Zeer professioneel bedrijf.

Goede ervaring met Broeke Elektrotechniek. Juiste service en prijs kwaliteit verhouding. Houden zich aan hun woord.

• Nazorg en Garantie

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Veel ervaring aanwezig en denken mee in de beste oplossingen. Goede kwaliteit en service.

• Nazorg en Garantie

Fijn bedrijf die vakkundig te werk gaat

Broeke Elektrotechniek is een fijn bedrijf die zich inzet voor haar eigen werknemers, als leveranciers en opdrachtgevers. Daarnaast levert Broeke Elektrotechniek hen installaties netjes op.

Deskundig en vriendelijk!

Als risicomanager en assurantieadviseur sta ik geregeld tot de uitdaging een deskundig bedrijf te vinden die onder andere elektrische keuringen kan doen voor mijn relaties. Ik ben blij dat Broeke Elektrotechniek tot mijn netwerk behoort. Ze schakelen adequaat, no nonsens, doelbewust handelend. Mijn klanten zijn in goede handen bij Broeke Elektrotechniek.

• Nazorg en Garantie

Top behandeling, wat andere bedrijven niet durven heeft Broeke gewoon opgelost top bedankt

Broeke was de enige die onze opdracht aanging en tot volle tevredenheid heeft opgelost.

• Nazorg en Garantie

Broeke is een zeer betrouwbaar bedrijf.

Broeke werkt met goed professioneel personeel.

• Nazorg en Garantie

Vakkundige en vriendelijke firma.

Er wordt vanaf het begin meegedacht en in goed overleg geïnstalleerd dat wat nodig is.. De offertes zijn overzichtelijk en geen onverwachte kosten achteraf - er wordt netjes gewerkt en rekening gehouden met de werkzaamheden die door moeten gaan in ons pand. En daarbij is het netwerk van vakmensen die hier via de firma komen werken nu we zonnepanelen nodig hebben ook voor ons handig want wij kennen die wereld niet en worden dan graag geadviseerd. Kortom alweer een goede ervaring!

Bedrijf met goede vakmensen

Ik ervaar Broeke als een deskundige bedrijf in de elektrotechniek.

• Nazorg en Garantie

Prettig bedrijf; komen hun afspraken na

Prettig bedrijf; komen hun afspraken na en zijn klantgericht.

• Nazorg en Garantie

Betrouwbaar en punctueel Goede service en vriendelijke monteurs

Zeer fijne ervaring

Intercomsysteem vervangen in het gehele complex, vakkundige en nette monteurs

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Vriendelijk en snel

De nieuwe groepenkast was zo geplaatst. Degene met wie ik de afspraak maakte was super behulpzaam. Ze denken echt met je mee voor een oplossing.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede Firma

Led verlichting en camera’s laten plaatsen. Vakkundig en netjes gedaan. Ook de service top

Gewoon goed

Alarm en camera’s laten plaatsen was top gedaan. Goede service en super netjes gewerkt.

Frobenstraat 7 3045 RD Rotterdam

Over Broeke Elektrotechniek B.V.

Broeke Elektrotechniek is al sinds 1957 uw erkend vakman op het gebied van aanleg, uitbreiding en onderhoud van elektrotechnische installaties. Daarnaast kunt u bij Broeke Elektrotechniek terecht voor inbraakbeveiliging, camerasystemen, toegangscontrole en brandmeldinstallaties. Vanuit de vestigingen in Rotterdam en Spijkenisse werken wij aan een goede dienstverlening voor onze opdrachtgevers, die onder andere bestaan uit particulieren tot aannemers, Verenigingen van Eigenaars, scholen, bedrijven en industrie. Broeke Elektrotechniek is sterk in het ontzorgen van de klant. Broeke denkt mee in oplossingen, die zowel technisch hoogstaand als economisch zijn. Korte lijnen en vaste contactpersonen zorgen voor een goede samenwerking met de opdrachtgever. Het maakt niet uit of het dan gaat om het vervangen van een groepenkast of het aannemen van een volledig renovatieproject.

Over Techniek Nederland