klantgericht en kwaliteit

na een goed gesprek een passend advies. Verwachtingen worden waargemaakt. Keurig afgewerkt. we zijn blij met onze airco

• Nazorg en Garantie

Bedrijf met aandacht voor de klant

Na een goed en duidelijk advies, besloten om airco in ons huis laten plaatsen. De leverening was super snel, maar kwam ongelukkig uit bij ons. In overleg de afspraak een paar weken verplaatst. Tijdens het plaatsen nog wat kleine dingen aangepast omdat dit toch wat beter en netter te maken. Word goed mee gedacht en overlegd. Bij oplevering is alles netjes opgeruimd en wordt er een duidelijk uitleg gegeven. We zijn er heel blij mee en we zouden iedereen aan raden om gebruik te maken van hun diensten.

Naar tevredenheid geplaatst.

Goed advies en naar teredenheid geplaatst!

• Nazorg en Garantie

Beste installatiebedrijf ooit meegemaakt!

Fantastisch bedrijf met de meest vriendelijke werknemers die ik in lange tijd heb meegemaakt. Altijd goedlachs wordt er professioneel gewerkt. Gaten boren in beton, airco’s hangen en onderhouden, warmtepompboiler geplaatst en nu compleet van het gas af! Er wordt meegedacht en meegeveerd als er wat tegen zou zitten! Alle klimaattechnische zaken lopen al jaren via dongemond en zullen er ook altijd bij blijven lopen! Advies van mij: nooit meer verder kijken en altijd gaan voor dongemond klimaattechniek!

• Nazorg en Garantie

Duidelijk advies en airco netjes geïnstalleerd

Werner en zijn collega hebben onze zolder voorzien van een airco en de buitenunit boven het platte dak van de uitbouw gemonteerd. Het advies was duidelijk en en er wordt zeer netjes gewerkt door de heren. Zeker aan te raden als je op zoek bent naar een specialist op dit gebied. Nu nog even wat de airco kan op de echt hete dagen.

Vertrouwd bedrijf

Keurig geïnstalleerd we hebben veel plezier van de airco. Werner laat alles netjes achter . Als je ook een airco wilt bevelen wij Werner aan

Netjes, schoon en verzorgd

Dit bedrijf komt zijn afspraken keurig na en zorgt er zelfs voor dat je huis schoner achterblijft dan het was. Aardige en vakkundige mannen.

Prima adres

Goed advies gehad over aanschaf van een airco in onze slaapkamer. Montage en oplevering zijn zeer netjes uitgevoerd en volgens afspraak. Wij zijn zeer tevreden!

Uitstekende installatie

Goed advies gekregen, goede installatie. Net gewerkt, schoon opgeleverd. Erg tevreden.

• Nazorg en Garantie

Goed bedrijf wat kwaliteit levert en de afspraken na komt

Goed bedrijf wat kwaliteit levert en de afspraken na komt, Werner heeft 3 Panasonic airco's gemonteerd en een oude Toshiba warmtepomp verplaatst. Alles op tijd en conform afspraak uitgevoerd, top bedrijf. !!

Over Techniek Nederland