Filters

10

Keurig geleverd wat afgesproken was!

Zeer vakkundige monteur die in oplossingen dacht. Ook de snelheid waarmee e.e.a. is ingeregeld was top! Suikerbuijk is zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snel en accuraat

Nog een service zoals het hoort. Zeer goede verkoop en montage

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
2

Slechte service en slechte communicatie

Ik ben enkele maanden bezig geweest om een afspraak met dit bedrijf te maken ivm een lekkage aan ons dakraam van de badkamer. In eerste instantie is een monteur geweest die de gootjes rondom het dakraam heeft schoongemaakt maar dat bleek niet de oplossing. Moesten we wel ruim € 65,00 voor betalen! Bij de eerstvolgende hoosbui gutste het water weer naar binnen. Gebeld naar Suijkerbuijk voor een nieuwe afspraak. Ander monteur kwam maar die zag niet echt een oplossing. Ik moest zelf de suggestie doen om met een hoogwerker ook rond de dakkapel eea te onderzoeken. Hij zou naar de zaak rijden en iemand terug laten bellen om daarvoor nader af te spreken. Na enkele weken zelf weer maar gebeld. Lang verhaal kort: er werd telkens beloofd om terug te bellen maar ik moest zelf elke keer bellen. De dame die ik telkens aan de lijn kreeg had volgens mij nog nooit van service gehoord. Als je belooft terug te bellen moet je het ook doen! Ik had sterk het idee dat ze me aan het lijntje hielden en het ontstane "probleem" liever niet voor mij wilde oplossen. Er staat op hun site echter wel met grote letters dat ze lekkages zonder problemen kunnen opsporen en verhelpen.........Tijdens het laatste telefoongesprek heb ik dan ook maar afscheid genomen van Suijkerbuijk. Had ik al veel eerder moeten doen.........!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Reactie van het bedrijf

Geachte heer de Bakker, Uw reactie had ik al verwacht .. we hadden geen positief telefoongesprek .. Ik legde u uit dat het erg druk is, eigenlijk het hele jaar al .. Helaas minder prettig voor de klant omdat die regelmatig wat langer moet wachten dan men van ons gewend is! Wij maken altijd de afspraak met klanten dat wij pas (terug)bellen op het moment dat wij de werkzaamheden in kunnen plannen; helaas duurt dit dus tegenwoordig regelmatig door drukte en weersomstandigheden langer dan gewenst, waarvoor nogmaals onze excuses! Lekkages in een bestaande situatie zoeken is vaak een kwestie van oorzaken uitsluiten en dat hebben we gedaan. De verholen goten rondom het dakraam hebben we schoongemaakt; factuur hiervoor was één uur (starttarief inclusief de reistijd van onze monteur - in plaats van voorrijkosten-). Inderdaad was de afspraak hiervoor een hoogwerker in te zetten en om de kosten voor u binnen de perken te houden spraken we af dat we de werkzaamheden zouden combineren met andere werkzaamheden waarvoor we ook een hoogwerker in zouden moeten zetten. Toen ik met u tijdens het laatste telefoongesprek besprak dat we op korte termijn - deze week (45) - een afspraak konden maken wilde u van ons de GARANTIE dat we een en ander op dat moment dan ook op zouden lossen omdat u anders de kosten van de hoogwerker voor niets zou betalen. Uiteraard doen wij altijd ons uiterste best lekkages op te sporen en te verhelpen in bestaande situaties maar keiharde garanties hiervoor kon en kan ik u helaas niet geven.

10

Snelle en vriendelijke service

Al 2 keer de service van Suijkerbuijk nodig gehad toen onze CV kapot was. De monteur kwam dezelfde dag nog langs. Erg vriendelijk personeel, zowel telefonisch als bij ons thuis goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Klantvriendelijk

Snelle service en vriendelijk en behulpzaam personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Een vakkundig bedrijf

Onze ervaringen met dit bedrijf optimaal Vakkundig,komt afspraken na Staat klaar voor zijn klanten

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Zeer vakkundig en vriendelijk!

Installatie van een nieuwe cv-ketel in combinatie met een Vaillant warmtepomp. Vaillant zelf kwam de installatie inregelen. Hun opmerking: Zelden zien wij dat een installatie zo compleet en vakkundig aangelegd is. Dit zegt al genoeg. Warmtepomp werkt perfect!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

klacht verholpen door total 3 monteurs

Na vervanging van een onderdeel bleek de ketel nog meer gebreken te hebben. Vervanging van de ketel bleek noodzakelijk. Binnen een paar dagen werd de ketel al vernieuwd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

zeer tevreden! De snelle levering, vakkundige montage, attente monteurs, redelijke prijs.

Al vele jaren maak ik gebruik van het installatiebedrijf D.M. Suijkerbuijk en zal dit zeker blijven doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

goede service

na eerst een reparatie ketel vervangen; redelijke afspraak over gemaakte kosten

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

vlot en goed geholpen

Op een nacht stond ik p de badkamer met mijn voeten in het water. De kraan van een wasbak was stuk, en ik kon e hoofdkraan niet afsluiten.Emmer er onder., en dweilen. Volgende ochtend uw monteur, nieuwe kraan, probleem opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Gedegen vakmanschap en prima service!

