Ze werken netjes ze duidelijk met de afsprakenze ruimen alles netjes op en ze nemen alles mee een compliment aan het bedrijfen de medewekers

• Nazorg en Garantie

De bij ons geïnstalleerde warmtepomp is echt een uitkomst.

Afgelopen zomer werd er gekoeld door de op 18 april geplaatste warmtepomp, binnen 23 graden buiten 40. Op 29 september jongstleden hebben we de verwarming gestart en sindsdien is het bij ons constant 22 graden, helemaal zonder gas.

• Nazorg en Garantie

Mooie oplossing en vakkundig uitgevoerd

Samen met Boots Haelen hebben wij onze schitterende badkamer gerenoveerd. Strakke planning, fraai uitgevoerd en met vakkundig, persoonlijk advies.

• Nazorg en Garantie

Zeer goede service, deskundige en vriendelijke mensen

Al bij het maken van de offerte hadden we een goed gevoel, omdat overal aandacht aan werd besteed, zelfs met het maken van foto's.

Over Techniek Nederland