Totaal teleurstelling

Ik kreeg tweejaarlijks controle en bij laatste in afgelopen januari kreeg ik te horen dat ketel en afvoer niet meer voldoen aan voorwaarden die regering vastgesteld heeft. Monteur heeft niks mogen doen, geen controle, geen uitspraak van veiligheid van ketel, zelf geen water is bijgevuld. Blijkbaar duurde gesprek met mij hierover half uur waarvoor ik factuur van €82 heb gekregen, dus voor praatje die ik niet heb gevraagd moest ik zoveel betalen . De verwachting was dat ik gelijk op offerte voor nieuwe combiketel zou ingaan, terwijl huidige nog werkt en goedgekeurd tot eind van het jaar ( van vorige keer) Heb trouwens ook aangegeven dat ik pas na zomer beslissing wil nemen over de nieuwe ketel gezien ook nieuwe regering eisen. Ik wou me nog beter informeren. In ieder geval bedrijf is rigide, niet meedenkend, onprofessioneel. Ze zetten je tegen muur, je moet nu reageren op wat ze vragen, terwijl nieuwe eisen rondom waterpomp interessant zijn en ik wil eerst meer over weten. Beter en dieper uitzoeken wat beste optie is gezien mijn ketel nog doet. Ze denken hier niet echt mee. Ik verbaas me er dat je komt bij mij, stelt gelijk vast dat je iets niet kan doen. Dan uur blijft je babbelen en dan stuurt factuur voor dat babbelen.

• Nazorg en Garantie

Beste mevrouw Josipovic, zoals al uitgebreid per mail met u besproken was de monteur bij u op 9 januari jl. en heeft hij u uitleg gegeven waarom de cv-ketel niet gekeurd kon worden volgens de nieuwe Gasketelwet. Hij kan zich helaas niet herinneren dat u gevraagd hebt de cv-ketel bij te vullen want dan had hij dat zeker wel kunnen doen. Hij heeft ook nog kort naar een radiatorkraan gekeken die vast zat. Sinds 9 januari waren wij in afwachting van uw bericht of u de aanpassingen, die de Gasketelwet per 1-4-2023 vraagt, uit wilde laten voeren, een offerte wilde voor complete vervanging van de cv-ketel met nieuwe rookgasafvoer/dakdoorvoer of minstens een bericht dat u wat meer tijd nodig had om u te oriënteren. Omdat wij niets meer van u vernamen stuurden wij u de factuur op 8 maart, wat volgens ons niet meer dan vanzelfsprekend is.

Goed vakkundig vooraf duidelijk aangegeven wat er aan gedaan moet worden. Eerlijke vakmensen!

• Nazorg en Garantie

Dank, fijn dat u tevreden bent over onze diensten :-)

Snel geholpen

Goed en snel geholpen met een nieuwe cv ketel. Super vriendelijk meedenkend en oplossingsgericht personeel. Vanaf het eerste telefoontje tot de daadwerkelijke plaatsing is alles soepel en duidelijk verlopen.

• Nazorg en Garantie

Dank u wel .. u zit er weer warmpjes bij gelukkig

Snel en vakkundig geholpen.

Makkelijk persoonlijk contact bij het inplannen en daarna vakkundig geholpen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dank voor uw recensie, fijn dat we u van dienst konden zijn..

Zeer professioneel en servicegericht bedrijf

Bedrijf reageerde snel, betrouwbaar en professioneel op een lekkage in mijn huis

• Nazorg en Garantie

Dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent.

Zeer goede service!

Ze zijn bereid mee te denken, houden je super op de hoogte als afspraken verplaatst moeten worden door onvoorziene omstandigheden als bv het weer, en leveren goede kwaliteit.

• Nazorg en Garantie

Fijn dat we u en uw moeder van dienst konden zijn. Dank voor de review :-)

Al jarenlang een betrouwbare partij

Zowel de plaatsing in 2008 als het periodieke onderhoud daarna zijn steeds snel en vakkundig uitgevoerd. Deze keer is er extra onderhoud geweest om te voldoen aan de nieuwe regels die sinds april 2023 gelden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dank voor het compliment!

prima service

prima service

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dank u, fijn dat u tevreden bent!

Kundige mensen en erg vriendelijk en netjes. Monteur was op tijd, werkte heel netjes en was erg deskundig

• Nazorg en Garantie

Dank voor de complimenten :-)

Snel nieuwe CV geleverd en geinstalleerd + tegelijkertijd daklekkage gemaakt

Snel nieuwe CV geleverd en geinstalleerd + tegelijkertijd daklekkage gemaakt

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dank voor uw positieve beoordeling ! Fijn dat we u goed van dienst konden zijn.

Vakkundig en ongelooflijk beleefd.

Onze ervaringen met Suijkerbuijk zijn tot nu toe altijd zeer positief. Vriendelijk, beleefd en deskundig. Ga zo door.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Gerealiseerd wat we voor ogen hadden.

Gerealiseerd naar onze volle tevredenheid wat we voor ogen hadden. De monteurs waren heel aardig en goed in hun werk, ook extra meerwerk was geen enkele moeite. Er werd ook mee gedacht voor een oplossing voor een probleem waarmee hun werk eigenlijk niets te maken had. Wij hebben de hele uitvoering van het werk van begin tot eind als zeer positief ervaren

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dank u wel. Fijn dat we de werkzaamheden uit konden voeren naar uw wens!

