Uitstekende service en vakbekwaam en vriendelijk personeel.

Altijd al prima geweest.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Werk wordt netjes en nauwkeurig gedaan

De klus bij mij is heel grondig aangepakt en bovendien is er heel erg netjes en heel nauwkeurig gewerkt. En dat maakt mij als klant erg blij! Dikke chapeau!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede service, vakmanschap en doen wat ze zeggen!

In verband met een grote waterschade loodgietersbedrijf D.M. Suijkerbuijk & Zn. B.V. ingeschakeld. Zij hebben eerst gekeken waar het lek zich bevond en later hebben zij de lekkage gemaakt. Meedenkend, keurig werkend en vriendelijk management en personeel. Ze hebben me een hoop ellende uit handen genomen. Nogmaals dank!

• Nazorg en Garantie

Zeer goede service en goed personeel

Snelle service en goed , leuk samenwerken met die mannen !!

snelle service

de telefoonafspraak was goed verder wachten we de service nog af.

• Kwaliteit N.v.t.

prima ervaringen

Snel, komen afspraken na, kwalitatief goed, vriendelijk en correct personeel.

• Nazorg en Garantie

goede service en vriendelijk personeel

op tijd berichten voor de keuring van de cv en daarna snel een afspraak regelen

• Nazorg en Garantie

Monteur netjes optijd, goede service

• Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

gewoon goed!!

werkzaamheden volgens afspraak keurig afgehandeld!!

• Nazorg en Garantie

Trekken aan een dood paard - bedrijf reageert niet

Op 13 maart heb ik dit bedrijf gebeld met het verzoek om enkele werkzaamheden aan mijn dakgoten te laten doen. Het meest urgente probleem is een overlopende goot die hinder veroorzaakt aan de buren. Men zou de komende dagen iemand sturen om te zien of het probleem meteen op te lossen zou zijn (verstoppinkje), en anders de werkzaamheden op te nemen. Toen er na een week nog niemand geweest was, heb ik weer gebeld. Ik kreeg excuses voor de vertraging, de werkbon was verkeerd gelegd, ze kwamen dezelfde dag nog. Prima, foutje kan gebeuren en ze waren er inderdaad dezelfde dag nog. Het bleek niet om een ‘simpele’ verstopping te gaan, de goot moet opnieuw worden afgehangen. Vervanging van wat goten aan bijgebouwen werd ook meteen meegenomen. Alle werkzaamheden zijn opgenomen en ik zou daar een prijsopgave van krijgen ter akkoord. Twee (!) weken later: nog niks gehoord. Weer gebeld. Het was druk, maar mijn prijsopgaaf lag bovenop de stapel en zou binnenkort komen. Na weer een week niks gehoord, weer gebeld, met de vraag wat er dan met die stapel gebeurd is in die week, en aangegeven dat mijn buren nog altijd hinder hebben van mijn goot, heel vervelend. Ik zou dezelfde dag nog antwoord krijgen, werd mij beloofd. We zijn inmiddels weer drie dagen verder, wéér niks gehoord. Blijkbaar zitten ze hier niet te wachten op nieuwe klanten… ik ga er niet meer achteraan bellen, ik zit inmiddels al bijna vijf weken te wachten op een prijsopgaaf en het bedrijf heeft behalve 4 (vier!) gebroken beloftes niks geleverd. Ze zijn wel altijd vriendelijk aan de telefoon, maar daar gaat mijn goot niet recht van hangen…

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Jammer dat u door het wachten op een offerte ons met een 1 "beloont" in plaats van een mail rechtstreeks aan ons te sturen. Het is erg druk, en dan vooral met aanvragen; het lukt ons op het moment niet alle aanvragen voor prijsopgaven binnen enkele dagen de deur uit te krijgen. Uiteraard vinden wij dit ook jammer. Ondertussen doen wij ons uiterste best deze achterstand op te lossen zonder aan kwaliteit in te leveren en bieden wij onze excuses aan voor de langere wachttijden.

Vakkundig en klantvriendelijk

Ik heb dit bedrijf bij verschillende mensen aanbevolen, je wordt goed geholpen, men is klantvriendelijk, denkt mee met de klant en de installateurs zijn vakkundig en klantvriendelijk.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een bedrijf wat ik zeker zou aanraden!

Uitstekende service, snel (binnen 2 dagen een werkende cv) aardige kundige monteurs

Accuraat

Onze ervaring met Firma Suijkerbuijk is uitstekend. Ze reageren altijd snel, Concreet en direct wat voor ons betekent dat zij goed communiceren. De werknemers ( monteurs) zijn op afgesproken tijd aanwezig en stellen zich netjes voor. Zij werken vakkundig en leggen de klant uit wat eraan schort en hoe lang de reparatie duurt. Alleen maar aardige mensen getroffen tot nu toe. Kortom Top!

vakkundigheid

snel ter zaken komen en vakkundig advies geven

top

snelle service, bekwame monteurs

Helemaal perfect

Al jaren top service! Onlangs nieuwe cv laten plaatsen, wij kregen top advies en hebben hiernaar geluisterd. Wij zijn heel blij met de geplaatste c.v. en wat een top installateurs. Deze hebben schoon netjes vakwerk geleverd. Van a tot z top en daarom dik tevreden

• Nazorg en Garantie

Wij kunnen altijd op firma Suijkerbuijk rekenen

We worden altijd vriendelijk te woord gestaan. Vakkundig en vriendelijk personeel. We worden altijd snel geholpen en alles wordt netjes gerepareerd. We hadden een lekkage in de badkamer en dat hebben ze supermooi hersteld. Nog mooier als voorheen!

Vriendelijk, attent en behulpzaam

Met dit kleinschalig familiebedrijf is het prettig zaken doen. Mogen wel beter communiceren in het geval een karwei wat langer duurt dan vooraf is medegedeeld. BEL de klant en VERTEL en OVERLEG is ALTIJD beter dan niks van je laten horen!

• Nazorg en Garantie

Komen altijd vlot, en leveren goed werk

• Nazorg en Garantie

Goed gewerkt geeft een goed gevoel.

Peter en Dirk hebben goed werk geleverd: goed voorbereid, netjes gewerkt en het afval opgeruimd.

• Nazorg en Garantie

In een woord betrouwbaar en deskundig.

Correct, deskundig en een luisterend oor voor de klant. In een woord betrouwbaar.

• Nazorg en Garantie

Een goed bedrijf maar vooral betrouwbaar.

Inderdaad goede service en vriendelijk personeel, zowel aan de telefoon als bij mij thuis !!

Buitengewoon goed

Uitstekent

Prettig en vakkundig

Prettig, goed advies en prima prijs kwaliteit verhouding.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede service en vakkundig personeel

allen maar goed

Over Techniek Nederland

Over D.M. Suijkerbuijk & Zn. B.V.