Filters

10

Topbedrijf

Harm de Haas en zijn monteurs denken mee met de klant en geven goede adviezen. De communicatie is helder en duidelijk. De gemaakte afspraken worden nagekomen. De monteurs werken heel netjes en arriveren op de afgesproken tijd. Er zijn verschillende klussen uitgevoerd, waaronder installatie van een nieuwe CV ketel en het opsporen van lekkage in leidingen. De werkzaamheden zijn snel en vakkundig uitgevoerd. Bij een volgende klus zal ik zeker weer De Haas inschakelen. Ik ben dan ook super tevreden en kan daarom het bedrijf van harte aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

Onprofessioneel op alle vlakken

Ik ben zeer teleurgesteld over de onprofessionele aanpak van dit bedrijf. Mijn ervaring was als volgt: Een (achteraf) eenvoudige verstopping werd na enkele uren nog niet opgelost. Er werden onnodig extra mensen ingeschakeld, waarvan de uren blijkbaar ook in rekening werden gebracht. Het bedrijf wilde graafwerkzaamheden uitvoeren en de gemeente inschakelen, wat achteraf niet nodig bleek. Er werd onterecht extra tijd in rekening gebracht, ook voor de komst van de "baas" die geen oplossing bracht. Na het indienen van een klacht was de communicatie zeer klantonvriendelijk en niet oplossingsgericht. Er werd niet gereageerd op mijn verzoek om de ontbrekende wc-pluggen terug te brengen. Uiteindelijk loste een ander bedrijf het probleem binnen 45 minuten op voor minder dan de helft van de prijs. Het resultaat was een rekening van €450 voor een onopgelost probleem, dat door een ander bedrijf snel en goedkoper verholpen kon worden. Mijn conclusie is dat dit bedrijf primair gericht is op het genereren van kosten, niet op het bieden van een effectieve oplossing. Ik kan dit bedrijf niet aanbevelen. Bovendien vind ik de voorrijkosten voor 200 meter exorbitant.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Ontevreden en diep teleurgesteld

Onlangs ervaring gehad met dit bedrijf. Wij zijn diep teleurgesteld in de werkwijze van dit bedrijf. Wij bevelen het dus zeker niet aan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Onbetrouwbaar en totaal klantonvriendelijk

Wij hebben in 2022 onze verwarming en leidingen laten verwijderen door de haas wij hadden een onderhoud contract wat hun zouden stop zetten wij hadden ook een offerte aan gevraagd hun medewerker was nog hier in onze woning voor 20 zonnepanelen en een warmtepompboiler dus best wel een grote klus u raad het al geen stopzetting geen offerte of wat dan ook gehad als je belt word je afgeblaft dat ze het druk hebben en geen personeel afspraken komen ze niet naar geld word niet terug betaald en alsje problemen hebt dan zijn ze niet thuis geen tijd en geen personeel dus mensen wees gewaarschuwd ga met hun niet in zee l

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Totaal onbetrouwbaar

Mooie praatjes maar afspraken nakomen ho maar. Tot 3x toe een afspraak afgezegd. 1e keer per telefoon. De keer erop per mail (een dag voor de afspraak) of het nog een weekje later kon en dan een week later als ze tussen 13u en 15u zouden komen om 12.50u afbellen met de mededeling we komen in het nieuwe jaar wel. Ook onvolledige werkbon (ik heb in 3 kamers geen verwarming en mijn vloerverwarming in woonkamer werkt niet (is hoofdverwarming maar ja dat heeft geen prioriteit en het gaat om 3 ketels niet 2) want het zou alleen onderhoud zijn maar dat heb ik ook meervoudig aangegeven dat dit niet het geval is. Ook zou men een offerte maken voor warmtepompen. Het ging in 1e instantie om 2 woningen (3ketels) en voor alle 2 werden de 3 afspraken afgezegd (dus eigenlijk 6 afapraken!). Als alles goed zou gaan zouden er meer opdrachten volgen.... helaas is het nakomen van afspraken, het stellen van prioriteiten en normale tijdige communicatie niet mogelijk. Al met al is het dus een grote bende. Mijn advies is dan ook om niet met dit bedrijf in zee te gaan. Onbetrouwbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

Zeer slecht

Heelas heb ik een zeer slechte ervaring gehad. De werknemers van deze bedrijf gedragen zich onder kritiek. Tijdens hun werktijd hebben ze mijn auto opzettelijk in een prive park geblokkeerd. Nadat lieten ze me niet uitrijden begonnen ze te pesten dat ze mijn auto met het vuil water van de riolering gaan spatteren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Hele fijne ervaring

Snelle service en vriendelijk, beleefd, netjes werken, komt afspraken na

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Klantgerichte en flexibele oplossers

Hele fijne ervaring. Houden zich aan afspraken. Werken netjes en laten de boel keurig achter. Denken met je mee en konden snel schakelen toen ik een probleem had en losten dit ook op. Aanrader dus!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Deskundige, meedenkend bedrijf/medewerkers

CV-ketel binnen 24 uur vervangen door toegankelijke en vakkundige loodgieter. Klantvriendelijk en goede communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Uitstekend

Snelle service / vriendelijke en belegde man / werkt snel en netjes / goede prijs kwaliteitsverhouding / komt afspraken na / kan zeker aanbevolen worden

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

Rare fratsen

Donderdag 6 juni een CV ketel onderhoudsbeurt gehad. Week erop constatering dat de ketels drukmetertje kapot was. (Iets wat 1,5 jaar geleden ook het geval was). Afspraak gemaakt om deze te laten vervangen. Wij hebben een Gas Ned All-in service abonnement dus ze zouden volgens de Algemene Voorwaarden z.s.m. in overleg moeten komen. Dat wilden ze niet doen, omdat er komende 2 weken niemand in de buurt was. Dus dan maar afspraak gemaakt op woensdag 19 juni tussen 8.30 en 9.30 zou er iemand langskomen. Expres thuisgebleven, maar niemand was langs gekomen. Om 10.00 heb ik gebeld dat er niemand langs was gekomen. Ik verstond hem niet dus gevraagd of hij mij terug kon bellen. Vervolgens kreeg ik een sms dat Harm zijn telefoon nat was geworden, dat het waarschijnlijk daar aan lag en dat hij mij later zou bellen. Ik heb de sms direct geantwoord dat er niemand langs was gekomen. Daar kreeg ik vervolgens geen reactie op. Om 11.30 werd ik gebeld door de monteur dat er niemand thuis was. Dat klopt (2 uur later dan uiterlijke afspraak was het inmiddels), wij waren weg van huis voor andere afspraken. Het later terugbellen heeft hij ook niet gedaan. Ik heb hem dus zelf op maandag 24 juni gebeld voor een nieuwe afspraak. Vertelde hij het verhaal van vorige week, dat de monteur voor een dichte deur stond en dat daar kosten voor in rekening gebracht moeten worden. Terwijl zij zelf niks lieten weten dat er iemand 2 uur later zou komen. Begon Harm zaken te verzinnen zoals dat er vaker voor een dichte deur is gestaan (IS NOG NOOIT GEBEURD) om de schuld onze kant op te schuiven. Vertelt dat ie normaal in gesprek wilt gaan (wat ik in eerste instantie ook wilde) maar vervolgens mij wel continue onderbreken. Service abonnement opgezegd en dan maar op zoek naar een WEL klantvriendelijk CV onderhouds bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Spuiweg 22

5145 NE Waalwijk

[email protected]

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.