Snelle en duidelijke samenwerking

Wij ervaren de samenwerking met Buitenhuis Recreatietechniek B.V. als vlot, spontaan en oprecht. Wij kunnen steeds in overleg goede afspraken inplannen en kunnen er altijd blindelings op rekenen dat ze op diezelfde afspraak aanwezig zijn. Kwalitatief zeker sterk!

• Nazorg en Garantie

Bedankt Nick dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Fijn dat jullie tevreden zijn over onze dienstverlening! Ook wij ervaren de samenwerking als zeer prettig! Wij zien jullie binnenkort vast weer voor een technische keuring op jullie mooie recreatiepark De Boshoek in Voorthuizen! ^EvH

Prima service, lage concurerende prijzen en hoge kwaliteit

Als recreatiepark op de Veluwe is er al jaren een fijne samenwerking met Buitenhuis Recreatietechniek. Of het nu om verkoop van materialen gaat of het aansluiten of verbouwen van vakantieobjecten, wij zijn nog nooit teleurgesteld. In onze recreatiebranche moet er veelal snel geschakeld worden, dit wordt prima, snel en professioneel opgepakt.

• Nazorg en Garantie

Beste Edwin, Super! Wat een mooie review!! Wij zijn trots op de jarenlange en prettige samenwerking die wij met 't Veluws Hof hebben. Dus vast tot snel in het altijd mooie Hoenderloo! ^EvH

Professioneel, reactief en betrouwbaar!

Al enkele jaren werken wij als Beneteau Habitat intensief samen met Buitenhuis Recreatietechniek. In onze secteur is het belangrijk dat er op (vaak) korte termijn kordaat gehandeld wordt en strakke deadlines gehaald worden. Buitenhuis Recreatietechniek zet net die extra stap om te zorgen dat het geregeld is. Ze hebben deskundige, professionele medewerkers en ze laten overal waar ze komen een goede indruk achter.

• Nazorg en Garantie

Beste Stéphane, Bedankt voor de review! Het is inderdaad vaak een uitdaging die deadlines ;) Het is toch altijd weer super als deze gehaald worden en het recreëren kan beginnen op de parken! Wij werken graag aan de mobil-homes van Beneteau Habitat en ervaren de samenwerking zelf ook als zeer prettig! ^EvH

Over Buitenhuis Recreatietechniek B.V.

Buitenhuis Recreatie Techniek verzorgt het onderhoud en aansluiten van vakantiewoningen, chalets en stacaravans. De kracht ons bedrijf is de kennis van de recreatiesector, flexibiliteit, ervaring en vakmanschap. De volgende diensten bieden wij aan: Onderhoud en installatie van CV-ketels, kachels en geisers Plaatsen, stellen en aansluiten van vakantiewoningen Onderhoud en renovatie Schadeherstel Dakwerkzaamheden Gasveiligheidskeuringen Technische keuringen winter- en zomerklaar maken van vakantiewoningen. Wij nemen u het werk uit handen, zodat u zonder problemen van uw vakantieverblijf kunt genieten!

Over Techniek Nederland