Goed werk geleverd

Ruiz en Timo waren behulpzaam en vriendelijk. Ze hebben alles naar tevredenheid uitgevoerd en alles schoon opgeleverd. Tom, die de WiFi-module heeft geïnstalleerd, heeft eveneens goed werk geleverd. Beoordeling van kwaliteit en nazorg moet de komende tijd nog blijken maar daar hebben we vertrouwen in.

Vakwerk!

Bijzonder goede monteurs, Maurice en Tom, zeer kundig, vriendelijk en niets is teveel. Duidelijke uitleg over de airco en net zoals bij de installatie van de airco’s op de slaapkamers is ook nu Tom de grote deskundige op het gebied van de WiFi. Ook goede ervaring bij verkoop door Ceriel, ook hij hield zich aan alle afspraken, gaf gevraagde informatie zeer snel en binnen twee weken na offerte is de airco geplaatst.

Langdurige goede vakmanschap

Tientallen jaren is fa. Ploem ons steeds vakkundig bejegent. Heeft ons steeds geholpen ook al waren de situaties zelfs problematisch. Uiteindelijk werd er zo zorgvuldig gewerkt tot euvels verholpen was.

• Nazorg en Garantie

Gisteren hebben tom en maurice een airco gemonteerd alles ging prima . Zeer tevreden over geleverd werk . Kan ik zeker aanbevelen .

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelle, accurate en vriendelijke behandeling.

Zeer tevreden met de installatie. Werkt prima als verwarming. De koeling heb ik vanwege ziekenhuisopname nog niet meegemaakt.

Gewoon TOP !!

Vandaag hebben Tom en Maurice ,bij ons 3 airco's goed en vakkundig geinstalleerd. Deze kerels verdienen een compliment ,voor hun werk ,vriendelijkheid en goede uitleg. De firma Ploem ,mag trots zijn op deze monteurs. Ray en Diana Kisters uit Brunssum .

airco perfect gemaakt

in onze woonkamer verwarmen nu met de airco van ploem, werkt perfect en we merken het direct in het gasverbruik.

super werk afgeleverd!!

Tom en Raurice zijn vanmorgen bij mij begonnen met het installeren van 2 airco's. Wat een kanjers zijn deze mensen. Ik deel niet vlug complimentjes uit, maar deze gasten hebben het verdiend. Zij hebben niet alleen goed werk afgeleverd. Goede uitleg gegeven over de werking van de airco's maar aan het eind van de dag ook alles super netjes achtergelaten. Tom en Raurice, nogmaals BEDANKT!

Netjes gewerkt

Oude agpo ketel werkt niet meer goed. Ploem had snel een nieuwe opgehangen met een thermostaat die je per app kunt bedienen. Dat is wel makkelijk

Fijn bedrijf

Voor ons kantoor zochten wij een airco om te verwarmen en te koelen. Via Ploem een Daikin airco kunnen huren. Ideaal voor de verwarming van mijn kantoor.

top gewerkt

Cv-ketel laten vervangen, ging allemaal top

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Bij onze badkamer verbouwing vorige week , zijn we goed geholpen door zeer vriendelijk en bekwaam personeel . Waarbij mee gedacht werd over mogelijkheden en we met goede raad en daad geholpen zijn.

• Nazorg en Garantie

Gisteren airco laten plaatsen door de firma Ploem. Complimenten. Buiten de vakinhoudelijkheid en montage en nazorg zeer klantvriendelijk door de installateurs behandeld. Dat geef je een vertrouwd en goed gevoel. Nogmaals onze dank en complimenten aan de mannen Sandy en Paul Prevos Doenrade

waardeloos

afspraak gemaakt voor een offerte en deze firma doet nog geen moeite om de gemaakte afspraak na te komen. jammer

• Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.

Goed verlopen

Oude agpo ketel laten vervangen in ons nieuwe huis. Snel geholpen door een oudere man.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

We hebben een airco laten plaatsen. Monteurs zijn netjes en vriendelijk. Mooi en netjes werk afgeleverd. Ook alles netjes opgeruimd.

