Creatieve vakman en nog aardig ook.

Bij de verbouwing van onze boerderij heeft Arjan een bijzondere combinatie gemaakt van een warmtepomp met onze tigchelkachel en zonnepanelen. Daardoor hebben we nu een woning met een heel aangenaam klimaat en nog energielabel A ook.

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Over Boomkamp Installatie

Uw totaalinstallateur in de Achterhoek, een vakman die zorg draagt voor al uw installaties. U kunt bij mij terecht voor dak- en gootwerk, elektra-, verwarmings-, water-, gaswerkzaamheden, pv-panelen, warmtepompen, zonneboilers, heatpipes, verlichting en airco’s. In mei 2019 heb ik mijn diploma F-gassen categorie II voor warmtepompmonteurs gehaald. Dit houdt in dat ik koeltechnische handelingen mag uitvoeren en hiervoor een STEK certificaat heb. Boomkamp is nu ook uw airco-installateur!

Over Techniek Nederland