Snelle en vakkundige respons

Acute storing razendsnel aangepakt. Onze hoofdzekering was doorgeslagen en we moesten op een lastig moment een installateur vinden omdat het probleem in de huisinstallatie zat. Na telefonisch contact stond er snel een monteur voor de deur die op een vriendelijke en deskundige manier de oorzaken heeft verholpen. Met een paar mooie adviezen er bij heeft dit bedrijf er een enthousiaste klant bij.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Prettige samenwerking!

We werken prettig samen, er wordt goed meegedacht en we werken fijn samen

Professioneel vakmanschap

Na eerst het uit te voren werk te hebben voor besproken werden de werkzaamheden prompt en op de afgesproken datum en tijdstip uitgevoerd. De medewerkers waren informatief en leverde uitstekend werk. Alles na afloop netjes schoongemaakt.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Storing snelle en accuraat verholpen

Wij maken veel gebruik van de diensten van EBD en onze ervaring is dat storingen altijd snel en deskundig worden verholpen.

Betrokkenheid en vakkundig!

Vanwege een aantal complexe vraagstellingen hebben we weloverwogen gekozen voor EBD-Techniek! We zijn er erg content over onze nieuwe installatie.

Geweldige service

Geweldige service, aardige mensen, competente mensen. Enige reden om geen 10 te geven is dat ze het druk hebben en je dus beetje geduld moet hebben. Maar waar is dat anders vandaag de dag.

• Nazorg en Garantie

Zeer prettige ervaring met EBD Techniek!

Keurige mensen, rustig, verstand van zaken en zeer vriendelijk.

• Nazorg en Garantie

Goed bedrijf komt beloftes na

EBD komt na wat ze afspreken. Je weet waar je aan toe bent. Wel zo fijn.

goede deskundige mensen

• Nazorg en Garantie

Al jaren lang een goede partner

EBD is al jaren lang een goede partner voor TimeTell BV. Zij verzorgen niet alleen installaties bij onze klanten maar hebben een paar jaar geleden ook de volledige elektra geregeld in ons nieuwe kantoorpand. Dit alles tot volle tevredenheid. Ze reageren snel en denken goed mee.

• Nazorg en Garantie

Top service en snel handelen

Top bedrijf, niet lullen maar poetsen!!!

• Nazorg en Garantie

Klantvriendelijk en betrouwbaar elektrotechnisch bedrijf

Het vervangen van onze brandmeld- en inbraakinstallatie was in vertrouwde handen; van ontwerp tot planning en uitvoering. Alles volgens de laatste wet- en regelgeving geïnstalleerd en gekeurd. Ook het jaarlijkse onderhoud en storingsopvolging wordt prima verzorgd. Wij zouden zo weer kiezen voor EBD techniek.

• Nazorg en Garantie

Altijd snelle en deskundige reactie.

Hoge vakmanschap en klantvriendelijk.

20 jaar klant en nog geen enkele wanklank

Mijn ervaringen met EBD Techniek zijn bijzonder goed; allereerst is EBD Techniek altijd bereikbaar als je vragen hebt en hebben zij ervaren technici in dienst. De gemaakte afspraken worden altijd nagekomen; zowel voor onderhoud als andere vragen. Kortom een meer dan tevreden klant

Deskundig en klantgericht bedrijf

Ik ben al zo een 10 jaar klant bij EBD en ben daar zeer tevreden over. De installateurs zijn vakbekwaam en klantvriendelijk. En ook de heren op kantoor zijn zijn prettige mensen waarmee je goed kan werken. Vakbekwaam / afspraak is afspraak / klant staat centraal / betrouwbaar Absoluut aan te bevelen!

• Nazorg en Garantie

Altijd bereikbaar en komen hun afspraken na.

Het is prettig samen werken en er wordt is oplossingen gedacht.

• Nazorg en Garantie

Ontzettende goede kwaliteit en staan altijd direct klaar!

Als ik aan EBD denk, denk ik aan ontzorgen en kwaliteit. Als je een opdracht bij EBD neerlegd, wordt ook direct alles geregeld, heel goed gecommuniceerd, en alles teruggekoppeld. Bij vragen word je altijd direct geholpen! Al het werk wordt altijd in 1X goed uitgevoerd! Echt een top bedrijf!

• Nazorg en Garantie

snelle hulp effectief goed bereikbaar

een mee denkend bedrijf

Betrouwbaar, verstand van kennis en alles onder 1 dak en ontzorgend

EBD is een betrouwbare partner in de zin van wat ze beloven maken ze waar. Wanneer iets langer gaat duren wordt dit ook eerlijk gezegd waardoor wij er rekening mee kunnen houden. Er is binnen de organisatie van EBD voldoende kennis in huis om alles onder 1 dak aan te bieden voor de klant, dit is elektra, beveiliging en data. Hierdoor werken wij met 1 partner die ons ontzorgd zodat wij ons kunnen richten op ons primaire proces. Tevens zijn de medewerkers vakkundig, eerlijk en persoonlijk betrokken bij onze organisatie.

• Nazorg en Garantie

Over E.B.D. Techniek Purmerend B.V.

EBD Techniek is een middelgroot installatietechnisch bedrijf gevestigd in Purmerend, Noord-Holland. Wij zijn uw totaalleverancier op gebied van elektrotechniek. Wij stellen samen uw specifieke behoeften vast en maken een plan op maat. Wij maken voor u het volledige ontwerp. Natuurlijk zijn wij er ook voor uw bestaande installaties. Ook dan kunt u rekenen op effectief onderhoud en optimale service. Ons succes is gebaseerd op de kennis en kunde van onze medewerkers. Wij besteden veel aandacht aan de individuele ontwikkeling omdat tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten. (Samen)werken met EBD Techniek betekent samen werken met professionele, gedreven en betrouwbare mensen.

Over Techniek Nederland