Waardeloos!

Na het driemaal bijvullen van de cv-installatie bleef de druk afnemen. Ik vermoedde dat het expansievat lekte en nam contact op met het bedrijf voor een afspraak. Ik vertelde dat ik al een vermoedde had dat het vat lek was zodat het eventueel gelijk gemaakt kon worden. Een anderhalve dag later verscheen er een medewerker met een tablet en pinautomaat. Ik legde de situatie uit en suggereerde dat het expansievat waarschijnlijk moest worden vervangen. Na 3 of 4 minuten inspectie meldde hij dat het inderdaad vervangen moest worden, maar hij kon het niet direct doen omdat hij de benodigde materialen niet bij zich had. Een nieuwe afspraak moest worden gemaakt, en ik diende meteen 78 euro te betalen voor zijn extreem korte bezoek. Binnen 10 minuten stond hij namelijk al weer buiten. Later op de dag belde ik het bedrijf om te informeren naar de totale kosten, en tot mijn verbazing werd me verteld dat het vervangen van het expansievat nog eens (ongeveer) 150 euro zou kosten. Geschrokken besloot ik het zelf te doen. Uiteindelijk heb ik voor ongeveer 43 euro een nieuw expansievat bij Gamma gekocht, samen met wat tape, waarmee ik onder de 50 euro bleef. Natuurlijk begrijp ik dat een bedrijf omzet/winst moet maken, maar een bedrag van ongeveer 230 a 240 euro vragen voor het vervangen van een vat van 43 euro, wat slechts 5 minuten werk kost, is naar mijn mening onbegrijpelijk en niet uit te leggen. Ik ben echt teleurgesteld in dit bedrijf.

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Zeer klantgerichte en snelle opvolging storingsmelding.

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Nijverheidsstraat 20 2802 AL Gouda

Over Techniek Nederland