Er wordt een te hoge rekening voorgelegd

Vorig jaar twijfeles en discussie gehad over werkzaamheden ( tijdsinvestering) t.b.v. onderhoud ketel. Daarom dit jaar exact bijgehouden. Na uitvoering ontvangen we een rekening waarbij 1,5 keer de arbeidstijd wordt berekend dan de werkelijke arbeidstijd. Dit gemeld waarbij ons verhaal in twijfel wordt getrokken. Men zou e.e.a. alsnog nakijken. Er wordt eerst bevestigd dat wij zgn liegen want hun rittenstaat liegt niet. Na verdere discussie wordt een dag later ineens gemeld dat men een vergissing gemaakt heeft. Dit kan niet. Onbetrouwbaar en onbeschoft hoe het dan afgehandeld wordt.

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid