Klus geklaard maar te hoge rekening

Het vastzetten van een paar zonnepanelen is prima uitgevoerd maar ik heb er spijt van dat ik niet eerst een offerte heb aangevraagd gezien de hoogte en de bizarre specificatie van de rekening die ik heb ontvangen.

Mooi bedrijf, korte lijntjes! Totaal E-Installateur, ontzorgen van A tot Z

• Nazorg en Garantie

Super goed advies en uitvoering

Na stormschade een paneel teruggeplaatst. Daarnaast ongevraagd super goed advies gehad en mogelijkheden toegelicht. Zeer tevreden en zeker een aanrader dit bedrijf te benaderen!

• Nazorg en Garantie

Akerdome geeft kundig advies en werkt zeer zorgvuldig en netjes

Akerdome heeft onder meer mijn KNX installatie aangelegd en zonnepanelen geplaatst. Akerdome blinkt uit in haar kundige advies, het zorgvuldig en netjes uitvoeren van de werkzaamheden en het nakomen van afspraken.

• Nazorg en Garantie

Vakbekwaam, klantvriendelijk en betrouwbaar!

Akerdome BV heeft en werkzaamheden uitgevoerd als onderaannemer voor de bouw van onze woning en in onze opdracht voor diverse extra werkzaamheden tijdens de bouw en nadat de woning al was afgerond. Akerdome BV is een betrouwbaar bedrijf met fijn personeel, een bedrijf welk afspraken nakomt, klantvriendelijk en klantgericht is, vakbekwaam is en ondubbelzinnig reële prijsopgaven verstrekt. En dat terwijl ook zij het ontzettend druk hebben net als de gehele branche. Een zeer degelijk bedrijf waarvan ik het vertrouwen heb dat zij deze lijn onverminderd zullen doorzetten.

Kundige en betrouwbare partner

Akerdome heeft de elektrische installatie van onze nieuwbouw woning gerealiseerd. We zijn voorafgaand goed geïnformeerd over de mogelijkheden. Tijdens de bouw waren de medewerkers professioneel beleefd en flexibel. Wij kunnen u deze partij van harte aanbevelen.

• Nazorg en Garantie

Zeer professionele en klantgerichte installateur

Akerdome heeft de installaties in ons gehele huis verzorgd. Van al onze aannemers ging Akerdome absoluut het meest klantgericht te werk en pakken ze al het werk zeer vakkundig op. Ook kon Akerdome goed adviseren/implementeren bij technisch complexere vraagstukken (PV, aardwarmtepomp, thuisladen). Korte lijnen en perfect werk. Heel erg bedankt!

TOP service!

Akerdome heeft de electrische installatie van ons nieuwbouwhuis gerealiseerd. Ik ben zeer tevreden over de planning en uitvoering van de werkzaamheden de klantvriendelijkheid en de service daarna. Ik raad dit bedrijf dan ook van harte aan.

Goede ervaringen

Vakkundige mensen. Gebreken bij installatie worden spoedig hersteld. Alerte aansturing vanuit de planning op het kantoor.

Top bedrijf!

Danny heeft alles goed geadviseerd. Hij is een man van zijn woord. Zeker aan te bevelen. Ga zo door Danny!

• Nazorg en Garantie

Goed bedrijf die zich aan de afspraken houdt.

Tijdens de persoonlijke gesprekken goede adviezen en informatie gekregen. Dat zorgt ervoor dat je tijdens de bouw niet voor verassingen komt te staan. Alle werkzaamheden zijn volgens afspraak uitgevoerd. Daarnaast werken ze zeer netjes, vooral tijdens de afbouw was dat goed te merken tov andere bedrijven die bezig waren.

• Nazorg en Garantie

Flexibel, makkelijk communicerend en top werk geleverd!

Flexibel, makkelijk communicerend en top werk geleverd!

Communicatie is perfect.

Korte lijnen met Danny. Alles werd snel en goed afgehandeld. Flexibel tijdens de uitvoering. Goed werk geleverd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed bereikbaar en denken altijd met je mee

Voor onze nieuwbouwwoning zijn we via de aannemer in contact gekomen met Akerdome voor het elektraplan van de woning. Akerdome heeft ons daarin zeer goed geadviseerd. Ook tijdens en na de installatie zelf in de woning bleef onze contactpersoon Danny betrokken en goed bereikbaar. Ze stellen zich flexibel op, bijvoorbeeld wanneer kleine wijzigingen in het elektraplan gemaakt moesten worden tijdens de bouw van de woning. In alle stress die het bouwen van een huis met zich meebrengt, was het fijn met een betrouwbare partij als Akerdome te werken.

super klant vriendelijk

Super klant vriendelijk

• Nazorg en Garantie

Een mooi bedrijf om mee samen te werken

Onze contact persoon Danny van Eijk geeft goede adviezen is begripvol en goed in het communiceren.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed met Danny en Johan samen te werken! Kunnen goed schakelen en gaan letterlijk door het vuur voor de klant! Tip voor Selekthuis ... laat de klant direct bij hun langs gaan scheelt een hoop stress ... alleen had ik de factuur niet gekregen .. maar wel een aanmaning ... vandaar geen 10 Ga zo door met een geupdate factuur system

Fantastisch!!

Goede voorbereiding zorgt er voor dat alles perfect is gemonteerd en zeer goed en vriendelijk personeel.

Over Akerdome B.V.

Elektrotechnisch onderhouds- en installatiebedrijf Akerdome B.V. is een jong, groeiend en dynamisch installatiebedrijf. Akerdome B.V. levert het totaalpakket als het gaat om technische installaties, zowel voor de particulier als voor de zakelijke markt. Het totaalpakket van onze diensten bestaat onder meer uit woninginstallaties, service & onderhoud, utiliteit, inspecties, automatisering en meet- en regeltechniek.

Over Techniek Nederland