Bijzonder tevreden over de kennis, kunde en klantvriendelijkheid van meneer en mevrouw Suijkerbuijk en de monteurs. Dank jullie wel daarvoor. Absoluut aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

zie volgend veld

Een hulpvaardig bedrijf met kennis van zaken, waarbij de lijnen naar de top kort zijn, dus makkelijk contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Mijn ervaringen met deze firma zijn ronduit goed.

Zowel plaatsing en jaarlijks onderhoud CV ketel als oplossingen voor losgewaaide dakgoten en lekkende tuimelramen zijn gewoon vlot en goed gebeurd. Soms even nabellen na een eerste melding (het gebeurt natuurlijk altijd rond de bouwvakvakantie...)

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Uitstekende service en vakbekwaam en vriendelijk personeel.

Altijd al prima geweest.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Werk wordt netjes en nauwkeurig gedaan

De klus bij mij is heel grondig aangepakt en bovendien is er heel erg netjes en heel nauwkeurig gewerkt. En dat maakt mij als klant erg blij! Dikke chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Goede service, vakmanschap en doen wat ze zeggen!

In verband met een grote waterschade loodgietersbedrijf D.M. Suijkerbuijk & Zn. B.V. ingeschakeld. Zij hebben eerst gekeken waar het lek zich bevond en later hebben zij de lekkage gemaakt. Meedenkend, keurig werkend en vriendelijk management en personeel. Ze hebben me een hoop ellende uit handen genomen. Nogmaals dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Zeer goede service en goed personeel

Snelle service en goed , leuk samenwerken met die mannen !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

snelle service

de telefoonafspraak was goed verder wachten we de service nog af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

prima ervaringen

Snel, komen afspraken na, kwalitatief goed, vriendelijk en correct personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

goede service en vriendelijk personeel

op tijd berichten voor de keuring van de cv en daarna snel een afspraak regelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Goede service

Monteur netjes optijd, goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

gewoon goed!!

werkzaamheden volgens afspraak keurig afgehandeld!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Trekken aan een dood paard - bedrijf reageert niet

Op 13 maart heb ik dit bedrijf gebeld met het verzoek om enkele werkzaamheden aan mijn dakgoten te laten doen. Het meest urgente probleem is een overlopende goot die hinder veroorzaakt aan de buren. Men zou de komende dagen iemand sturen om te zien of het probleem meteen op te lossen zou zijn (verstoppinkje), en anders de werkzaamheden op te nemen. Toen er na een week nog niemand geweest was, heb ik weer gebeld. Ik kreeg excuses voor de vertraging, de werkbon was verkeerd gelegd, ze kwamen dezelfde dag nog. Prima, foutje kan gebeuren en ze waren er inderdaad dezelfde dag nog. Het bleek niet om een ‘simpele’ verstopping te gaan, de goot moet opnieuw worden afgehangen. Vervanging van wat goten aan bijgebouwen werd ook meteen meegenomen. Alle werkzaamheden zijn opgenomen en ik zou daar een prijsopgave van krijgen ter akkoord. Twee (!) weken later: nog niks gehoord. Weer gebeld. Het was druk, maar mijn prijsopgaaf lag bovenop de stapel en zou binnenkort komen. Na weer een week niks gehoord, weer gebeld, met de vraag wat er dan met die stapel gebeurd is in die week, en aangegeven dat mijn buren nog altijd hinder hebben van mijn goot, heel vervelend. Ik zou dezelfde dag nog antwoord krijgen, werd mij beloofd. We zijn inmiddels weer drie dagen verder, wéér niks gehoord. Blijkbaar zitten ze hier niet te wachten op nieuwe klanten… ik ga er niet meer achteraan bellen, ik zit inmiddels al bijna vijf weken te wachten op een prijsopgaaf en het bedrijf heeft behalve 4 (vier!) gebroken beloftes niks geleverd. Ze zijn wel altijd vriendelijk aan de telefoon, maar daar gaat mijn goot niet recht van hangen…

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Jammer dat u door het wachten op een offerte ons met een 1 "beloont" in plaats van een mail rechtstreeks aan ons te sturen. Het is erg druk, en dan vooral met aanvragen; het lukt ons op het moment niet alle aanvragen voor prijsopgaven binnen enkele dagen de deur uit te krijgen. Uiteraard vinden wij dit ook jammer. Ondertussen doen wij ons uiterste best deze achterstand op te lossen zonder aan kwaliteit in te leveren en bieden wij onze excuses aan voor de langere wachttijden.

9

Vakkundig en klantvriendelijk

Ik heb dit bedrijf bij verschillende mensen aanbevolen, je wordt goed geholpen, men is klantvriendelijk, denkt mee met de klant en de installateurs zijn vakkundig en klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd