Filters

10

Al jaren betrouwbaar en bekwaam

Het periodieke CV onderhoud is weer snel en vakkundig uitgevoerd. Dit keer ook een reiniging van de ventilatie buizen zodat deze weer optimaal kan functioneren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u tevreden bent. Geen contracten maar wel een vrijblijvende herinnering voor het 2-jaarlijks onderhoud van de cv-ketel of geijser bevalt gelukkig veel van onze klanten goed.

10

Kwam gelijk! Top!

Kwam direct na aanvraag

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Ja! fijn dat we u er nog snel tussen konden zetten op de planning. Dank voor uw recensie.

10

Vakkundig en volgens afspraak

Binnen een korte periode moesten er wat zaken gerepareerd en vervangen worden. Na goedkeuring offerte werd het werk vlot ingepland. De werkzaamheden werden op nette en professionele wijze uitgevoerd en bleven binnen de prijsstelling van de offertes. Het geeft vertrouwen voor mogelijk toekomstige klussen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Dank! Fijn dat we u goed van dienst konden zijn en u tevreden over onze diensten bent ..

10

Prima en deskundig bedrijf

Ik kan iedereen Suijkerbuijk aanraden. Ze reageren snel bij problemen en komen met een goede oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Reactie van het bedrijf

Dank voor het compliment. Heel vaak kunnen we inderdaad snel schakelen :-)

10

Perfect

Supersnelle reactie op de lekkage in mijn badkamer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Reactie van het bedrijf

Dank voor uw recensie. Fijn dat u tevreden bent over ons!

10

Snel en top geholpen

Maandag middag bellen betreft een lekkage en de volgende dag om 8 uur 's morgens stipt stonden de loodgieters op de stoep. Keuken moesten ze een stukje demonteren en verplaatsen, was geen probleem voor ze. Ze hebben zo netjes mogelijk gewerkt en eerst gekeken om zonder hak en breekwerk het lek te vinden. Uiteindelijk de lekkage gevonden en netjes opgelost in overleg. Tijdens het klussen werd alles netjes gehouden en uiteindelijk alles in oorspronkelijke zaak opgeruimd opgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Goede service

Op 12 mei is de monteur bij ons geweest voor n blijvende klacht. Al pratende kwamen we tot een oplossing ( was n bijzondere klacht) het hield ook wat schoonmaak werkzaamheden in. Dit werd voor ons opgelost met een vriendelijke lach. Dus een goede service!!! Mvg Annet Bogers Sophiastraat

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

prima service ,vakmensen,en zeer vriendelijk in omgang

vervanging van mijn c.v. ketel ging probleemloos, prijstechnisch waren wij het snel eens. zeer snelle service en mensen met de echte vakkennis. kortom zeker een aanbeveling waard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Geregeld!

Had een storing in de CV en die is netjes opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Zelf de moeilijkste leidingpuzzel wordt opgelost.

Soms heb je van die momenten dat je er zelf niet uitkomt. Geen probleem voor Suijkerbuijk & Zn. in Roosendaal. Snel gereageerd en opgelost in korte tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
2

Wc pot plaatsen

Ik ben erg besodemieteren door suijketbuik.ik sta onder bewind en durven ze voor een te kleiner etc hooguit 80 euro ,630 te vragen via bewind. Is dat schandalig. Daarvan kan ik heel mijn wc verbouwen in het zwart. Dan ik hele luxe wc voor helemaal verbouwt. Het zijn schandalige oplichters. Ga niet met hun in zee. Schoften

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Reactie van het bedrijf

2 x een telefoongesprek in deze trend gehad dus geen commentaar op dit soort uitingen. Er is een offerte gemaild aan de bewindvoerder en die gaf akkoord. Natuurlijk werken wij niet met bouwmarkt materialen dus de prijzen die genoemd worden zijn niet van toepassing, Wij hebben degelijk werk verricht met degelijke materialen.

9

snel en accuraat

Allereerst had ik pech met de verwarming en hebben zij mij geweldig goed via de telefoon geholpen. Tweede keer geen pech maar domme actie van mezelf en ook nu weer geweldig goede service. Monteur binnen drie uren aan huis en binnen half uur verholpen . Zo fijn wanneer je op mensen zoals zij kunt vertrouwen. Dank voor de goede service ( alweer) , Groet Astrid

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Vanaf het defect en het eerste contact tot de plaatsing cv heel positief.

Op donderdagmiddag geconstateerd dat de cv niet werkte, contact opgenomen met installateur Suijkerbuijk, die al na een uur monteurs langs stuurde. De monteurs raadde na een eerste inspectie, mede vanwege hoge reparatie kosten en de 15 jaar oude cv, een nieuwe cv aan. Eind van de middag gesproken met de heer Suijkerbuijk, die na uitleg direct een nieuwe cv bestelde. Op vrijdagmorgen om 8.00 uur stonden de monteurs op de stoep en zij waren om 12.00 uur klaar. De monteurs waren heel correct, werkten snel en vooral schoon. Kortom heel positief en zeer aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goed geholpen

Goede service en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Drukverlies in de cv-leidingen met vakmanschap aangepakt en opgelost

Lekkage in de cv-leidingen zijn opgespoord door de firma lekdetectie centrale. Door hen werden lekkages vastgesteld onder de vloer van de woning in zowel kantoor, toilet en in de bijkeuken. De aanpak is door D.M . Suijkerbuijk & Zn. B.V. vooraf met mij besproken. Vervolgens is deze klus door D.M . Suijkerbuijk & Zn. B.V. zodanig verstandig en deskundig aangepakt dat het openbreken van de vloer in de woning gelukkig achterwege kon blijven. Deze aanpak heeft zeker kosten- en tijdbesparend gewerkt met minimale overlast. Ben hier dus ook prima over te spreken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snel, aardig, duidelijk en vriendelijk

Snel een afspraak kunnen maken. De monteur was stipt op tijd, erg vriendelijk en heeft keurig werk geleverd. Ook het contact met het bedrijf zelf verliep goed en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima vaklui welke goed werk leveren

Afspraken worden nagekomen Net werk wordt er geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Prima firma, komen afspraak na goede monteurs

Goede en zeer nette monteurs

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Deskundige oplossing voor ons probleem

Toilet bleef doorlopen, was al ruim 20 jaar oud. Onderdelen moesten apart besteld worden. Daarna deskundig en tegen redelijke tarieven gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Er wordt geluisterd en meegedacht

Al meerdere keren heel goeie ervaringen met deze ondernemer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Ongelofelijk goede service

Ik had een nieuwe thermostaat balg voor mijn 42 jaar oude Grohe inbouw thermostaat nodig. De vervangende modellen waren anders dan de oude. De vraag was of die paste. Ze zochten het model uit, lieten het komen en ik mocht gewoon proberen of die paste. Het was de juiste en werkte prima. Toen ben ik snel gaan betalen. Ze waren nog goedkoper dan de sanitaire internetbedrijven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Keurig geleverd wat afgesproken was!

Zeer vakkundige monteur die in oplossingen dacht. Ook de snelheid waarmee e.e.a. is ingeregeld was top! Suikerbuijk is zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snel en accuraat

Nog een service zoals het hoort. Zeer goede verkoop en montage

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
2

Slechte service en slechte communicatie

Ik ben enkele maanden bezig geweest om een afspraak met dit bedrijf te maken ivm een lekkage aan ons dakraam van de badkamer. In eerste instantie is een monteur geweest die de gootjes rondom het dakraam heeft schoongemaakt maar dat bleek niet de oplossing. Moesten we wel ruim € 65,00 voor betalen! Bij de eerstvolgende hoosbui gutste het water weer naar binnen. Gebeld naar Suijkerbuijk voor een nieuwe afspraak. Ander monteur kwam maar die zag niet echt een oplossing. Ik moest zelf de suggestie doen om met een hoogwerker ook rond de dakkapel eea te onderzoeken. Hij zou naar de zaak rijden en iemand terug laten bellen om daarvoor nader af te spreken. Na enkele weken zelf weer maar gebeld. Lang verhaal kort: er werd telkens beloofd om terug te bellen maar ik moest zelf elke keer bellen. De dame die ik telkens aan de lijn kreeg had volgens mij nog nooit van service gehoord. Als je belooft terug te bellen moet je het ook doen! Ik had sterk het idee dat ze me aan het lijntje hielden en het ontstane "probleem" liever niet voor mij wilde oplossen. Er staat op hun site echter wel met grote letters dat ze lekkages zonder problemen kunnen opsporen en verhelpen.........Tijdens het laatste telefoongesprek heb ik dan ook maar afscheid genomen van Suijkerbuijk. Had ik al veel eerder moeten doen.........!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Reactie van het bedrijf

Geachte heer de Bakker, Uw reactie had ik al verwacht .. we hadden geen positief telefoongesprek .. Ik legde u uit dat het erg druk is, eigenlijk het hele jaar al .. Helaas minder prettig voor de klant omdat die regelmatig wat langer moet wachten dan men van ons gewend is! Wij maken altijd de afspraak met klanten dat wij pas (terug)bellen op het moment dat wij de werkzaamheden in kunnen plannen; helaas duurt dit dus tegenwoordig regelmatig door drukte en weersomstandigheden langer dan gewenst, waarvoor nogmaals onze excuses! Lekkages in een bestaande situatie zoeken is vaak een kwestie van oorzaken uitsluiten en dat hebben we gedaan. De verholen goten rondom het dakraam hebben we schoongemaakt; factuur hiervoor was één uur (starttarief inclusief de reistijd van onze monteur - in plaats van voorrijkosten-). Inderdaad was de afspraak hiervoor een hoogwerker in te zetten en om de kosten voor u binnen de perken te houden spraken we af dat we de werkzaamheden zouden combineren met andere werkzaamheden waarvoor we ook een hoogwerker in zouden moeten zetten. Toen ik met u tijdens het laatste telefoongesprek besprak dat we op korte termijn - deze week (45) - een afspraak konden maken wilde u van ons de GARANTIE dat we een en ander op dat moment dan ook op zouden lossen omdat u anders de kosten van de hoogwerker voor niets zou betalen. Uiteraard doen wij altijd ons uiterste best lekkages op te sporen en te verhelpen in bestaande situaties maar keiharde garanties hiervoor kon en kan ik u helaas niet geven.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd