Klantvriendelijk

Met Pasen bleek dat de waterleiding onder onze stacaravan lekte. Dinsdagochtend Buitenhuis gebeld. Antwoord duurt mogelijk twee tot drie weken en ik was ook nog geen vaste klant. Woensdagochtend gebeld door de vriendelijke dame van Buitenhuis dat de reparatie al was uitgevoerd, ergo binnen 24 uur gerepareerd, echt top !

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Buitenhuistechniek heeft een kundige groep vakmensen

Het chaletje moest grondig gerenoveerd worden. Eigenlijk moest alles eruit en opnieuw opgebouwd worden. Ik ben heel blij met Laurens en zijn ploeg. Ze denken mee, geven goed advies en werken heel hard. Ze hebben er zelf plezier in en dat merk je. Heel veel respect voor hen. Het chaletje is prachtig geworden Natuurlijk gaat erook weleens wat fout. Dat is totaal geen probleem en wordt meteen opgelost Heren heel veel dank

• Nazorg en Garantie

Erg blij met de renovatie van onze douche

Beste André, Stefan en Johan, Heel erg bedankt voor de renovatie van de douche in ons chalet in Hoenderloo. De geïnstalleerde Fibo-Trespo tegelwanden en de douchebak zijn erg mooi. De douche ziet er prachtig uit. Er is een mooie aansluiting gerealiseerd met de bestaande tegelwanden. De douche is mooi afgekit. Alles loodrecht en waterpas. Erg knap gedaan. Ook het sloopwerk was niet eenvoudig. Maar jullie hebben geen tegeltje dat moest blijven zitten, gekrenkt. Douchedeur en plafondversiering zijn keurig verwijderd en opnieuw bevestigd. Het afbeitelen van de oude tegels was nog een hele klus. Jullie hebben alle bouwafval keurig opgeruimd en meegenomen. Petje af. Wij zijn er erg blij mee. Nu wachten tot volgend weekend en dan gaan we de douche weer gebruiken. Mochten we nog een keer een klus hebben, dan komen we heel graag bij jullie aankloppen. Wij kunnen Buitenhuis recreatie warm aanbevelen.

• Nazorg en Garantie

Professioneel, deskundig en klantvriendelijk!

In één dag CV in ons chalet geheel volgens afspraak met de binnendienst/administratie aangelegd door uitermate vakbekwame en vriendelijke mensen. Tijdens de aanleg lekkage van de douche geconstateerd. Door Buitenhuis vakbekwaam opgepakt en hersteld. Geheel conform de eisen van de verzekering. Alle lof voor zowel binnen- als ook buitendienst van dit bedrijf.

HORKERIG EN WANPRESTATIE LEVEREND

Onze mantelzorgers waren al zeer slecht te spreken over de manier van opereren van de Buitenhuisvoorman. HET RESULTAAT IS UITERST BEDROEVEND , omdat de mantelzorgwoning (MW) regelmatig geheel zonder stroom (en verwarming ) zit door kortsluiting . Buitenhuis heeft het nl. bestaan om de MW aan te sluiten aan het dichtstbijzijnde aansluitpunt (vervallen schaapskooi) en zo 3 aardlekschakelaars aan elkaar te verbinden. Die in de MW kan zo niet functioneren ,omdat 2 of 3 eerder afslaat. Dus valt op afstand alles uit. Ook niet de gecontracteerde tussenmeter aangelegd . DE riolering is zonder ontluchter aangelegd , waardoor soms met luid geraas de rioollucht door de doucheafvoer naar boven wordt geperst. De oude bestrating terugleggen of het omgelegde gazon weer fatsoeneren , ho maar. Snel wegwezen.

Kijkt uit!

Kijk uit deze dit bedrijf gaat niet goed om me the persoon gegevens en deelt deze met derden en als je ze erop aan spreekt (adre kettelarij) gaan ze heel raar doen heb aangiften gedaan en een klacht bij autoriteit persoonsgegevens ingediend mensen die hetzelfde overkomt bij dit bedrijf raad ik aan hetzelfde te doen

Toppie

Zul je altijd zien gaat tijdens de feestdagen onze spoelbak van het toilet kapot, met een emmertje zeulen dus, niet ideaal !. Zo gauw als dat kon dus dinsdag 5 januari met Buitenhuis gebeld en woensdag 6 januari stond er een vriendelijke en kundige monteur voor onze deur met een nieuwe spoelbak die er in een wip en een flik op zat ook nog. Speciaal complimentje voor Lisanne van de planning die dit allemaal geregeld heeft Dus Buitenhuis erin en emmertje eruit !