Uitstekende en vakkundige installatie

Na offertes van enkele installateurs in de omgeving van Maastricht met soms onbegrijpelijke voorwaarden, toch maar ’wat-verder-van-huis’ gaan zoeken. Zo kwam ik terecht op de website van A. Ploem & Zn. Woensdagmiddag e-mail gestuurd met 7 foto’s en korte omschrijving van het werk. Donderdagmorgen al een overallofferte voor koop of huur van met merk, type en prijs genoemde cv ketel. Ook het installatiebedrag was vermeld en daar schrok ik wel van. Bij het terugsturen van de ondertekende offerte vroeg ik om de installatie vervroegd in te plannen omdat de woning maar beperkt verwarmd kon worden. Een uur later werd ik gebeld dat maandag rond de middag de ketel geïnstalleerd werd en kreeg dit bevestigd per e-mail. ’s-Maandags, na een korte ’probleem-oplossende’ beoordeling van de werkplek, werd gestart met de installatie. 4 uren later was de zaak ’gepiept’ inclusief beknopte uitleg van de werking van het toestel en hoe te handelen bij eventuele storingsmeldingen. Ook is een gedetailleerde Nederlandstalige handleiding van de ketel overgelegd. Kortom: Uitstekende en vakkundige installatie anderhalve maand geleden. Piet Zegers Maastricht

Alweer super

2 jaar geleden heb ik huur CV toestel laten installeren. Tijdens onderhoudsbeurt heeft mij de monteur erop gewezen dat zij ook airco’s verhuren en verkopen. Na een vrijblijvend advies gesprek, heb ik gekozen voor een koopairco. Deze is vandaag geïnstalleerd, pluim voor nette monteurs.

Goed adequate service

Goed geadviseerd, Periodiek onderhoud gaat van zelf. Bij storing binnen een half uur op de mat.

Vandaag de airco geinstalleerd

Zeer netjes werkende monteurs en oplettend . Hebben uitstekend werk geleverd. Uitermate tevreden over . Heren mijn dank .

Nette airco’s gemaakt

Vandaag 2 design airco’s gemaakt door Ploem. Monteurs hebben netjes gewerkt. Ik ben erg tevreden over alles. Airco ziet er heel mooi uit

Uitstekende installatie

Na offertes van enkele installateurs in de omgeving met soms onbegrijpelijke voorwaarden, toch maar ’wat-verder-van-huis’ gaan zoeken. Zo kwam ik terecht op de website van A. Ploem & Zn. Woensdagmiddag e-mail gestuurd met 7 foto’s en korte omschrijving van het werk. Donderdagmorgen al een overallofferte voor koop of huur van met merk, type en prijs genoemde cv ketel. Ook het installatiebedrag was vermeld en daar schrok ik wel even van. Bij het terugsturen van de ondertekende offerte vroeg ik om de installatie vervroegd in te plannen omdat de woning maar beperkt verwarmd kon worden. Een uur later werd ik gebeld dat maandag rond de middag de ketel geïnstalleerd werd en kreeg dit bevestigd per e-mail. ’s-Maandags, na een korte ’probleem-oplossende’ beoordeling van de werkplek, werd gestart met de installatie. 4 uren later was de zaak ’gepiept’ inclusief beknopte uitleg van de werking van het toestel en hoe te handelen bij eventuele storingsmeldingen. Ook is een gedetailleerde Nederlandstalige handleiding van de ketel overgelegd. Één belangrijk minpunt: Er wordt, los van het garantiebewijs voor de ketel, geen garantie gegeven op de installatie, terwijl andere aanbieders hier 2 jaren voor geven. Piet Zegers Maastricht

