
Dit bedrijf gebeld of men langs wil komen om te kijken naar de mogelijkheden om een centraal ventilatie systeem in ons huis te plaatsen. Er word doodleuk gezegd dat ze dat niet doen omdat ik geen contract heb. Nee natuurlijk heb ik geen contract als ik nog niks van jullie gebruik. Volgens mij koop je eerst een systeem en sluit je dan een onderhoud contact af!!. Na één telefoontje al klaar met dit bedrijf! Zeer klant onvriendelijk!
Beste Erik, Vervelend dat je het contact zo hebt ervaren. Wegens topdrukte om onze bestaande klanten te bedienen is er op korte termijn geen tijd om de gewenste werkzaamheden uit te voeren. Wij kunnen wel offerte uitbrengen, maar willen op voorhand heldere verwachting scheppen over de doorlooptijd.
Zowel de kwaliteit van de materialen, alsmede de installatie zeer onvakkundig uitgevoerd. Eerst 2 weken zonder verwarming laten zitten, en erna enige tijd zonder warm water. Helaas wordt er telefonisch gemeld dat dit geen spoed heeft en komen ze pas na enkele dagen. De monteur weet soms geen eens het huis te vinden zo dom als ze zijn. Probeer dit bedrijf zo veel mogelijk te mijden is het advies dan ook.
Breman heeft bij ons (in project vermand met Laudy bouw) in ons nieuwbouw huis de CV en warmte wisselaar geïnstalleerd. Men is sinds de bouw inmiddels 8x terug geweest (binnen een half jaar) en nog werkt het niet naar behoren. Monteurs die elkaar tegenspreken. Ons verbruik is 3x hoger dan een vrijstaand huis. Inmiddels is het apparaat weer uitgevallen. 3x bellen, geen hulp. 4e keer bellen en dan doorverwezen worden naar Laudybouw. Zo klaar met die gasten. wat een club amateurs.
Zeer maar dan ook zeer slecht, afspraken worden niet nagekomen. Je zit te wachten om 8.00 , lomen ze niet langs. Als je ze belt is het zo genaamd erg druk volgens spraak computer en verbinding wordt verbroken. Personeel liegt alles aan elkaar vast.
Ik had lekkage aan mijn kachel, heb Breman gebeld voor een afspraak maar intussen samen met mijn vrouw gezocht waar de lekkage vandaan kwam. De lekkage kwam onder de warmtewisselaar vandaan, verder was alles droog. De volgende dag komt de monteur en kijkt even in de kachel en vervangt de Pomp die niet lek was. Na de reparatie zegt de monteur de cv kan nog na lekken (teken dat hij nog niet gemaakt is) en inderdaad de cv bleef nog lekken weer een afspraak gemaakt en andere monteur deze heeft een tijd moeten zoeken maar de lekkage opgelost. Nu moet ik de reparatie van de eerste monteur betalen terwijl deze iets heeft vervangen wat niet stuk was bijna € 350,- word er van mijn gestolen. de halve ster is voor de 1e monteur de 2e monteur was wel een goede vakman.
Zit nu al vanaf 27-08-2021 te wachten dat er een kapje op de kachel afvoer pijp gaat bevestigen?...De koude periode komt er weer aan, en ik vrees dat door het lange reparatie nalaten van Accolade de kachel nu vol gelopen is met hemelwater, met alle gevolgen van dien.. Ik schrijf dit bericht hier openbaar omdat er op privé bericht geen respons komt..
Beste P de Lang, we begrijpen dat uw geduld op de proef is gesteld. Inmiddels hebben wij in opdracht van de woningeigenaar een geheel nieuwe dakdoorvoer geplaatst. Uw storingsmelding is daarmee opgelost. vriendelijke groeten namens Breman
Afgelopen periode heb ik meerdere malen contact gehad met breman . De eerste keer had ik een storing. Breman weigerde te komen het was 14:00 vrijdagmiddag maar er was spontaan geen plaats en kon maandag terug bellen .( dit heb ik dus in weekend door beunhaas laten oplossen ) . Recentelijk kreeg ik mijn Geplande onderhoudsbrief binnen . apart voor hun de hele agenda vrij gemaakt . half uur voor het tijdslot 15:00-17:00 was ik terug bij huis. De bus stond voor de deur mannetje erin met zijn neus in de papieren . die komt zo vast naar boven . 1,5 uur later breman maar gebeld want het busje was verdwenen. kreeg doodleuk te horen dat mijn onderhoudsafspraak zonder mij te notificeren verzet was en IK verstek had laten gaan... het maken van een nieuwe afspraak werd vervolgens onmogelijk gemaakt . geen enkele consenten van hun kant om de door hun gemaakte fout te herstellen in mijn agenda ! of ik vooral voor de 3e keer mij opnieuw wou gaan aanpassen naar hun . met als gevolg dat het onderhoud nu al 2 weken uitgesteld is . en er nog altijd geen vervolg afspraak is om dit alsnog uit te voeren .
