er vakmensen aan het werk zijn.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vorig jaar hebben we ons huis gekocht en we hebben Electra & zo ingeschakeld voor het moderniseren van onze meterkast. Inmiddels heeft Cobus ons gasfornuis aansloten en onze badkamer gerenoveerd. Hij is deskundig en betrouwbaar, hij heeft een diepe kennis aangaande zijn vakgebied en we laten ons graag door hem informeren. Hij werk snel Ên zorvuldig, hij documenteert zijn werk ook goed zodat we hem naderhand altijd kunnen contacteren of hoe het nou ook al weer zat met dit of dat. Daarnaast is hij altijd goed gestemd. Als hij ons huis betreed komt er altijd vrolijkheid en opgewektheid mee naar binnen. We zijn ontzettend blij met zijn werk en we genieten van zijn lach.

• Nazorg en Garantie

Zeer deskundig en volgens afspraak

Electra & Zo ETIB heeft een oude 1-fase groepenkast vervangen door een 3-fase groepenkast. Zeer deskundig en goed werk afgeleverd. Alles volgens afspraak uitgevoerd.

Vriendelijk en professioneel

Cobus van Electra & Zo heeft, na een prettig kennismakingsgesprek per telefoon, professioneel en correct onze storing verholpen. Zeer tevreden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Veelbelovende ervaring met bittere nasmaak

Aanleg laadpaal voor elektrische auto. Eigenzinnig advies en behoorlijk snelle reacties. Uiteindelijk gekozen voor zelf aanschaffen laadpaal omdat die 50% goedkoper was dan die via de installateur. Installatie redelijk netjes uitgevoerd met wel een flink prijskaartje. Daarna bleek de CV kapot. Had uiteraard niets met de installateur te maken. Vervolgens bleek er iets mis met de (aansluiting van) de laadpaal. Heeft hij snel gerepareerd. Had weer niks met de installateur te maken maar was de schuld van de leverancier. De leverancier vind het omgekeerde. Mijn suggestie dat ze dan misschien beide de helft konden betalen werd weggehoond met verongelijkte boodschap dat als hij geweten had dat ik misschien aan zijn deskundigheid zou kunnen twijfelen hij niet eens gekomen was om het te repareren.

goed werk geleverd

alles is goed gekeurd, maar de rekening dat is nog niet vereffend

Kobus is 👍👍👍👍

Snelle goede service!

Goed!

Fijne ervaring

• Nazorg en Garantie

Me man was zeer tevreden

prima service

prima service, snelle hulp

Prima diagnosestelling

Uitstekend qua device . Seer efficient

Goede communicatie

Prettige communicatie en degelijk vakmanschap

Prima !

Korte reactie-tijd en vakkundig aanpak, daarbij een begrijpelijke toelichting op hetgeen gedaan moet worden.

Goed geregeld

Heel goed werk geleverd na overleg

• Nazorg en Garantie

Cobus is professioneel, betrouwbaar en maakt het gewoon perfect.

Cobus is professioneel, betrouwbaar en maakt het gewoon perfect

• Nazorg en Garantie

Zeer proffesioneel, vakkundig en vertrouwelijk.

Wij zijn erg blij met de aanpak van de elektrotechnische installatie van al onze winkels inclusief de kantoren. Alles is weder up to date en verduurzaamd. Nooit gedacht dat we alles met LED verlichting konden realiseren. Ons dank is groot hiervoor.

Ervaren en vriendelijk, oplossingsgericht

Op rustige en zorgvuldige wijze zijn de problemen met de schakelaars geanalyseerd en opgelost.

Zeer vakkundig en professioneel

Heeft van ons pand de elektrotechnische installatie uitgevoerd. Tevens de camera bewaking en de brand- en inbraakinstallatie. Wij zijn zeer tevreden met Electra & Zo.

• Nazorg en Garantie

Goed bedrijf met een nette prognose van de kosten op voorhand.

Eerlijk bedrijf, komt zijn belofte na, betrouwbaar en vriendelijk.

Over Techniek Nederland