Geweldig betrouwbaar bedrijf

De reparatie aan ons chalet is vakkundig en zeer correct uitgevoerd door vriendelijke medewerkers en exact volgens afspraak

afspraken nakomen? Ho maar

Het gaat Buitenhuis blijkbaar te goed. Maar hoe lang nog? Drie jaar geleden heb ik gevraagd om een offerte voor een overkapping op mijn terras. Moet nog komen. Maar ik heb elders al wel een overkapping besteld. Twee jaar geleden: de wand van kunststof rabbatdelen stond ergens bol aan mijn huis. Buitenhuis erbij: was verzakking van het chalet. Maar dan moet ik toch klemmende deuren en ramen hebben? Nee, verzakking! Pertinent. Ander bedrijf gaat kijken en wat blijkt: vocht achter de wand. Heel recent gevraagd om een afspraak om controle onder mijn chalet uit te voeren. U wordt morgen gebeld. Moet nog gebeuren. Ik heb een andere oplossing gezocht. En dat verhaal van beloven en niet doen, ik heb het nu al drie keer elders ook gehoord.

Leon is top,

Fijne man,dik tevreden.

bedroevend

In eerste instantie leek het een super bedrijf maar nu ben ik al maanden aan het mailen en wachten op reacties over alle problemen die ik heb met de verbouwde badkamer. Het is niet gemaakt volgens de afspraak en ze komen niet terug om het te maken zoals het hoort te zijn (ze zijn een keer wezen bij kitten en de douchedeur beetje afgesteld). Op mijn mails reageren ze alleen als ik dreig dat ik dan niet ga betalen als ze niet reageren binnen een termijn. Dan krijg ik 3 opties voor oplossingen die niet deugdelijk zijn. En de optie om het wel te herstellen volgens afspraak staat er niet bij. De douchedeur had op de douchebak moeten staan en als ze die alsnog op de juiste plek zouden zetten hou ik een gat in mijn plafond en in mijn vloer over. Op de vraag hoe ze dat gaan oplossen krijg ik geen antwoord. Diep triest hoe men met klanten omgaat.

Vakwerk afgerond met klantvriendelijkheid

Vakwerk geleverd bij de vervanging van het dak. Alles volgens afspraak. De communicatie verliep uitstekend. De afspraak viel samen in een week waarin wij ook te maken hadden met een sterfgeval in de familie en wij stelden de terughoudende opstelling zeer op prijs. Ook de nazorg ivm met het plaatsen van hoekprofielen. Klasse! We begrijpen dat de eigenaren van het park ook zeer tevreden zijn met de samenwerking met Buitenhuis.

• Nazorg en Garantie

Beste Kees, Fijn dat de communicatie en de werkzaamheden naar wens zijn verlopen. Wij willen u hartelijk bedanken voor uw opdracht en voor het plaatsen van deze mooie review! ^EvH

Vriendelijke hardwerkende vakmensen.

Graag wil ik de mensen van Buitenhuis recreatietechniek hartelijk bedanken voor het eerste klas vakwerk wat zij voor ons geleverd hebben voor het plaatsen en aansluiten van onze mantelzorgwoning. Vanaf de offerteaavraag tot de oplevering was alles perfect geregeld. De afspraken de uitvoering alles klopte. ook de afspraken met de externe bedrijfen zoals kraanhuur en levering van de woning paste allemaal precies in elkaar.Nogmaals een top bedrijf met top vakmensen. Dank je wel. Fam.Bitter

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste familie Bitter, Hartelijk bedankt voor de opdracht die wij voor u uit mochten voeren! Goed om te horen, dat alles naar tevredenheid is verlopen met het plaatsen en aansluiten van uw mantelzorgwoning. Bedankt voor uw complimenten! ^EvH

Is oplossingsgericht en werkt zeer effectief.

Buitenhuisrecreatietechniek heeft de eigenschappen van een recreatiebedrijf. Is professioneel, flexibel, effectief, efficiënt en zeer oplossingsgericht en het realiseren een optimaal resultaat is van groot belang. Het streven naar een hoge klant tevredenheid is daarbij het uitgangspunt. Daarbij wordt alles gerealiseerd in een zeer prettige sfeer en wordt er optimaal samengewerkt. Wij hebben al vele projecten samen gerealiseerd en zijn zeer tevreden en bevelen Buitenhuisrecreatietechniek dan ook van harte aan.

