Nieuwe Intergasketel perfect geïnstalleerd

Betreffende ketel werd vervangen omdat de oude een lekke warmtewisselaar had. Binnen twee uur was de klus geklaard. Prima werk. De gateway voor de thermostaat werd in de electrakast geplaatst door de assistent. Niet naar behoren, dat heb ik de volgende dag zelf over gedaan. Ook vond ik het verontrustend dat de assistent steeds moest kuchen.

deskundig, netjes, vertrouwenwekkend

Wij hebben 2 woonlocaties. Voor beide had ik een servicebeurt voor de ketel en onderhoudscontract afgesproken. In beide gevallen kwam er een keurige monteur in het aangegeven tijdsblok. In één geval moest er een pakking van de (oude) ketel vervangen worden. Dat kostte €50 extra, maar dat was van tevoren al meegedeeld. Wij zijn zeer tevreden

Geweldig... eerlijk en geruststellend

Joran kwam vanmorgen bij ons voor het eerst. Hij is super vriendelijk ,eerlijk, duidelijk en behulpzaam ... Geeft gelijk goed advies over ons koolmonoxidemelder waar ik hem beter kon plaatsen omdat hij nu verkeerd hing. Hij heeft van een tikkende tijdbom weer een veilig werkend apparaat gemaakt. Ik raad dit bedrijf zeker aan. Zeer fijne en goede ervaring.

Uitstekend service

Prima geholpen en alles werd netjes gemonteerd en de monteur was ook vriendelijk en hij legde alles goed uit

CV-ketel en Honeywell HomeEvo geïnstalleerd - vakmannen👍

Goed advies nieuwe CV-ketel, vlot ingepland en vakkundig geplaatst. Tip gekregen de vulkraan naast de ketel te monteren ipv via slang naar de kraan van de wasmachine en tip om meteen een automatische ontluchter op de ketel te plaatsen en een vuilfilter. Allen zijn meteen uitgevoerd. Ook een handdoek radiator laten vervangen en ook die is netjes gemonteerd. Om alle (7) kamers apart de temperatuur te kunnen regelen is een Honeywell HomeEvo systeem geinstalleerd waarbij de vloerverwarming ook is meegenomen, dit werkt perfect. Aanvullend gevraagd of er een waterkraan aan de buitengevel aangelegd kan en binnen 1 week was deze geleverd en aangesloten op de waterleiding compleet met vorst kraantje. De monteurs hebben bovendien duidelijke uitleg gegeven hoe alles werkt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

2 goeie gasten met verstand van zaken...

We voorzagen wat problemen met de afvoer van onze nieuwe HR ketel. Dit bleek niet nodig te zijn. Na vooraf e.e.a goed te hebben doorgesproken was het in een uurtje gepiept. Nieuwe ketel opgehangen en klaar. Complimenten voor de vakkundigheid van deze mannen.

Vakkundige installatie

Onze 16 jaar oude Vailliant CV ketel hebben wij drie maanden geleden laten vervangen voor een nieuwe Intergas Kombi Kompakt HRE A 36/30. De mannen kwamen op de afgesproken tijd en hebben de klus professioneel, snel en goed uitgevoerd. Over de CV ketel zijn wij wat minder tevreden. We hebben het idee dat hij minder kamerwarmte geeft dan de oude ketel. Duurt lang voordat het water warm is. Zeker als er ook, naast het gebruik van de kraan beneden, gedoucht wordt, dan valt de druk gedeeltelijk weg. Verder valt het op dat ons gasverbruik is gestegen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelwerkende en vriendelijke deskundige mensen

Binnen paar uur was luchtverwarming en cv ketel gedemonteerd en afgevoerd en nieuwe installaties geplaatst. Heel vriendelijke mensen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vandaag zijn door een medewerker de ventilatiekanalen schoon gemaakt en het apparaat vervangen voor een nieuwe. Super aardige medewerker, die mij ook nog attendeerde op iets anders dan waar hij voor kwam, waardoor ik heb kunnen voorkomen dat mijn expansievat het van het weekend zou hebben vergeven, heel attent! Heel erg tevreden en zeker een aanrader!

Efficiënt en effectief

1 dag voor kerst heeft Ambacht Klimaat Service onze 20j oude CV ketel vervangen voor een mooie nieuwe Intergas. Jeffrey en zijn collega kwamen perfect op de afgesproken tijd en hebben de klus professioneel en goed geklaard. De rookgassen worden nu nog veiliger en netter afgevoerd via de concentrische rookgas afvoer, dus 1 nette witte buis boven het toestel ipv 2. Nu maar hopen dat deze CV ketel ook minimaal zo lang mee gaat als de vorige.

