Rare fratsen

Donderdag 6 juni een CV ketel onderhoudsbeurt gehad. Week erop constatering dat de ketels drukmetertje kapot was. (Iets wat 1,5 jaar geleden ook het geval was). Afspraak gemaakt om deze te laten vervangen. Wij hebben een Gas Ned All-in service abonnement dus ze zouden volgens de Algemene Voorwaarden z.s.m. in overleg moeten komen. Dat wilden ze niet doen, omdat er komende 2 weken niemand in de buurt was. Dus dan maar afspraak gemaakt op woensdag 19 juni tussen 8.30 en 9.30 zou er iemand langskomen. Expres thuisgebleven, maar niemand was langs gekomen. Om 10.00 heb ik gebeld dat er niemand langs was gekomen. Ik verstond hem niet dus gevraagd of hij mij terug kon bellen. Vervolgens kreeg ik een sms dat Harm zijn telefoon nat was geworden, dat het waarschijnlijk daar aan lag en dat hij mij later zou bellen. Ik heb de sms direct geantwoord dat er niemand langs was gekomen. Daar kreeg ik vervolgens geen reactie op. Om 11.30 werd ik gebeld door de monteur dat er niemand thuis was. Dat klopt (2 uur later dan uiterlijke afspraak was het inmiddels), wij waren weg van huis voor andere afspraken. Het later terugbellen heeft hij ook niet gedaan. Ik heb hem dus zelf op maandag 24 juni gebeld voor een nieuwe afspraak. Vertelde hij het verhaal van vorige week, dat de monteur voor een dichte deur stond en dat daar kosten voor in rekening gebracht moeten worden. Terwijl zij zelf niks lieten weten dat er iemand 2 uur later zou komen. Begon Harm zaken te verzinnen zoals dat er vaker voor een dichte deur is gestaan (IS NOG NOOIT GEBEURD) om de schuld onze kant op te schuiven. Vertelt dat ie normaal in gesprek wilt gaan (wat ik in eerste instantie ook wilde) maar vervolgens mij wel continue onderbreken. Service abonnement opgezegd en dan maar op zoek naar een WEL klantvriendelijk CV onderhouds bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Over Techniek Nederland

Over De Haas Installatietechniek B.V.