Bos BTC zorgt écht voor de klant

Wij zijn al jaren klant bij Bos BTC - en al jaren met veel plezier. De laatste ervaring was afgelopen Kerst toen er problemen waren met ons alarm. Zodoende heb ik op de donderdag voor de Kerst, de vrijdag voor de Kerst en op woensdag 27 december gebeld. Elke keer heeft het team heel positief en constructief meegedacht. Ze zijn steeds dezelfde dag nog komen kijken en er is niet één keer verzucht: “ja maar het is wel rond de Kerstdagen”, of “weet je wel hoe druk we het hebben”. Elke keer alleen maar positief, vriendelijke en oplossingsgericht. Echt top!

• Nazorg en Garantie

De brede kennis die Bos BTC heeft op het gebied van inbraak installaties/ brandinstallaties, camerasysteem telefonie en internet is super. Ze helpen altijd goed. Wij raden ze iedereen aan!

Advies traject

Het advies traject was ronduit slecht. Ik verwacht als klant aan de hand te worden meegenomen om te kijken wat er nodig is. Dit is niet gebeurt. Ook na een telefoontje was er beweging.

• Nazorg en Garantie

Mijn ervaringen met BosBTC zijn louter positief, enorme servicegerichtheid en drive naar kwaliteit!

Ik heb in de afgelopen jaren op bijna wekelijkse basis contact met medewerkers van BosBTC. In die contactmomenten merk ik altijd op dat BosBTC en haar medewerkers zeer servicegericht zijn, van aanpakken weten en altijd bereid zijn om mee te denken met de klant. Ik heb dan ook enorme waardering voor deze mindset en manier van werken die als zeer prettig worden ervaren!

• Nazorg en Garantie

Goed bedrijf, geven mij een betrouwbaar gevoel!

Bos BTC is een fijn bedrijf om over de vloer te krijgen! Ze geven mij een betrouwbaar gevoel. De mannen weten waar ze het over hebben. Van advies tot uitvoering, alles klopte. Dit bedrijf geeft je gewoon een goed gevoel. Zeker aan te bevelen!

• Nazorg en Garantie

Betrouwbaar en doet wat ze beloven

Wij wilden ons veiliger voelen in ons huis en klopten daarom bij Bos aan. Ze kwamen met verschillende mogelijkheden en gaven uitgebreid advies. We konden zo een goed overwogen keuze maken.

• Nazorg en Garantie

lakse houding, niet oplossingsgericht en onbetrouwbaar.

De firma verzorgd al jaren het onderhoud aan mijn alarm en heeft onlangs op eigen advies aanpassingen uitgevoerd. Geeft alleen geen certificaat voor het alarm af en zonder ben ik feitelijk niet verzekerd. Betaalde verzekeringspremie is hiermee feitelijk weggegooid geld en het bedrijfsrisico aanzienlijk.

• Nazorg en Garantie

BOS BTC is een bedrijf dat op gelijkwaardig niveau zaken met je doet.

Servicegericht, betrouwbaar, eerlijk, afspraak = afspraak. Komen met goede en betaalbare oplossingen. Denken mee met je bedrijf.

• Nazorg en Garantie

goed, alles geregeld conform afspraak

is ok

• Nazorg en Garantie

Alles goed geregeld volgens afspraak en service gericht!

Wij hebben zeer positieve ervaringen met dit bedrijf. Makkelijk om contact te leggen met je directe contactpersoon binnen dit bedrijf. Telefonie en internet werkt geheel naar behoren. Oplevering en verder verloop zijn geheel naar wens en tevredenheid!

• Nazorg en Garantie

Bos BTC werkt snel, denkt met je mee en lost problemen op zeer korte termijn op.

• Nazorg en Garantie

Wat een geweldige service!!!

Ze nemen echt alle vragen/zorgen omtrent beveiliging en internet uit handen.

goede service

snel en goed geholpen

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Gedegen kennis en ervaring van de adviseurs

Gezien mij ervaringen met de verkopers/adviseurs kan ik niet anders zeggen dan dat er een ruime mate van kennis en ervaring aanwezig is. Dit geeft een goed gevoel.

toegankelijk en goede service

Prettig persoonlijk contact en duidelijk overleg en uitleg.

• Nazorg en Garantie

Goede service voor de klant.

We ervaren als klant van Bos BTC een goede service bij het beheer van de telefonie oplossing. Reeds vele jaren levert Bos BTC onze beveiliging en telefonie. We zijn nog steeds een tevreden klant.

• Nazorg en Garantie

Prettige samenwerking gehad met de mannen van Bos

Telefooncentrale laten plaatsen en beveiligingsinstallatie aan laten passen. Geheel naar tevredenheid uitgevoerd!

• Nazorg en Garantie

Telefonie is perfect geregeld.

Onze vragen worden altijd professioneel beantwoord. We zijn tevreden over de service en kwaliteit van Bos BTC.

• Nazorg en Garantie

Alles in 1 oplossing voor telefonie, internet, alarm.

M.n. voortraject goed en prettig contact. Informatie wordt op een heldere manier gecommuniceerd en men is goed bereikbaar. Fijne partner.

Probleemloos van isdn naar VoIP

Probleemloos

• Nazorg en Garantie

Persoonlijke en snelle service, erg blij mee

Wij werken al enige tijd met Bos BTC en ervaren het contact alsmede de service als zeer positief! Ze kunnen snel handelen en geven goede adviezen.

• Nazorg en Garantie

No nonsense organisatie! Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij hen.

No nonsense organisatie! Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij hen. Geven een goed advies. Proberen je niet zomaar iets te verkopen maar zoeken echt naar de beste oplossing voor de eindgebruiker.

Over Bos BTC

Bos BTC is een full service organisatie op het gebied van inbraakinstallaties, brandmeldinstallaties, camerasystemen, VoIP telefonie en internetverbindingen. Wij zijn centraal gelegen en daardoor kunt u rekenen op de beste service. Omdat wij werken met zeer gerenommeerde merken bent u verzekerd van een betrouwbare oplossing. Alle specialismen onder één dak, wel zo prettig voor u! Onze Service, wel zo betrouwbaar!

Over Techniek Nederland