Top service

Via een andere leverancier heb ik 10 jaar geleden het Lexcom delta 8 multimedia systeem gekocht. Helaas is de toekomst niet geworden van wat men had voorspeld. Bij de leverancier kon ik niet meer terecht. Na een groot probleem van twee doorgebrande routers heb ik contact opgenomen met de Vaan installatie Techniek. Ik moest tekeningen maken van alle aansluitingen om een beeld te schetsen hoe het systeem aangelegd was. Via whatsapp alles doorgestuurd en een reactie teruggekregen. Een simpel utp kabeltje vervangen was het antwoord. Alles werkt weer zeer goed en zullen bij problemen zeker weer contact opnemen. Nogmaals hartelijk dank.

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid