Goed, snel en professioneel.

Perfect geregeld.

• Nazorg en Garantie

Fantastisch en betrouwbaar bedrijf

In een paar steek woorden, service met een grote S, vakkundig, betrouwbaar, overleg, en snelheid voor ons een partij om aan te bevelen.

• Nazorg en Garantie

Prettige samenwerking

Cv-ketel is door Doublet vervangen samen met drie radiatoren in de woonkamer en keuken. Was allemaal goed verlopen.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Prettige service en goed advies

Afgelopen week is er een monteur van Doublet bij ons geweest voor een storing aan de cv-ketel. De storing werd snel en adequate opgelost. Vorige week was er een andere installateur bij ons en die zei ons dat de cv-ketel niet meer gerepareerd kon worden en dat wij beter een nieuwe cv-ketel konden kopen. Dit terwijl de cv-ketel pas 8 jaar oud is. het probleem was een kleine sensor, een reparatie van €75,00. Gelukkig is dit op een simpele en goedkope manier alsnog verholpen.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Techniek Nederland

Over Doublet Service&Onderhoud B.V.