Filters

1

Onprofessioneel

2 jaar geleden is onze warmtepomp geïnstalleerd door Breman. Nu 2 jaar later willen wij een afspraak maken voor onderhoud/ jaarlijkse controle. Dit kan niet, wij moeten eerst een abonnement afsluiten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
2

Heel slecht bedrijf

Slecht bedrijf komen hun afspraken niet na. Bellen niet terug word minstens 25 min in de wacht gezet. Heb de woningbouw al gezegd dat ze beter een ander bedrijf onder contract nemen dit is niet de eerste x en hoor meer mensen klachen over Breman

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Je hebt slecht en je hebt buitengewoon slecht

Na twee weken van bellen mailen thuis wachten is er nog geen monteur geweest. Resultaat geen verwarming geen warme douche! Een schande dat een verhuurbedrijf als Eigenhaard hier zaken mee doet. Zit je vrije sector verwacht je service krijg je GEEN service ! Als je de keuze hebt dan vooral door Googlen naar een ander bedrijf!!!!!!!want dit bedrijf laat je letterlijk in de kou zitten. Ik kan geen ster geven want na een dag wachten tig x in de wacht te hebben gezetten kwam er geen monteur! Slecht management als die er überhaupt is! Mensen AljeBlieft ik WaarSchuw u deze partij is zZEER onbetrouwbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

slechte service

wij hebben blokverwarming gebeld dat ik een koude verwarming had werd er gezegd als er maar 1 melding is dan doen ze niets dan moet ik maar in de kou zitten maar ik kan niets aan de verwarming doen dan hem open en dicht draaien, \de woningbouw bepaald met wie ze een contract afsluiten bah wat een slechte service. Dit is al de zoveelste storing. Deze week waren ze van jullie ook al hier bij de ketels

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie
4

Eenrichtings verkeerd.

. Breman bepaald de dag en tijd van de afspraak. . Er is geen ruimte om in overleg een afspraak in te plannen, wanneer je hun gewenste datum niet kan. . Halve werkdag thuisblijven voor afspraak . Geen communicatie wat er is gedaan, aan de cv Na bezoek van breman, geen warm water meer en koude radiator. Flam regelaar in de cv kast is waarschijnlijk omlaag gedraaid zonder feedback.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

Slechte service en onterechte facturatie

Ik heb Breman gebeld voor lekkage aan een buis, hierbij sturen ze een monteur en stagiaire, waarbij de monteur niet wist wat hij precies moest doen. En de stagiaire steeds naar de busje moest om iets op te halen. Eindstand duurde het 1 uur en krijg ik vervolgens een factuur van 7 uurtjes, gemaild en gebeld geen antwoord gekregen. Daarna krijg ik een factuur voor 4 uurtjes omdat er twee “monteurs” aanwezig waren. Ik heb ze gebeld omdat dit toch 2 uurtjes per persoon is en dit weigeren ze te veranderen. Ze sturen twee mensen zonder dit aan te geven en verplichten mij om voor beide te betalen voor werk van een uurtje, als de monteur wist wat hij precies moest doen zou dit korter duren. Breman heeft zijn excuses niet aangeboden voor het verkeerd factureren in eerste instantie en gaf hierna ook geen oplossing. Voor een kleine lekkage (een rubber moest gewoon vervangen worden) heb ik honderden euro’s moeten betalen, voor twee monteurs, waarbij er maar 1 professionele monteur was en 1 stagiaire die steeds naar het busje werd gestuurd om gereedschap te halen, dit is belachelijk van Breman. Ik heb 1 maand gewacht op een mail terug, en de klantenservice heeft een verschrikkelijke wachttijd. Hierna krijg ik nog via mail te horen dat ik dit bedrag binnen 4 dagen moet betalen, anders een aanmaning met extra kosten, dit krijg te horen na eindelijk 1 dag eerder contact te hebben gekregen met een medewerker voor duidelijkheid.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Waarderveldweg 99

2031 BK Haarlem

235319568

[email protected]

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.