Door een fout in de kraan hele weekend lekkage. Gebeld en kreeg de indruk dat er iemand zou komen in het weekend maar nee en onderweg ook nog SCHOFTERIG te woord gestaan en zelfs de telefoon erop gegooid. Het is opgelost en de monteur was een aardige vent maar van de firma Barendse geen excuses. Net de rekening betaald maar de volgende keer komt er iemand anders.
Dik tevreden
prettige mensen en vakkundig werk
Monteur / loodgieter Henk verscheen (2x) op de afgesproken tijd. Duidelijk een vakman, wist precies hoe een en ander aan te pakken. ook nog wat nuttige tips & adviezen van Henk gekregen. Kortom, ik ben en blijf een tevreden klant.
Snel geholpen na constatering dat een nokvorst was losgeraakt. Eerst een nood reparatie ter voorkoming van lekken, en vrij snel later definitief, met nieuwe nokvorst. Prima ervaring met goede vaklieden
Hartelijk dank voor de snelle en accurate service.
Toilet renovatie prima verlopen. Goed geholpen door Ed en Michael. Erg tevreden, ziet er netjes uit. Nu op naar de badkamer!
Henk is bij mij geweest om te kijken naar een paar issues die ik had. Hij nam ze tijd, legde goed uit wat mijn opties waren, en was ontzettend vriendelijk en eerlijk. Ik ben heel blij met de werk die hij heeft geleverd! Dank!
Snelle service en vakkundige plaatsing door Henk. De glimlach was gratis!
Op de stoep stond Henk van Barendse. Zeer beleefd, prettig in de ingang, professioneel en kundig. Hij heeft het probleem zeer snel verholpen. Dank Henk!
Vorig jaar zomer kwamen we erachter dat we een lekkage onder het huis hadden. De waterrekening was bijna 2 x hoger dan normaal. De kruipruimte onder het huis was ontoegankelijk. Onmogelijk om de lekkage daar te repareren! Nadat we de hoop op een buitenkraan hadden opgegeven kwam Henk van de firma Barendse met “de oplossing”. Het is geweldig zoals praktisch denkende Henk over de aanpak van ons probleem meedacht. Dankzij Henk blijft onze tuin besproeid en even mooi als voorgaande jaren.
Balkonreparatie uiteindelijk goed en netjes uitgevoerd. Communicatie over de offerte (inhoud en planning van de werkzaamheden) verliep moeizaam.
Veel sneller dan verwacht werd ik gebeld of men de volgende dag al kon beginnen. Omdat ik op dat moment in het buitenland was moest er een en ander geïmproviseerd worden om de loodgieters toegang te verlenen en te faciliteren. Allemaal gelukt, en de reparatie ziet er picobello uit.
Ze leggen goed uit wat ze gaan doen en leveren vervolgens prima werk af. Met nazorg heb ik nog geen ervaring en met de garantie ook niet, het De nieuwe goot en dak zitten er immers pas net op.
Wij zijn zeer tevreden over de werkzaamheden uitgevoerd door fa. Barendse. Onvoorziene zaken werden door het deskundige personeel snel en goed opgelost. Er werd volgens afspraak gewerkt. De werknemers zijn echte vakmensen en bovendien erg vriendelijk.
We wilden in ons nieuwe huis graag de wasmachine-aansluiting verplaatsen een kamer naast de badkamer. Dit was een ingewikkelde klus waarbij een muur moest worden doorgebroken en in een kleine ruimte onder het bad een extra afvoer en wateraansluiting moest worden gemaakt. Loodgieter Henk is vooraf even komen kijken of het technisch mogelijk was en heeft het daarna snel en vakkundig gemaakt. Net als bij eerder loodgieterswerk zijn we blij dat we ook nu meteen weer Barendse hebben gebeld.
Wat een goede service van het gehele bedrijf, van de afspraak, de montage tot aan de factuur. Keurig. Daarnaast is Henk een aardige, vakbekwame monteur, die goed voorbereid op het werk verscheen. Hij heeft alle punten goed opgelost en meer.
Ik ben supergoed geholpen. Duidelijke offerte, goede prijs en de herstelwerkzaamheden zijn correct en professioneel uitgevoerd.
Een onderhoudscontract afsluiten houdt toch in dat je ontzorgt wordt? Bij Barendse kan je betalen en zelf bellen voor een afspraak. Daar sluit je m.i. Geen contract voor af….
De geachte Firm Brendsen Tot op heden toe ben ik zeer adequaat en voortvarend geholpen door de Firma Barendsen in de verschillende aanvragen voor repartie in Leiden , vandaar dat ik voor deze klus (stormschade prinsen weg 63 wassenaar ,een dakpan reparatie) ook de hulp van de firma Barendse heb gevraagd. Mijn klacht betreft niet de uitvoerders maar wel het plan (1) en de in rekening gebrachte kosten (2) waar ik aller minst gelukkig mee ben. 1. T.a.v de reparatie werd aangegeven dat het plan was dit met PUR schuim te doen. Dit is niet standaard in onze wijk, alle reparatie worden met dakpannen lijm uit gevoerd waarbij nadien het resultaat er netjes uit ziet. In mijn geval werd PUR schuim gebruikt, met de argumentatie het is tijdelijke reparatie. Ik heb aangegeven dat ik niet om een tijdelijke reparatie heb gevraagd. Tevens leidt dit tot een on-ogenlijk lelijke reparatie waarbij de gele PUR schuim aan alle kanten vanonder de pannen expandeert. Ik wilde een permanente reparatie, daar het overige dak in goed conditie is en niet aan vervanging toe is. Vervolgens werd mij echter een offerte aangeboden om het hele dak te vernieuwen iets waar ik ook niet om heb gevraagd. Het lijkt dat het business model van de firma Barendse voorop staat en niet de vraag c.q. hulp aan de klant, dat leidt in mijn ervaring als business manager tot desastreuse resultaten voor de company op langere termijn. 2. De rekening werd nader gepreciseerd met : Vervangen 12 dak pannen, 10 vorsten geplaatst. Dit is incorrect de beschikbare pannen en vorsten zijn slechts voor een deel gebruikt , 8 beschikbare vorsten zijn geplaatst (zie dak), een 4 tal pannen vervangen en een 2 tal pannen in de goot op maat geslepen en geplaatst. Dus niet 22 maar 14 pannen zijn ter plekke geplaatst. Daarnaast wordt melding gemaakt van 2 X 3,25 uurloon VOLWAS a 66.50 , dit lijkt me eveneens incorrect daar de jonge medewerker ter plekke werd uitgelegd hoe hij e.e.a. moest repareren en duidelijk nieuw in het
prima communicatie en uitvoering
Bovenkant van de erker is voorzien van nieuw zink met een loodlap erboven. Het ziet er heel mooi strak en bijzonder netjes uit. Ik word gewoon blij van het resultaat als ik ernaar kijk: nu de mooist afgewerkte erker in mijn straat :) Dankjewel!
Snelle en geslaagde reparatie.
Mooi bedrijf
Blij met snelle service en vakmanschap
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.