Betrouwbaar, duidelijke afspraken, prima afwerking.

Alle werkzaamheden inclusief plaatsing van de warmtepomp binnen een week gerealiseerd. Werkzaamheden efficiënt en netjes uitgevoerd. Er is totaal geen rommel achtergebleven. Duidelijke uitleg mbt bediening van de apparatuur. Vriendelijke en deskundige monteurs, die die het totaal van de werkzaamheden goed overzien. Prima uitvoering, klantvriendelijk, deskundig en afspraken nagekomen.

• Nazorg en Garantie

Staat altijd voor ons klaar

Wij hebben twee panden in Horn en al sinds 2004 verzorgd Boots de verwarming en sanitair, hebben ook al 2 badkamers gemaakt en wij zijn daar zeer tevreden over,

• Nazorg en Garantie

Ze werken netjes ze duidelijk met de afsprakenze ruimen alles netjes op en ze nemen alles mee een compliment aan het bedrijfen de medewekers

• Nazorg en Garantie

De bij ons geïnstalleerde warmtepomp is echt een uitkomst.

Afgelopen zomer werd er gekoeld door de op 18 april geplaatste warmtepomp, binnen 23 graden buiten 40. Op 29 september jongstleden hebben we de verwarming gestart en sindsdien is het bij ons constant 22 graden, helemaal zonder gas.

• Nazorg en Garantie

Mooie oplossing en vakkundig uitgevoerd

Samen met Boots Haelen hebben wij onze schitterende badkamer gerenoveerd. Strakke planning, fraai uitgevoerd en met vakkundig, persoonlijk advies.

• Nazorg en Garantie

Zeer goede service, deskundige en vriendelijke mensen

Al bij het maken van de offerte hadden we een goed gevoel, omdat overal aandacht aan werd besteed, zelfs met het maken van foto's.

Over Techniek Nederland