Ik heb Peter en Alwin al meerdere malen ervaren als prima vaklieden.

• Nazorg en Garantie

Service gericht, snel en goed

• Nazorg en Garantie

Deskundig en afspraak is afspraak

Ik ben enorm positief over De Bont Elektro- en beveiligingstechniek. Ze zijn deskundig en komen altijd hun afspraken na.

• Nazorg en Garantie

Duidelijke offerte, materiaal van hoge kwaliteit en goede service!

Ik ben tevreden over de aanschaf van zonnepanelen bij De Bont Electrotechniek. Na een goed gesprek over de mogelijkheden, ontving ik een duidelijk gespecificeerde offerte. Levering liep vertraging op (heel het land wil kennelijk nu zonnepanelen leggen), maar daarover werd duidelijk en eerlijk gecommuniceerd. Top materialen en goede service!

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Over De Bont Elektrotechniek B.V.

Welkom bij de Bont Elektro- en beveiligingstechniek. De Bont Elektro- en beveiligingstechniek ging in 2000 van start met een duidelijk doel: het inzetten van onze kennis en techniek om onze klanten optimaal van dienst te zijn op elektrotechnisch terrein. We wonnen al snel het vertrouwen van een steeds groeiende groep hechte klanten en groeiden uit tot een bijzonder bedrijf. Het team van De Bont bestaat inmiddels uit meer dan 40 vakbekwame en zeer gemotiveerde medewerkers. De Bont is een totaalaanbieder van elektro- en beveiligingstechniek, al bijna 20 jaar actief op het gebied van woningbouw, renovatie, domotica, utiliteit, duurzame oplossingen, inbraakmeldinstallaties, brandmeldinstallaties

Over Techniek Nederland