Fijn bedrijf en professionele houding!

Ik heb vorig jaar mijn CV ketel laten vervangen door de heren van De Bruijn. Na het eerste contact had ik snel een offerte in mijn mailbox en binnen een paar dagen hing er een nieuwe ketel. Geen poespas maar gewoon goede en snelle service.

Snel, dienstverlenend, professioneel, klantgericht

Voor ik het wist hing de nefit ketel - er werd snel en netjes gewerkt uitleg was duidelijk en transparant Goede service!

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede communicatie en snel opgepakt

Goede communicatie en snel opgepakt

• Nazorg en Garantie

We zaten er snel weer warmpjes bij

Zeer vriendelijke monteurs en zeker vakbekwaam. Binnen 24u de cv ketel vervangen en zaten er weer heerlijk warmpjes bij. Kortom prima service zoals we gewend zijn van de firma de Bruijn

Goede installatie van airco

Alles volgens afspraak afgehandeld

• Nazorg en Garantie

Top in kwaliteit, service en toegankelijkheid

Perfecte website voor oriëntatie naar een nieuwe cv. Offerte en deskundig advies optimaal. Installatie cv en nazorg buiten gewoon goed.

Top bedrijf!

Heel goede ervaringen met De Bruijn installatiewerken. We hebben een airco in onze woonkamer door hen laten installeren. Nav een telefonisch gesprek heeft het bedrijf een verkoopmedewerker gestuurd die de situatie ter plekke heeft bekeken en later op papier een advies heeft uitgebracht. Heel duidelijke offerte. De airco was vervolgens snel besteld na telefonische opdracht van onze kant, vervolgens snel geleverd en enkele dagen later reeds door de vakmannen van De Bruijn bij ons geïnstalleerd. Erg vriendelijke monteurs, deden graag een stapje extra en dachten goed mee om de airco zo correct mogelijk te plaatsen en aan te sluiten, zodat leidingen etc minimaal in het zicht zouden komen. Mogelijk willen we nog meer vertrekken van onze woning laten voorzien van airco en we zullen dit zeker door dit bedrijf uit laten voeren.

• Nazorg en Garantie

BInnen 20 uur in het weekend opgelost.

Klacht oude CV ketel op zondag gemeld. Monteur was snel ter plaatse. Storing onderzocht waarna bleek dat pomp defect was. Ketel was 9 jaar oud. Monteur zou nieuwe pomp gaan halen. Na overleg met De Bruijn besloten om ketel niet meer te repareren maar een nieuwe, hybride geschikte, ketel te bestellen. Maandagochtend 2 monteurs ter plaatse welke de nieuwe ketel hebben geïnstalleerd en de benodigde aanpassing aan de verwarming uitgevoerd. Om 14.30 weer een perfect draaiende nieuwe ketel met uitgebreide instructie.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Gewoon een goede service en netjes werken enen zeer klantgericht

Betrouwbaar en keurig bedrijf

De Bruijn is een bedrijf dat complete offertes maakt, zijn afspraken nakomt en keurig werk levert

Zeer.....zeer tevreden!

Eind 2019 zijn we een mooi project ingegaan met de bouw van een nieuw kantoorpand. Hierbij o.a. een samenwerking aangegaan met De Bruijn Installatiewerken te Ruchpen. Van klimaatbeheer tot vloerverwarming hebben ze alles voor ons opgepakt. Wij zijn zeer tevreden over de werkzaamheden en de planning van het hele project...het is keurig verlopen. Complimenten ! gr, Het team van Lantack ICT & Telecom

Servicegericht..!

Kwalitatief zeer goed advies om airco's zo netjes mogelijk te plaatsen, eindresultaat mag er zijn..!

• Nazorg en Garantie

Goede communicatie en afspraken worden altijd nagekomen

Zeer goede communicatie, snel en alle afspraken worden nagekomen. Op tijd en zorgvuldig.

Vakkundig geïnstalleerd.

Allereerst, mijn naam is niet Schoten maar Boeschoten. Prettige vakkundige rustige monteur en zeer goede feedback. Prima bedrijf. Nazorg en garantie nog niet aan de orde.

• Nazorg en Garantie

Goede dienstverlening en komen afspraken na.

Prima.

Gemiddeld goede monteurs

in het begin was er ruw werk geleverd,na overleg is dit weer goed gekomen.

• Nazorg en Garantie

Over De Bruijn Installatiewerken B.V.

Wij zijn een installatiebedrijf dat sinds 1999 actief is in de installatiebranche en zijn oorsprong kent vanuit een schuur welke was omgebouwd tot magazijn en werkplaats. Na bijna 10 jaar de basis te hebben gelegd voor een gezonde onderneming, zijn wij verhuisd naar een bedrijfsverzamelgebouw op het industrieterrein Vosdonk te Etten-Leur. Zodoende konden wij doorgroeien met een professionele binnendienst waardoor we ook hier na 6 jaar weer uit ons jasje waren gegroeid. Met trots melden wij dan ook dat wij vanaf 1 Januari 2015 zijn verhuisd naar een nieuwbouw kantoor met werkplaats en magazijn op industrieterrein de Nijverhei te Rucphen. Hierdoor zijn wij inmiddels het vertrouwde installatiebedrijf voor Rucphen en omgeving als het gaat om verwarming, sanitair, ventilatie, airconditioning en verdere installatie werkzaamheden.

Over Techniek Nederland