Vriendelijk vakkundig mensen met verstand van zaken

Ervaring met aanleggen elektra en inbraakbeveiliging.

• Nazorg en Garantie

Een geweldige speler in de elektrotechniek.

Ik heb goede ervaringen met de Bont, vakbekwaam personeel wat met passie voor elektrotechniek te werk gaat. Geen uitdaging is te gek!

• Nazorg en Garantie

Geweldig bedrijf om mee samen te werken.

Uitermate prettig.

Top bedrijf!

Ik ben erg te spreken over de Bont Elektro- en Beveiligingstechniek B.V. ze hebben goed advies gegeven en het eindresultaat was super netjes!

• Nazorg en Garantie

Snel en deskundig onze groepenkast vervangen

Voor onze zonnepanelen hadden we een grotere groepenkast nodig. goed advies en snel opgelost

• Nazorg en Garantie

Storing binnen het uur opgelost

Na melding van stroomstoring werd dit binnen een uur opgelost.

goed geholpen prima vaklieden

goed geholpen prima vaklieden

• Nazorg en Garantie

Helaas negatief in de nazorg en afrekening

Vooropstaand ga ik De Bont Elektrotechniek geen afbrander geven. Ik heb echter zeer negatieve ervaring in de nazorg en afrekening. LET OP: controleer altijd de gewerkte uren van de monteur. Goed vertrouwen gaat helaas niet op. Achtergrond: In mijn net opgeleverde appartement viel tijdens boorwerkzaamheden de stroom gedeeltelijk uit. Ik dacht een kabel te hebben geraakt. Zodoende is De Bont Elektrotechniek gecontacteerd om bij mij langs te komen. Uit mijn werk komend trof ik de monteur buiten aan voor een probleem met de intercom. De monteur vroeg of ik hem wilde helpen door enkele keren de intercom aan te nemen. Na een uur kwam de monteur bij mij aan de deur voor het probleem met de stroomuitval. Vriendelijk geholpen door de monteur (die eerst alles heeft doorgemeten) bleek uiteindelijk dat kortsluiting in de boormachine de veroorzaker was van de stroomuitval. Tussentijds is de monteur echter meermaals gebeld voor afstemming van zijn planning (15 minuten bij elkaar). Tussen mij en de andere klant zou namelijk een flink tijdgat zitten. Afrekening: Met de goede intentie heb ik getekend dat het probleem met de stroom is opgelost. Een kleine week later ontving ik de factuur waarop 2 uur werk stond gerekend voor het doormeten. Dit terwijl de werkzaamheden slechts 45 minuten hebben geduurd. Blijkbaar betaal je dus ook voor werkzaamheden die niet bij jou zijn uitgevoerd! Vanwege de factuur heb ik telefonisch contact opgenomen met De Bont Elektrotechniek. De collega aan de telefoon gaf aan dat ik het beste een mail met toelichting kon sturen. Zo gevraagd, zo gedaan. Helaas bleef reactie uit, waarna ik plots een aanmaning ontving. Opnieuw heb ik contact opgenomen, waarna wederom gevraagd werd om een mail te sturen. Hierop kreeg ik 3 dagen later wel bericht. Omdat ik niet de directe klant ben, moet ik het echter met de woningbouw opnemen. Jammer dat dit antwoord niet eerder kon worden gegeven. Om geen extra kosten te ontvangen zal ik de factuur nu wel moeten voldoen.

• Nazorg en Garantie

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Het schakelmateriaal en de dienstverlening is van goede kwaliteit. Ik moest een slaapkamer even opknappen en dit bedrijf heeft alles goed geleverd.

Zoeken veel uit

Min zorg kan ik hier weg leggen en er komt een dergelijke kwaliteits oplossing

• Nazorg en Garantie

Competent bedrijf met goede kennis.

Goed geholpen bij uitbreiding van bestaande installatie in woning. Denken mee in oplossingen wat zeer fijn is.

• Nazorg en Garantie

Ik heb Peter en Alwin al meerdere malen ervaren als prima vaklieden.

• Nazorg en Garantie

Service gericht, snel en goed

• Nazorg en Garantie

Deskundig en afspraak is afspraak

Ik ben enorm positief over De Bont Elektro- en beveiligingstechniek. Ze zijn deskundig en komen altijd hun afspraken na.

• Nazorg en Garantie

Duidelijke offerte, materiaal van hoge kwaliteit en goede service!

Ik ben tevreden over de aanschaf van zonnepanelen bij De Bont Electrotechniek. Na een goed gesprek over de mogelijkheden, ontving ik een duidelijk gespecificeerde offerte. Levering liep vertraging op (heel het land wil kennelijk nu zonnepanelen leggen), maar daarover werd duidelijk en eerlijk gecommuniceerd. Top materialen en goede service!

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Over De Bont Elektrotechniek B.V.

Welkom bij de Bont Elektro- en beveiligingstechniek. De Bont Elektro- en beveiligingstechniek ging in 2000 van start met een duidelijk doel: het inzetten van onze kennis en techniek om onze klanten optimaal van dienst te zijn op elektrotechnisch terrein. We wonnen al snel het vertrouwen van een steeds groeiende groep hechte klanten en groeiden uit tot een bijzonder bedrijf. Het team van De Bont bestaat inmiddels uit meer dan 40 vakbekwame en zeer gemotiveerde medewerkers. De Bont is een totaalaanbieder van elektro- en beveiligingstechniek, al bijna 20 jaar actief op het gebied van woningbouw, renovatie, domotica, utiliteit, duurzame oplossingen, inbraakmeldinstallaties, brandmeldinstallaties

Over Techniek Nederland