Prima adres

Goed advies gehad over aanschaf van een airco in onze slaapkamer. Montage en oplevering zijn zeer netjes uitgevoerd en volgens afspraak. Wij zijn zeer tevreden!

Uitstekende installatie

Goed advies gekregen, goede installatie. Net gewerkt, schoon opgeleverd. Erg tevreden.

• Nazorg en Garantie

Goed bedrijf wat kwaliteit levert en de afspraken na komt

Goed bedrijf wat kwaliteit levert en de afspraken na komt, Werner heeft 3 Panasonic airco's gemonteerd en een oude Toshiba warmtepomp verplaatst. Alles op tijd en conform afspraak uitgevoerd, top bedrijf. !!

Over Techniek Nederland