goed, alles geregeld conform afspraak

is ok

• Nazorg en Garantie

Alles goed geregeld volgens afspraak en service gericht!

Wij hebben zeer positieve ervaringen met dit bedrijf. Makkelijk om contact te leggen met je directe contactpersoon binnen dit bedrijf. Telefonie en internet werkt geheel naar behoren. Oplevering en verder verloop zijn geheel naar wens en tevredenheid!

• Nazorg en Garantie

Bos BTC werkt snel, denkt met je mee en lost problemen op zeer korte termijn op.

• Nazorg en Garantie

Wat een geweldige service!!!

Ze nemen echt alle vragen/zorgen omtrent beveiliging en internet uit handen.

goede service

snel en goed geholpen

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Gedegen kennis en ervaring van de adviseurs

Gezien mij ervaringen met de verkopers/adviseurs kan ik niet anders zeggen dan dat er een ruime mate van kennis en ervaring aanwezig is. Dit geeft een goed gevoel.

toegankelijk en goede service

Prettig persoonlijk contact en duidelijk overleg en uitleg.

• Nazorg en Garantie

Goede service voor de klant.

We ervaren als klant van Bos BTC een goede service bij het beheer van de telefonie oplossing. Reeds vele jaren levert Bos BTC onze beveiliging en telefonie. We zijn nog steeds een tevreden klant.

• Nazorg en Garantie

Prettige samenwerking gehad met de mannen van Bos

Telefooncentrale laten plaatsen en beveiligingsinstallatie aan laten passen. Geheel naar tevredenheid uitgevoerd!

• Nazorg en Garantie

Telefonie is perfect geregeld.

Onze vragen worden altijd professioneel beantwoord. We zijn tevreden over de service en kwaliteit van Bos BTC.

• Nazorg en Garantie

Alles in 1 oplossing voor telefonie, internet, alarm.

M.n. voortraject goed en prettig contact. Informatie wordt op een heldere manier gecommuniceerd en men is goed bereikbaar. Fijne partner.

Probleemloos van isdn naar VoIP

Probleemloos

• Nazorg en Garantie

Persoonlijke en snelle service, erg blij mee

Wij werken al enige tijd met Bos BTC en ervaren het contact alsmede de service als zeer positief! Ze kunnen snel handelen en geven goede adviezen.

• Nazorg en Garantie

No nonsense organisatie! Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij hen.

No nonsense organisatie! Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij hen. Geven een goed advies. Proberen je niet zomaar iets te verkopen maar zoeken echt naar de beste oplossing voor de eindgebruiker.

Over Bos BTC

Bos BTC is een full service organisatie op het gebied van inbraakinstallaties, brandmeldinstallaties, camerasystemen, VoIP telefonie en internetverbindingen. Wij zijn centraal gelegen en daardoor kunt u rekenen op de beste service. Omdat wij werken met zeer gerenommeerde merken bent u verzekerd van een betrouwbare oplossing. Alle specialismen onder één dak, wel zo prettig voor u! Onze Service, wel zo betrouwbaar!

Over Techniek Nederland