Klantgericht

Snelle reactie, eerlijk advies, vakkundig nieuwe cv geïnstalleerd

Uitstekende service

Via telefoon prima hulp. Indien nodig, belt monteur. Werken heel netjes.

• Nazorg en Garantie

Plaatsing nieuwe ketel door vakkundig personeel

In oktober nieuwe ketel geplaats, vakkundig personeel, heel aardig en beleefd. Alles werd goed uitgelegd en alles netjes opgeruimd. Hopenlijk hebben wij er veel plezier van en ook van de service!

• Nazorg en Garantie

Fijn deskundig en klantvriendelijk bedrijf

Net een nieuwe ketel laten plaatsen. Heel fijn geholpen. Monteurs zeer bekwaam en klantvriendelijk!! Dit bedrijf geeft een fijn gevoel.....kortom een aanrader!!!!

• Nazorg en Garantie

Thx voor de zeer snelle en goede service!

Ketel geeft aan print defect, wat nu? Mailen naar Ambacht Klimaatservice, samen afspraak gemaakt en alles doorgesproken voor over 9 dagen. Volgende dag bij thuiskomst weer de ketel uit en koud in huis. Die avond gelijk gemaild naar Ambacht Klimaatservice en de volgende morgen vroeg werd ik gebeld. Uw cv gaat het niet houden tot volgende week, komt het gelegen als we het morgen voor u kunnen regelen? Graag en de volgende morgen kwamen Jeffrey en Jeroen de cv al vervangen. Super service als je actief meedenkt met de klant en dan twee goede monteurs die de klus netjes en snel komen maken. Vriendelijk, netjes en ook alle tijd nemen voor uitleg enz. Deze mannen kan je zeker laten komen voor je cv, goede en snelle service. Bedankt!!!

• Nazorg en Garantie

Als nieuwe klant zeer positieve ervaring met AMBACHT Klimaat Service!

Joran is een zeer voorkomende en beleefde vakman en geeft belangrijke gebruiker tips. Ook prettig in de communicatie. Volgend jaar willen wij Joran terug zien voor het reguliere onderhoud. Een medewerker om te koesteren! Met vriendelijke groet, Rinze & Joke Braaksma Marshalllaan 41 3446 HR Woerden

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima en vooral zeer snelle service

Ketel vervangen binnen twee dagen.

Erg goed

Snel en professioneel. We zijn erg blij met onze nieuwe ketel

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Heel tevreden!!over de monteur 8.

Door de prijsverhoging van de concurrent,ben ik van service firma veranderd.de monteur kwam voor het jaarlijks onderhoudsbeurt,en constateerde dat een pakking vervangen moest worden ,maar deze moest besteld worden . En de monteur deed ook geen onderhoud omdat het dan dubbel werk zou zijn .wel vulde hij de waterstand bij ,die stond laag zodat we wel konden stoken . Op de nieuwe afspraak kwam de zelefde monteur ,die heel netjes werkte en uitlegde wat deze pakking kan veroorzaken,prima advies. Deze was nog nooit vervangen ook moest er een andere nieuwe pakking aangebracht worden . Kortom ik ben heel tevreden over de monteur nr 8. En kan gerust weer een jaar lang stoken Een aanrader !!! Eddy Spoor.

• Nazorg en Garantie

de uitleg bij het begin was perfect en de werkzaamheden ook netjes uitgevoerd geen rommel of wat dan ook. wat ons betreft was het top.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Service zoals het eigenlijk hoort

Klantvriendelijke telefoonbediening... Nette monteurs die staan voor hun werk en ook nog goed advies over de installatie geven..... Kortom ben zeer tevreden met AKS

Goed werk geleverd

Nette monteurs alles opgeruimd ,klasse en natuurlijk een goed werkende cv.

• Nazorg en Garantie

Goede offerte en goed telefonische bereikbaarheid

Vriendelijke monteurs, die snel werken. Voor we het wisten hing onze nieuwe cv

• Nazorg en Garantie

Verstaan hun vak, doen wat ze beloven

Meerdere offertes gekregen van verschillende partijen. Meerdere keren vragen gesteld over Cv installaties. Elke keer netjes antwoord. Hoefte niet een opdrachtbevestiging getekend te mailen of faxen. Gewoon "we komen donderdsg na 1300" was genoeg. Scherpe prijs en levering binnen 4 dagen. Nette monteurs. Prima bedrijf, doen wat ze beloven.

Goede prijs/ kwaliteit

Offerte gevraagd, opdracht gegeven en snel uitgevoerd.

Over Techniek Nederland