GEWELDIG

Snel geholpen, hoog professioneel niveau, naast de NEN Gaskeuring ook nog de oude groepenkast verwijderd en een nieuwe groepenkast aangelegd. Dankzij DeBuTech is ons bedrijf qua gas- en elektravoorziening weer up-to-date en zeker zo belangrijk: VEILIG. De nazorg is ook fantastisch en de samenwerking met zowel René als Ingrid is werkelijk top. Een mooi bedrijf met een unieke service zoals wij vandaag de dag niet veel meer meemaken. De prijzen/tarieven zijn overigens ook normaal en daardoor zeer acceptabel in vergelijking met de concurrentie.. Zeer aan te raden om uw elektra- en gas-opdrachten door dit bedrijf te laten uitvoeren Namens café Plan West aan de Witte de Withstraat te Amsterdam Mariza (Administratie) Mingus (eigenaar)

Snelle service en betrouwbaar

Vriendelijk geholpen en direct reparatie uitgevoerd naar alle tevredenheid.

• Nazorg en Garantie

Fijne samenwerking en snelle service

Via via kwam ik in contact met Rene (Bebutech) en daarna werden alle problemen snel opgelost. Hij heeft na overleg met mij en Liander de complete elektrische installatie van mijn Amsterdamse jaren 20 woning vernieuwd. Hij overlegt in begrijpelijke taal wat hem de beste oplossing lijkt en gaat na akkoord aan de slag. De kosten vielen me erg mee. Ook fijn dat hij goed samenwerkte met mijn buitenlandse aannemer. Na mijn huis heeft hij ook de elektra in mijn bedrijfspand gecontroleerd en waar nodig verbeterd. Dit voor de certificering voor NEN 1010 en 3140. Alles naar complete tevredenheid. En ook belangrijk: het is altijd gezellig om hem te zien.

Prima flexible service

Zowel kennis van elektra als gas. Kon problemen ook direct oplossen/verhelpen!

snelheid en vakkundig

mooie producten en werkt snel en schoon

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Top service en prima LED verlichting

Led verlichting in de woning en een nieuwe groepenkast! Thankyou for the service

behulpzaam en op tijd

leuke elektricien denkt mee over veranderingen en werkt heel netjes

Over Techniek Nederland