Zeer deskundig en vriendelijke man

Reageert snel en is op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Levert degelijk en goed werk.

Goede, professionele installatie

Goede heldere uitleg over hoe alles werkt, mede hierdoor gelijk offerte aangevraagd om een airco te laten plaatsen!

• Nazorg en Garantie

Creatieve vakman en nog aardig ook.

Bij de verbouwing van onze boerderij heeft Arjan een bijzondere combinatie gemaakt van een warmtepomp met onze tigchelkachel en zonnepanelen. Daardoor hebben we nu een woning met een heel aangenaam klimaat en nog energielabel A ook.

Over Boomkamp Installatie

Uw totaalinstallateur in de Achterhoek, een vakman die zorg draagt voor al uw installaties. U kunt bij mij terecht voor dak- en gootwerk, elektra-, verwarmings-, water-, gaswerkzaamheden, pv-panelen, warmtepompen, zonneboilers, heatpipes, verlichting en airco’s. In mei 2019 heb ik mijn diploma F-gassen categorie II voor warmtepompmonteurs gehaald. Dit houdt in dat ik koeltechnische handelingen mag uitvoeren en hiervoor een STEK certificaat heb. Boomkamp is nu ook uw airco-installateur!

Over Techniek Nederland