prima afhandeling

3 dagen na offerte reeds combiketel geinstalleerd. Keurig netjes uitgevoerd op een correcte wijze.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer vriendelijke service monteur. Heeft zijn tijd genomen voor mijn cv ketel. Had nog enkele vragen en die zijn naar alle tevredenheid beantwoord

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima service en vriendelijk personeel

Op de afgesproken tijd stond de servicemonteur voor de deur. Vriendelijke jonge heer die zijn werk naar mijn menig goed deed en uiterst vriendelijk overkwam. Heb al eens getwijfeld om over te stappen m.b.t. de jaarlijkse abonnementskosten maar met zulk personeel ben ik voorlopig weer verkocht aan AKS. Proficiat

Snel en secuur

Men kon al snel komen na mijn telefoontje, erg fijn omdat ik daardoor met een gerust hart op vakantie kon!

Vriendelijk en vakbekwaam personeel

Prima bedrijf. Lekkage aan cv leiding snel en goed verholpen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Afspraken worden correct nagekomen.

Prima bedrijf, vriendelijk aan de telefoon en alle afspraken zijn correct nagekomen. Kundige en vriendelijke monteurs en alles keurig achtergelaten.

Vriendelijk en vakbekwaam personeel

Snelle levering van een nieuwe c.v. ketel voor een prettige prijs.Voor ons een openbaring dat er nog uitstekende vakmensen zijn.

goede service en vriendelijk

goede service en vriendelijk

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Nieuwe cv, duidelijke afspraken en alles netjes nagekomen.

Goed bedrijf, doet wat het belooft. Nette en duidelijke afspraken. Voor een goede prijs

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Ik werd netjes gebeld voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt. maandag onderhoud cv ketel gehad . De pakking moest volgens voorschrift fabrikant vervangen worden en dat is ook netjes gebeurt. Alles netjes schoongemaakt en uitgezogen binnenin. Prima werk.

Over Techniek Nederland

Over Ambacht Klimaatservice B.V.