20 jaar klant en nog geen enkele wanklank

Mijn ervaringen met EBD Techniek zijn bijzonder goed; allereerst is EBD Techniek altijd bereikbaar als je vragen hebt en hebben zij ervaren technici in dienst. De gemaakte afspraken worden altijd nagekomen; zowel voor onderhoud als andere vragen. Kortom een meer dan tevreden klant

Deskundig en klantgericht bedrijf

Ik ben al zo een 10 jaar klant bij EBD en ben daar zeer tevreden over. De installateurs zijn vakbekwaam en klantvriendelijk. En ook de heren op kantoor zijn zijn prettige mensen waarmee je goed kan werken. Vakbekwaam / afspraak is afspraak / klant staat centraal / betrouwbaar Absoluut aan te bevelen!

• Nazorg en Garantie

Altijd bereikbaar en komen hun afspraken na.

Het is prettig samen werken en er wordt is oplossingen gedacht.

• Nazorg en Garantie

Ontzettende goede kwaliteit en staan altijd direct klaar!

Als ik aan EBD denk, denk ik aan ontzorgen en kwaliteit. Als je een opdracht bij EBD neerlegd, wordt ook direct alles geregeld, heel goed gecommuniceerd, en alles teruggekoppeld. Bij vragen word je altijd direct geholpen! Al het werk wordt altijd in 1X goed uitgevoerd! Echt een top bedrijf!

• Nazorg en Garantie

snelle hulp effectief goed bereikbaar

een mee denkend bedrijf

Betrouwbaar, verstand van kennis en alles onder 1 dak en ontzorgend

EBD is een betrouwbare partner in de zin van wat ze beloven maken ze waar. Wanneer iets langer gaat duren wordt dit ook eerlijk gezegd waardoor wij er rekening mee kunnen houden. Er is binnen de organisatie van EBD voldoende kennis in huis om alles onder 1 dak aan te bieden voor de klant, dit is elektra, beveiliging en data. Hierdoor werken wij met 1 partner die ons ontzorgd zodat wij ons kunnen richten op ons primaire proces. Tevens zijn de medewerkers vakkundig, eerlijk en persoonlijk betrokken bij onze organisatie.

• Nazorg en Garantie

Over E.B.D. Techniek Purmerend B.V.

EBD Techniek is een middelgroot installatietechnisch bedrijf gevestigd in Purmerend, Noord-Holland. Wij zijn uw totaalleverancier op gebied van elektrotechniek. Wij stellen samen uw specifieke behoeften vast en maken een plan op maat. Wij maken voor u het volledige ontwerp. Natuurlijk zijn wij er ook voor uw bestaande installaties. Ook dan kunt u rekenen op effectief onderhoud en optimale service. Ons succes is gebaseerd op de kennis en kunde van onze medewerkers. Wij besteden veel aandacht aan de individuele ontwikkeling omdat tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten. (Samen)werken met EBD Techniek betekent samen werken met professionele, gedreven en betrouwbare mensen.

Over Techniek Nederland