Fijn bedrijf!

Ik ben net in Dordrecht komen wonen. Het bedrijf stond al op de ketel, toen ik problemen had met de verwarming. Klantvriendelijk en zeer aardige en kundige monteurs.

Onbeleefd en onprofessioneel

Hij arriveert en bezet twee parkeerplaatsen op mijn terrein, waardoor ik niet kan parkeren, aangezien ik kort na zijn aankomst arriveerde. Iemand anders was in huis als hij aangekomen is. Toen hij de ventilatiekanalen aan het schoonmaken was, vertelde hij me dat hij de ventilatiekanalen in de keuken niet kon schoonmaken omdat deze vies waren van vet. Ik kan dat begrijpen. Daarna begon hij me met een heel slechte instelling te vertellen wat ik moest koken en hoe ik het moest koken. Wat er ontbrak, ze komen naar huis om je te beledigen.

Betrokken en betrouwbaar

Nu al enige jaren vaste klant bij Ambacht Klimaatservice. Initieel bij betrekken van een woning voor het vervangen van de mechanische ventilatie maar direct ook onderhoud aan CV. Hierbij meteen de waarschuwing gehad dat de CV op termijn vervangen moet worden door leeftijd en dat hij jaren niet was onderhouden. Een jaar geleden storing gehad waarbij veel vervangen is, dit werd heel netjes geprioriteerd omdat we een baby in huis hadden; ze laten je letterlijk niet in de kou staan. Prima bedrijf met kundige medewerkers.

• Nazorg en Garantie

Snel, kundig en aardige monteurs

Onze CV ging stuk en Ambacht Klimaatservice heeft na mijn telefoontje de volgende dag al een nieuwe CV geplaatst. Het was in een paar uur klaar, daarna goede uitleg gehad hoe deze CV werkt ivm bijvullen etc. Het ziet er netjes uit. Hele aardige monteurs, echt een aanrader!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Opgelicht!! Let op, geen zaken mee doen.

Vooraf afgesproken prijs voor een serviceset wordt niet nagekomen. Na veel druk kon er iets van de prijs af, maar nog steeds moest ik meer betalen dan was afgesproken. Het was slikken of stikken. Ik had de leidinggevende aan de lijn en hij zou de monteur de nieuwe onderdelen er weer uit laten halen als ik niet wilde betalen wat zij verzonnen hadden. Belachelijk! Nooit zaken mee doen, je wordt opgelicht en onder druk gezet om te betalen.

• Nazorg en Garantie

Goede service en aardige monteur

Monteur gaf uitleg over onderhoud en was erg kundig. Goede service, ook aan de telefoon zijn de mensen er aardig. Aanrader

Vakwerk

Gedegen onderhoud, monteurs vakkundig netjes en beleefd. En….heel redelijk tarief. Een aanrader!

Viel steil achterover..

1x keer totaal geen problemen contract voor 4 jaar tegenover afgesproken prijs vast. Bij binnenkomst viel de monteur op dat t erg warm was in mijn woning...daarom heb ik Ambachtsklimaatservices ingeschakeld, want die zijn gespecialiseerd in alle binnenklimaten. Alleen de monteur niet, hij zei dat hij niets daaraan kon doen. En dan vervolgens zijn vorige collega in bijzijn client een beetje wegzetten. Getuigt niet van enig professionals.. Vervolgens neem je contact op met Ambachtsklimaatservices en werd mij op een gehele onaardige manier plus dreigende toon aangeslagen, misschien was t verkeerde moment.... nee zo ga je niet met mensen om. Of ik dit bedrijf aanbeveelt....dat moet ieder voor zich weten...maar dit is mijn ervaring.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Wij vinden het vervelend dat u het zo ervaren heeft. U heeft bij ons een onderhoud abonnement voor de ventilatie, deze stijgen mee met prijs verhogingen die soms noodzakelijk zijn. Dat het bij u erg warm is in de woning kan in principe alleen op gelost worden door een airco. In het gesprek met onze binnendienst is het u uitgelegd hoe het onderhoud abonnement werkt, u kreeg alleen niet te horen wat u wilden horen.

TOP !!

Vakbekwame en klantvriendelijke monteurs (Jeffry en Jeroen)

• Nazorg en Garantie

Prima klantenservice bij plaatsing nieuwe CV

Twee zeer aardige en deskundige monteurs hebben in een paar uurtjes een nieuwe cv gemonteerd. Ziet er perfect uit en de cv kan hopelijk nog vele jaren mee. Een aanbeveling om via Ambacht klimaatservice een nieuwe cv aan te schaffen.

