Snelle service!

Bij Mulhuyzen is er altijd een mouw aan te passen! Korte lijnen en er wordt snel geschakeld.

• Nazorg en Garantie

Korte lijnen, snelle afhandeling en vriendelijk.

Voor het grootste gedeelte zijn wij tevreden. Ga vooral ook zo door! Enige minpuntje wat vooral in de laatste 4 maanden van 2019 heeft gespeeld is de iets mindere communicatie maar dit heeft ongetwijfeld met de grote drukte te maken.

Prima !

Vaak per mail contact, krijg netjes reactie wanneer e.e.a. uitgevoerd gaat worden.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

goede samen werking en 100% resultaat

Mijn ervaringen zijn goed, word goed gecommuniceerd en het werk word goed afgeleverd.

Over Techniek Nederland