Late reactie of terugkoppeling

Wanneer ik een mail stuur wordt hier niet of laat op gereageerd en moet ik zelf om een terugkoppeling vragen. Bij storing meldingen wil dit ook wel eens gebeuren wat enige frustraties geeft.

• Nazorg en Garantie

Fijn contact. Goede uitvoering en oplossing probleem.

Vraag snel opgepakt en probleem opgelost.

Goed geholpen

Snelle service. Binnen 2 dagen geholpen is prima. Het zou wel fijn zijn als er van te voren gebeld wordt.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Probleem goed en vakkundig opgelost.

Schuifhek doet het weer prima!

Over Techniek Nederland