In 1 woord super.

In de ochtend probleem.met mijn vloerverwarming. Binnen afzienbare tijd stonden ze voor mijn deur. Meteen onderhoud aan cv en ventilatie. En Vwb het vakmanschap dikke pluim. Heel erg tevreden en als bedrijf zeker een aanrader. VAKMANSCHAP optima forma. Top. Bedankt mannen van AKS-cv.nl

• Nazorg en Garantie

Snelle en nauwkeurige montage van de airco

Aardige monteurs. Airco geplaatst conform afspraak en offerte. Goede uitleg over gebruik van de airco. Ook het onderhoud van de CV en de ventilatie box wordt door Ambacht klimaatservice uitgevoerd, hier zijn wij ook zeer tevreden over.

• Nazorg en Garantie

Vakkundig, keurige montage, vriendelijke monteurs.

Snelle plaatsing en keurig geinstalleerd. Na de montage van de airco werd alles keurig opgeruimd. Wij zijn zeer tevreden.

• Nazorg en Garantie

Aardige nette monteurs. Hebben mijn ketel vervangen en ik ben zeer tevreden

Goede ervaring

Onze nieuwe CV ketel is netjes gemonteerd en dat in 2 uur tijd. EĂ©n opbouwende opmerking; Het snelle werken is op zich begrijpelijk, alleen de uitleg over de werking en installatie van de app voor bediening ging ons / mij iets te snel om het onder de knie te krijgen.

• Nazorg en Garantie

Zeer goede en nette service voor een redelijke prijs

Heb de ketel en radiator laten vervangen, ook het ventilatiesysteem laten reinigen door Jeffrey en Jeroen. De mannen hebben zeer netjes en vakkundig gewerkt, hele goede service voor een redelijke prijs en duidelijke uitleg gekregen. Ook de onderhoudsabbonementen zijn heel netjes qua prijs!

• Nazorg en Garantie

Zeer tevreden over klantvriendelijke benadering

Zeer vakkundige, plezierige en correcte monteur. Een visitekaartje voor dit bedrijf. Keurig geholpen en alles netjes opgeruimd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Kundig en bijzonder aardig personeel

ja

Zeer vriendelijk/beleefd

Elk van hun medewerkers was zeer vriendelijk. Ze kwamen binnen het aangegeven tijdslot en ruimden goed op na hun werkzaamheden. Ook het technische aspect (installatie van een nieuwe afzuig) verliep goed. Geen klachten.

• Nazorg en Garantie

CV ketel laten vervangen kundige en aardige monteurs.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed werk en zeer net gewerkt

Mijn ventilatiebox was kapot. Na wat offertes te hebben opgevraagd kwam ik bij Ambacht Klimaatservice terecht. Mooie aanbieding en binnen een week stond Jeroen voor de deur met een enorme stofzuiger om ook de kanalen te reinigen. Box vervangen, uitleg gehad en alles schoon achter gelaten. Helemaal top!!!!!

top service !

Prima ervaring met het plaatsen van de airco, goede service en super vriendelijke monteurs. Een aanrader !

Toppie

Ondanks het feit dat de unit ivm garantie van Haier, niet boven het schuine pannendak van de garage geplaatst kon worden, volgens monteur mag Haier daar geen garantiewerk uitvoeren en de unit nu naast de schuifpui staat ben ik wel uiterst tevreden over de manier waarop de installatie uitgevoerd werd. Keurig gewerkt en twee leuke gasten.... Hartelijk dankjulliewel....

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Vrijdag 16 juli airco geinstalleerd, monteurs zijn zeer vriendelijk en vakkundig aan de slag gegaan. Ik had een paar wensen en die werden door de monteurs keurig netjes uitgevoerd. Nadat alles hing een uitgebreide uitleg over de werking etc. Ik kan niet anders zeggen, ben je van plan om een airco te laten plaatsen bel de mannen en alles word tot in de puntjes geregeld.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vandaag 29 juli 2021 airco bij ons geplaatst, monteurs waren voor tijd afspraak op locatie, super vriendelijke monteurs ( Jeffrey en Jeroen ) Goede uitleg waar airco het best geplaatst kon worden en goten zo opgehangen dat ze niet te zien zijn. Werken super netjes alles met stofzuiger schoongemaakt. Kan dit bedrijf van harte aanbevelen. Over nazorg en garantie maken wij ons geen zorgen, als dit net zo gaat als plaatsing dan maken wij ons geen zorgen.

Over Techniek Nederland