• Nazorg en Garantie

Natte vingerwerktarief, onkunde en foute inschatting

Allereerst verkopen ze liever Remeha dan Vaillant, terwijl ze als officiële Vaillant dealer op de site staan. Degene, iets oudere meneer, die de situatie kwam bekijken en tevens de offerte zou maken gaf aan, dat de warmtewisselaar stuk (de ketel lekte) was en geen noodoplossing tot aan nieuwe CV ketel voorhanden was. Verder moest alles vervangen worden (ook het relatief jong expansievat) daar we nu i.p.v. een VR ketel (inmiddels 23,5 jaar oud) een HR ketel geplaatst krijgen, dus beter echt alles vervangen vertelde hij en dat is altijd tussen de 2600,00 euro en 2800,00 euro. Prijs ketel is 1136,00 euro inclusief. Rest waren dus de leidingen etc. etc. plus het bijkomend groot probleem, dat ze het dak op moeten vanwege de nieuwe afvoerpijpen voor de HR ketel en er inmiddels zonnepanelen op liggen. M.a.w. of een hoogwerker inschakelen voor circa 250 euro of de 2 zonnepanelen er tijdelijk af laten halen door de firma, welke deze erop gelegd heeft. Intussen waren het sowieso al de 2800,00 euro wat het ging kosten, exclusief dak natuurlijk. Hoe groot onze verbazing toen dit alles niet nodig bleek dankzij de kunde van een andere Vaillantdealer uit Landgraaf. Ten eerste was het niet de warmtewisselaar die stuk was, maar een lekkage in de ketel zelf, welke hij tijdelijk verholpen heeft (gelukkig maar, gezien de koude dagen in het vooruitzicht tot aan de nieuwe ketel) en ten tweede hoeft niemand het dak op, daar hijzelf destijds (hoe bizar is dit, toeval bestaat niet) onze huidige ketel geplaatst heeft, voordat hij later op zichzelf begon, en de afvoer naar buiten toe ook voor HR ketels geschikt is. Dus alles kan van binnenuit in orde gemaakt worden en betalen we nu 2200,00 euro inclusief alles. Helemaal top.

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Prima verlopen

Onze oude ketel werkte niet meer. Bij de buren had Ploum ook een nieuwe ketel geplaatst. Omdat dat prima verlopen was, belde ik met Ploum. Dezelfde kwam nog een monteur, die belde met zijn baas en de dag erna hebben ze de ketel vervangen met spoed. Zeer tevreden. We kregen een thermostaat erbij die mijn man nu ook met wifi kan bedienen.

Zeer slechte ervaring!

Installatiewerk en nieuwe cv ketel, bij installatiewerk nodige klachten en bij cv ketel luisterde degene die het werk opnam niet dat de fabrikant zelf aangeeft dat waterzijdig inregelen het comfort verbeterd zie site remeha! Was onzin...let wel na maart 2020 een nieuwe cv ketel wordt waterzijdig inregelen zelfs door overheid verplicht!!! Niet op gewezen door installatiebedrijf. Na installatie harde klappen in ketel service monteur vond het niet remeha service aan huis... gasdruk niet goed! En rookgas niet juist gemonteerd volgens voorschriften en advies omdat, installatie niet warm wordt ondanks nieuwe cv ketel het waterzijdig inregelen! Discussie over het rookgas dat vol water stond! Met installateur hebben ze vernieuwd.. toen offerte van waterzijdig inregelen en de eclipse radiatorafsluiter ik zou compensatie krijgen voor alle ongemak... dus niet zelf de factuur afgerond!! Toen eclipse radiatorafsluiter en waterzijdig inregelen... na montage gooit monteur deur dicht en vertrekt wat blijkt ketel geeft blokkeer storing raakt warmte niet kwijt.. gebeld met installateur service monteur komt wil alleen zijn om het te bekijken klooit aan pomp instelling en kan niets doen? Installatietechniek moet terug komen en zet alle instellingen van de eclipse kranen op 15!! Dag waterzijdig inregelen! Zelf remeha gebeld voor service dat kan niet moet installateur doen dinsdagavond per mail om hulp van remeha gevraagd en aangegeven dat er een ouder iemand in koud huis zit.. zouden ze regelen wat blijkt ze hebben gewacht tot vrijdag ochtend en toen pas remeha bericht!? Remeha wist van de situatie en hun monteur komt en regelt wat radiatoren in zodat, het wat warm wordt in huis en regelt dat installateur zijn werk komt herzien... * de dag dat ik aangeef dat het niet in orde is ontvang ik wel de rekening om het rest bedrag te betalen?? Omdat ik pas betaal als alles in orde is lijkt me redelijk en wettelijk genoeg komt de directeur in actief en wil gesprek wat uiteindelijk niets oplev

Over Techniek Nederland