• Nazorg en Garantie

Beste Paul, Bedankt voor de projecten die wij mochten uitvoeren! Fijn dat er de tijd is genomen om een bericht achter te laten. Wat een fantastische review is dit! Wij zien u snel voor de geplande werkzaamheden! ^EvH

Na aansluiten van na plaatsing chalet in mei, nu in september 2 radiatoren bij laten plaatsen en onderkant laten aftimmeren met trespa platen.Alles naar wens gedaan en zijn professioneel..Ziet er fantastisch uit en ben meer dan zeer tevreden.mijn complimenten!!!

• Nazorg en Garantie

Beste mevrouw Boot, Wat fijn dat u tevreden bent! Bedankt voor de complimenten, wij geven ze door aan de monteurs die bij uw chalet zijn geweest! ^EvH

'alles kan'

De dienstverlening van Buitenhuis is buitengewoon. Zij kunnen en doen alles, niets lijkt teveel. In een periode van drukte maken ze altijd tijd. Zeer professioneel personeel wat kennis heeft van alle zaken. Een bedrijf met een groot hart voor al zijn klanten!

• Nazorg en Garantie

Bedankt Dirk-Jan voor de complimenten en voor de altijd goede samenwerking! Fijn dat zo'n mooie camping als Val d'Or ons aanbeveelt! Tot gauw in Nederland op de Recreatie Vakbeurs. ^EvH

Snelle en duidelijke samenwerking

Wij ervaren de samenwerking met Buitenhuis Recreatietechniek B.V. als vlot, spontaan en oprecht. Wij kunnen steeds in overleg goede afspraken inplannen en kunnen er altijd blindelings op rekenen dat ze op diezelfde afspraak aanwezig zijn. Kwalitatief zeker sterk!

• Nazorg en Garantie

Bedankt Nick dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Fijn dat jullie tevreden zijn over onze dienstverlening! Ook wij ervaren de samenwerking als zeer prettig! Wij zien jullie binnenkort vast weer voor een technische keuring op jullie mooie recreatiepark De Boshoek in Voorthuizen! ^EvH

Prima service, lage concurerende prijzen en hoge kwaliteit

Als recreatiepark op de Veluwe is er al jaren een fijne samenwerking met Buitenhuis Recreatietechniek. Of het nu om verkoop van materialen gaat of het aansluiten of verbouwen van vakantieobjecten, wij zijn nog nooit teleurgesteld. In onze recreatiebranche moet er veelal snel geschakeld worden, dit wordt prima, snel en professioneel opgepakt.

• Nazorg en Garantie

Beste Edwin, Super! Wat een mooie review!! Wij zijn trots op de jarenlange en prettige samenwerking die wij met 't Veluws Hof hebben. Dus vast tot snel in het altijd mooie Hoenderloo! ^EvH

Professioneel, reactief en betrouwbaar!

Al enkele jaren werken wij als Beneteau Habitat intensief samen met Buitenhuis Recreatietechniek. In onze secteur is het belangrijk dat er op (vaak) korte termijn kordaat gehandeld wordt en strakke deadlines gehaald worden. Buitenhuis Recreatietechniek zet net die extra stap om te zorgen dat het geregeld is. Ze hebben deskundige, professionele medewerkers en ze laten overal waar ze komen een goede indruk achter.

• Nazorg en Garantie

Beste Stéphane, Bedankt voor de review! Het is inderdaad vaak een uitdaging die deadlines ;) Het is toch altijd weer super als deze gehaald worden en het recreëren kan beginnen op de parken! Wij werken graag aan de mobil-homes van Beneteau Habitat en ervaren de samenwerking zelf ook als zeer prettig! ^EvH

Over Buitenhuis Recreatietechniek B.V.

Buitenhuis Recreatie Techniek verzorgt het onderhoud en aansluiten van vakantiewoningen, chalets en stacaravans. De kracht ons bedrijf is de kennis van de recreatiesector, flexibiliteit, ervaring en vakmanschap. De volgende diensten bieden wij aan: Onderhoud en installatie van CV-ketels, kachels en geisers Plaatsen, stellen en aansluiten van vakantiewoningen Onderhoud en renovatie Schadeherstel Dakwerkzaamheden Gasveiligheidskeuringen Technische keuringen winter- en zomerklaar maken van vakantiewoningen. Wij nemen u het werk uit handen, zodat u zonder problemen van uw vakantieverblijf kunt genieten!

Over Techniek Nederland