Slecht

Onze ervaring met de firma Suikerbuijk was deze keer slecht in juni 2021 was er ook een monteur geweest voor verstoppingen die man werkte keurig netjes ,daarom belde we in mei 2023 weer Suikerbuijk Dit keer kwamen ze met 2e een eerste monteur en een hulpmonteur de pvc pijp bij de gootsteen ging stuk dat kan natuurlijk gebeuren maar zet er dan een nieuw stuk op er ging een dot lijm op en viel toch aan de achterkant dus stoppen dat zo terug en klaar waren ze Na 2 dagen begon alles te borrelen dus ik gebeld kwamen ze met 2 man luisteren ,ja het borrelde dat koste €65,70 het advies was een cameraonderzoek dat kon de firma Suikerbuijk wel regelen €99,00 voorrijkosten en €158,00 uurtarief ik had zelf de fa RRS gebeld want die rekenen €35,04 excl btw en het uurloon scheelde ook veel Maar hij mocht die pvc pijp repareren die er zo tussen gestopt was door de monteurs van Suikerbuijk

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie

Jammer dat u al zo snel met een negatieve review komt... We hebben uw mail ontvangen afgelopen woensdag 30/8 en die zijn we aan het bespreken met de monteur (die er op woensdag en donderdag niet was deze week) en met RRS. Misschien worden er appels met peren vergeleken want wij hebben bij RRS prijs opgevraagd om de rioleringsbuis te FREZEN EN INSPECTEREN en hebben die prijzen aan u doorgegeven. Uiteraard zit daar wel wat opslag op maar niet in de verhouding die u noemt. Wij zullen na overleg met de betrokken monteurs per mail verder inhoudelijk reageren op uw mail,.

Netjes en heel snel

Netjes en heel snel

• Nazorg en Garantie

Dank u! Fijn dat we u snel van dienst konden zijn met de nieuwe cv-ketel en dat onze monteurs hun vakmanschap weer hebben kunnen laten zien :-)

Netjes betrouwbaar kundig

Men werkt zorgvuldig, voorzichtig en netjes. Prijsopgaven komen overeen met de uiteindelijke factuur. Er wordt goed nagedacht over oplossingen die zoveel mogelijk esthetisch verantwoord zijn. Klein puntje van aandacht is dat men soms dingen vergeet door te geven. Maar overall dik tevreden Oh ja niet onbelangrijk goed bereikbaar en open communicatie.

• Nazorg en Garantie

Dank voor uw feedback. Fijn om te weten wat we goed doen en ook wat beter kan.

Professioneel en betrouwbaar bedrijf.

Snelle service, binnen 1 week een nieuwe cv ketel en afvoer. Vriendelijk personeel. De kwaliteit kan ik nu nog niet beoordelen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Dank voor uw complimenten. Fijn dat we u van dienst konden zijn met Vaillant EcoTEC cv-ketel inclusief rookgasafvoer waarmee u helemaal voldoet aan de Gasketelwet die inging per 1/4/2023. De kwaliteit van de Vaillant cv-ketel is zo goed dat u onze monteur waarschijnlijk pas na 2 jaar weer zult zien :-)

Gewldig! Dezelfde dag nog van alle problemen verlost!

's Morgens vroeg een probleem geconstateerd in huis en z.s.m. (+/- 7:30) gebeld. Niet veel later kwam er al iemand om aan de klus te beginnen. Later kwamen er nog 2 mannen bij en werden er meteen ook nog andere mankementen opgelost. Al met al een top ervaring! Dik tevreden!

• Nazorg en Garantie

Dank! Mooi dat we u zo goed konden van dienst konden zijn !

Prima service en opvolging klacht nadien

De loodgieter was heel vriendelijk en kon snel komen. Toen de lekkage niet helemaal bleek te zijn verholpen, is hij snel weer langs gekomen om het op te lossen.

• Nazorg en Garantie

Dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent :-)

Vakmensen, eerlijk bedrijf, geweldige service

Makkelijk afspreken, geweldige service, net en eerlijk bedrijf

Professioneel, eerlijk en betrouwbaar

Regulier onderhoud CV en additionele werkzaamheden aan radiatoren uitgevoerd. Alles conform afspraak en met goed advies ter plekke. Verder prettige communicatie via mail over het maken van de afspraak en over de factuur.

• Nazorg en Garantie

dank u wel! Fijn dat u tevreden bent ..

De monteurs en ook de organisatie Suijkerbuijk doen er alles aan om een klant tevreden te krijgen en te houden.

• Nazorg en Garantie

Dank voor uw recensie, fijn dat u tevreden bent!

Vakwerk en goede communicatie

Ben enorm goed geholpen met mijn schade. Hierover juiste communicatie en vakwerk is echt goed.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Altijd fijn te horen dat we snel konden helpen, dat is ons doel en gelukkig lukt dat ons in de meeste gevallen

Snelle en adequate reactie na melding daklekkage

Na mijn melding van de daklekkage met wateroverlast in de woonkamer, kwamen er al snel twee vriendelijke medewerkers die meteen de problemen hebben verholpen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dank nog voor uw recensie en complimenten !

Snel en vakkundig geholpen op moeilijk moment

Een aanvankelijk kleine lekkage in mijn cv leiding zou worden verholpen binnen enkele dagen omdat het erg druk was. Toen de andere dag het lek zo groot was geworden dat ik mijn cv ketel moest uitschakelen heb ik dit gemeld bij de firma Suijkerbuijk. Binnen een uur kreeg ik een telefoontje dat ze al diezelfde middag langkwamen. Hoewel het lek op een zeer lastige plek zat had de monteur het al na een uurtje verholpen en kon de kachel weer aan. Top!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dank voor uw reactie .. Altijd fijn als we snel kunnen schakelen als het nodig is!

Prettig en duidelijk.

Het was erg prettig samenwerken met dit bedrijf. Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen op een bijzonder fijne manier

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Heel fijn dat u tevreden bent! Dank U!

Over Techniek Nederland