Onze CV ketel laten vervangen na goed & deskundig advies te hebben gekregen. Vriendelijk bij telefonish kontakt en komen afspraken na.
Bij aangaan van onderhoudscontract al slechte communicatie, het was niet duidelijk of ik als klant was aangenomen, maar er werd wel maandelijks geld van mijn rekening gehaald. Ik kreeg een afspraak voor preventief onderhoud en bleef daarvoor de gehele middag thuis. Er kwam niemand opdagen en er was geen afzegging.
Beste Andre, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een bericht te plaatsen. Inmiddels is jouw ervaring telefonisch door Breman met je besproken. Daarbij bleek dat de bevestiging van het abonnement door je spamfilter was onderschept. De monteur is nog wel gekomen en het geplande onderhoud is uitgevoerd.
Ik heb Breman gebeld voor lekkage ana een buis, hierbij sturen ze een monteur en stagiaire, waarbij de monteur niet wist wat hij precies moest doen. En de stagiaire steeds naar de busje moest om iets op te halen. Eindstand duurde het 1 uur en krijg ik vervolgens een factuur van 7 uurtjes, gemaild en gebeld geen antwoord gekregen. Daarna krijg ik een factuur voor 4 uurtjes omdat er twee “monteurs” aanwezig waren. Ik heb ze gebeld omdat dit toch 2 uurtjes per persoon is en dit weigeren ze te veranderen. Ze sturen twee mensen zonder dit aan te geven en verplichten mij om voor beide te betalen voor werk van een uurtje, als de monteur wist wat hij precies moest doen zou dit korter duren. Breman heeft zijn excuses niet aangeboden voor het verkeerd facturen in eerste instantie en gaf hierna ook geen oplossing. Ik heb 1 maand gewacht op een mail terug, en de klantenservice heeft een verschrikkelijke wachttijd.
Komen hun afspraken totaal niet na. Onderhoudscontract voor elke 1.5 jaar maar komen als je niet zelf belt misschien eens in de 2.5 jaar. Kosten onderhoudsmaterialen zoals een pakking of o ring krijg je een naheffing (rekening) voor. Vanwaar dan een onderhouds contract? Communicatie zeer slecht op het onbeschofte af. GEEN AANRADER
Wij zijn al ruim 8 jaar klant bij Breman en wij hebben een onderhoudscontract dat de monteur 1x per 18 maanden langskomt voor onderhoud op onze C.V. ketel. Vanaf het begin heb ik niet bijgehouden of men daadwerkelijk iedere 18 maanden is langs geweest, maar de monteur plakte wel elke keer netjes een sticker op onze oude C.V. met de datum van onderhoud. Sinds wij een nieuwe C.V. ketel hebben gekocht en laten plaatsen door Breman valt mij op dat ze het contract niet meer naleven. Zie overzicht: 16-03-2015 - Nieuwe CV ketel laten plaatsen door Breman. 05-05-2017 - 1e keer onderhoud. 26 maanden na plaatsen nieuwe CV. 03-04-2019 - 2e keer onderhoud. 23 maanden na laatste onderhoud. 01-01-2020 - Onderhouds contract en daarmee ook de betalingen beëindigd. Volgens het onderhouds contract (Comfort) met Breman betaal ik iedere maand zodat ik 1x per 18 maanden onderhoud krijg. Dit is dus duidelijk niet gebeurd en hiervoor heb ik nu 3x gemaild naar Breman en 5x gebeld. Op mijn mail krijg ik na lang wachten een halve reactie op mijn vragen en telefonisch is de persoon die mijn klacht in behandeling heeft nooit aanwezig. Bij navraag wanneer die persoon dan wel aanwezig is krijg ik antwoord dat ze het niet weten wat natuurlijk uiterst vreemd is. Iedere keer dat ik bel beloven ze mij terug te bellen. 2 weken geleden heb ik zelfs nog de Teamleider van Breman servicedesk aan de lijn gehad die het allemaal heel vervelend vond en ervoor zou zorgen dat ik de week erop zou worden terug gebeld. Nu 2 weken later heb ik nog steeds helemaal geen contact gehad met Breman! Dus ik heb weer terug gebeld en gevraagd of ik diezelfde teamleider kon spreken. Hij was wel aanwezig maar wou mij duidelijk niet te woord staan omdat hij ook niks kon betekenen voor mij en dat diegene die mijn klacht in behandeling had mij zou terug bellen. Tevens werd mij beloofd dat ik gecompenseerd zou worden voor de te veel betaalde termijnen. Van alle 5x dat ik nu gebeld heb ben ik 0x terug gebeld sinds novembe
Karst de Langestraat 10
8281 JA Genemuiden
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.